⭐️⭐️⭐️⭐️ Geweldige ontvangst bij Travelodge Bradford South – Speciale shout-out naar Elena & Andy
Ik moet gewoon mijn diepe waardering uitspreken voor de buitengewone ervaring die ik heb gehad dankzij Elena en Andy tijdens mijn recente verblijf in Travelodge Bradford South. Deze twee teamleden zijn echt uitzonderlijk en verdienen alle lof voor hun toewijding.
Vanaf het moment dat ik de deur binnenstapte, zorgden Elena en Andy ervoor dat ik me meteen thuis voelde en dat mijn verblijf speciaal was. Hun hartelijke benadering, rustige manier van doen en oprechte interesse creë..
Ik schrijf zelden recensies, maar dit moest ik delen.
Onlangs is het hotel overgenomen door nieuwe eigenaren die momenteel bezig zijn met renovaties. Bij het boeken van een vierpersoonskamer kon ik slechts twee gasten opgeven, omdat de derde gast nog onbekend was. Bij aankomst vertelde de receptiemedewerker ons dat we een kleinere kamer kregen vanwege ons gezelschap van twee personen. Echter hadden we extra betaald voor de grotere kamer. Toen bleek dat er toch een extra gast was, moesten we 105 euro per nacht extra betalen, wat overeenkomt met de kosten van een volledige kamer voor één pers..
De ligging van dit hotel was perfect en we waren zeer tevreden. Het interieur was stijlvol en de lobby oogde prachtig. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje was het wat verouderde toilet, dat een paar keer verstopt raakte. Ondanks dat alles was het wel schoon en comfortabel, met frisse lakens op het comfortabele bed.
Ik geef dit hotel 4 sterren in plaats van 5 vanwege de airconditioning situatie. In de winter is het beleid van het hotel (en naar ik vermoed van meer hotels in het land?) om de centrale airconditioning uit te schakelen. Toen wij er half novem..
Als je dolgraag in bed kruipt na een avondje stevig stappen, dan is dit misschien wel jouw place to be... Echter, de sfeer beneden werd verpest door een DJ die doorging tot 23u30, terwijl de kaartjes beloofden dat de nachten bedoeld zijn om te dromen, niet voor DJ-sets (waarbij er gevraagd werd om stilte na 22u). Het lawaai van voorbijgangers buiten deed ons geloven alsof we in een flinterdunne kartonnen doos sliepen. Mede-pod bewoners hadden blijkbaar weinig respect, aangezien ze de deur herhaaldelijk met een harde klap lieten dichtvallen en de kluisjes met ijzeren sloten open en dicht deden...
Ons zesdaags verblijf in Hotel Residenzia in Farnese was een fantastische ervaring. Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd door het vriendelijke personeel, dat altijd klaarstond om te helpen. De netheid van het hotel was onberispelijk en het ontbijt was van hoge kwaliteit.
De kamer was uiterst comfortabel, vooral de verwarming die ons warm hield na een lange dag in Rome. Een klein, maar attent gebaar dat we op prijs stelden was het potje jam dat we op 25 december kregen bij het ontbijt.
De rustige sfeer van het hotel en de perfecte locatie maakten het gemakkelijk om de stad te verkennen..