De ambiance van dit kleine hotel is werkelijk uniek, met een charmant historisch tintje. Het team van personeel is uitzonderlijk gastvrij en maakt echt het verschil. We geven de voorkeur aan de persoonlijke benadering die je hier vindt boven de anonimiteit van grote hotelketens. Het ontbijt dat bij de kamer is inbegrepen, is van hoge kwaliteit en ook de lunchpakketten voor onze piramidetour waren uitstekend geregeld na ons verzoek. De ligging slechts enkele straten verwijderd van Zócalo heeft zijn voor- en nadelen. Het is heerlijk om de oude stad te verkennen en de levendigheid te ervaren, ma..
In de afgelopen jaren heb ik hier meerdere keren overnacht en elke keer was het een aangename ervaring. Mensen die een lage beoordeling geven, verwarren dit hotel misschien met chique luxehotels in de buurt. De locatie naast de Périphérique kan wel eens zorgen baren, maar het is verrassend schoon, comfortabel en vredig. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam geweest, een ware toevoeging aan de ervaring. Bovendien is het Bel-Est winkelcentrum op loopafstand en brengt de metro vanaf station Galieni je in slechts 20 minuten naar het hart van Parijs. Voor gasten die aankomen op statio..
Wat een betoverende plek is dit zeg! De kamer voelt aan als een verborgen schat met een privéachtige sfeer en een weelderige tuin. De kunst die de kamer siert, zorgt voor een unieke en memorabele ervaring. Elk detail straalt zorgvuldigheid en aandacht uit, wat de ruimte echt speciaal maakt. Bovendien was alles smetteloos schoon en het beddengoed was zo comfortabel als maar kan.
De kers op de taart is de toegang tot extra ruimtes buiten de kamer. De weelderige privétuin is een oase, maar de gedeelde woonkamer vol kunst en het knusse kantoor maken het plaatje compleet. Het biedt zoveel extra ..
Een fantastische ervaring!
Het Basar Hotel is een charmante accommodatie met ontzettend vriendelijk personeel. De service is persoonlijk en gastvrij, en het is geen verrassing dat zoveel gasten hier graag terugkeren. Het culinaire aspect is absoluut uitmuntend! Geen massale buffetten, maar heerlijke (gezonde) maaltijden bereid door de chef met lokale ingrediënten. Een dineren hier betekent dat uit eten gaan overbodig wordt.
De kamers zijn fris en opgeruimd, en het zwembad is goed onderhouden met voldoende ligstoelen. Het personeel bij de receptie is behulpzaam en spreekt goed Engels, en voo..
In de zomer van 2024 heb ik een week doorgebracht in dit verblijf met mijn 3,5-jarige dochter en haar moeder. De ligging is top, op slechts 50 meter van de zee en dicht bij het centrum. Het is een familiebedrijf, waar mevrouw Nola je begroet met haar hartelijkheid. Ze is niet alleen een geweldige kok die elke dag verse vis serveert tijdens de lunch en 's avonds een smakelijk groentebuffet op tafel tovert, maar ook heerlijke taarten en koekjes bij het ontbijt bereidt. De kamers ademen de charme van de jaren 70, wat perfect past bij het toerisme van de streek, maar zijn toch modern en comfortabe..