Ik schrijf zelden recensies, maar dit moest ik delen.
Onlangs is het hotel overgenomen door nieuwe eigenaren die momenteel bezig zijn met renovaties. Bij het boeken van een vierpersoonskamer kon ik slechts twee gasten opgeven, omdat de derde gast nog onbekend was. Bij aankomst vertelde de receptiemedewerker ons dat we een kleinere kamer kregen vanwege ons gezelschap van twee personen. Echter hadden we extra betaald voor de grotere kamer. Toen bleek dat er toch een extra gast was, moesten we 105 euro per nacht extra betalen, wat overeenkomt met de kosten van een volledige kamer voor één pers..
Het pension zelf maakte een geweldige indruk op ons met zijn prachtige historische gebouw en schone kamers. Het bed was comfortabel en de faciliteiten waren naar wens.
Helaas liet de ontvangst en de inclusieve services wat te wensen over. De boeking via Slevomat verliep niet vlekkeloos, aangezien we geen instructies hadden ontvangen en niet in het pension konden komen zonder een sleutel. Na wat gedoe met het personeel konden we uiteindelijk toch inchecken, maar onze kamer met de beloofde fles wijn en ontbijtbon was nog niet klaar. We moesten wachten tot alles geregeld was. Als compensatie kre..
Een fantastische ervaring!
Het Basar Hotel is een charmante accommodatie met ontzettend vriendelijk personeel. De service is persoonlijk en gastvrij, en het is geen verrassing dat zoveel gasten hier graag terugkeren. Het culinaire aspect is absoluut uitmuntend! Geen massale buffetten, maar heerlijke (gezonde) maaltijden bereid door de chef met lokale ingrediënten. Een dineren hier betekent dat uit eten gaan overbodig wordt.
De kamers zijn fris en opgeruimd, en het zwembad is goed onderhouden met voldoende ligstoelen. Het personeel bij de receptie is behulpzaam en spreekt goed Engels, en voo..
Ons zesdaags verblijf in Hotel Residenzia in Farnese was een fantastische ervaring. Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd door het vriendelijke personeel, dat altijd klaarstond om te helpen. De netheid van het hotel was onberispelijk en het ontbijt was van hoge kwaliteit.
De kamer was uiterst comfortabel, vooral de verwarming die ons warm hield na een lange dag in Rome. Een klein, maar attent gebaar dat we op prijs stelden was het potje jam dat we op 25 december kregen bij het ontbijt.
De rustige sfeer van het hotel en de perfecte locatie maakten het gemakkelijk om de stad te verkennen..
Wat een bijzonder gastvrij en vriendelijk hotel was dit! De kamer was geweldig en perfect gelegen. Het personeel was fantastisch, van de hartelijke eigenaren tot de behulpzame receptiemedewerkers en het vrolijke ontbijtpersoneel. Het was een genot om bediend te worden door de attente obers en serveersters, de geweldige barmedewerkers en de uiterst vriendelijke schoonmakers - allemaal met een glimlach! Onze ervaring was gewoon perfect, ik kon werkelijk geen enkel minpunt ontdekken. De kamer was schoon en het eten was voortreffelijk, hoewel een grote eter misschien meer zou kunnen wensen. Maar e..