De ligging van dit hotel was perfect en we waren zeer tevreden. Het interieur was stijlvol en de lobby oogde prachtig. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje was het wat verouderde toilet, dat een paar keer verstopt raakte. Ondanks dat alles was het wel schoon en comfortabel, met frisse lakens op het comfortabele bed.
Ik geef dit hotel 4 sterren in plaats van 5 vanwege de airconditioning situatie. In de winter is het beleid van het hotel (en naar ik vermoed van meer hotels in het land?) om de centrale airconditioning uit te schakelen. Toen wij er half novem..
Ik heb genoten van mijn verblijf in dit hotel vanwege de schone en rustige kamers, zelfs met de aanwezigheid van enkele gezinnen met kinderen. De locatie is handig, gemakkelijk bereikbaar vanaf de snelweg, en er is zelfs een restaurant naast de deur, wat erg handig is.
Wel heb ik een paar suggesties met betrekking tot de trap naar het zwembad. Het zou fijn zijn als de treden niet glad waren, aangezien mijn man uitgleed en zichzelf moest vasthouden aan de reling. Gelukkig heeft hij alleen wat schaafwonden en blauwe plekken opgelopen, maar het zou goed zijn om deze situatie te voorkomen voor a..
⭐️⭐️⭐️⭐️ Geweldige ontvangst bij Travelodge Bradford South – Speciale shout-out naar Elena & Andy
Ik moet gewoon mijn diepe waardering uitspreken voor de buitengewone ervaring die ik heb gehad dankzij Elena en Andy tijdens mijn recente verblijf in Travelodge Bradford South. Deze twee teamleden zijn echt uitzonderlijk en verdienen alle lof voor hun toewijding.
Vanaf het moment dat ik de deur binnenstapte, zorgden Elena en Andy ervoor dat ik me meteen thuis voelde en dat mijn verblijf speciaal was. Hun hartelijke benadering, rustige manier van doen en oprechte interesse creë..
Ons zesdaags verblijf in Hotel Residenzia in Farnese was een fantastische ervaring. Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd door het vriendelijke personeel, dat altijd klaarstond om te helpen. De netheid van het hotel was onberispelijk en het ontbijt was van hoge kwaliteit.
De kamer was uiterst comfortabel, vooral de verwarming die ons warm hield na een lange dag in Rome. Een klein, maar attent gebaar dat we op prijs stelden was het potje jam dat we op 25 december kregen bij het ontbijt.
De rustige sfeer van het hotel en de perfecte locatie maakten het gemakkelijk om de stad te verkennen..
Het enige minpuntje van ons verblijf was de nogal luidruchtige airconditioning, waardoor het 's nachts in de zomer te warm of te lawaaierig was. Gelukkig bood de drukke en boeiende stad Florence genoeg afleiding om vermoeid genoeg te zijn om het lawaai te negeren. Gelukkig was de kamer zelf een absolute topper, vooral de kamer met het prachtige houtsnijwerk. Het ontbijt was heerlijk en de parkeerplaats, hoewel tegen betaling, was een zegen in het drukke Florence. Bij aankomst kregen we handige tips over supermarkten, cafés en restaurants (we hebben er drie uitgeprobeerd en allemaal lekker bev..