ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Burghoeve

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service3

Tijdens ons bezoek aan de kerstmarkten in Valkenburg hebben we besloten om het Kerstmarktarrangement te boeken via Fletcher. Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd met warme chocolademelk en genoten we van een driegangendiner op de dag van aankomst. Ook kregen we toegang tot de gemeentegrot en twee overnachtingen inclusief ontbijt. Helaas was de gastvrijheid niet helemaal wat we hadden gehoopt. De communicatie over het arrangement verliep wat rommelig en het diner was niet helemaal onze smaak. Het hoofdgerecht, een varkensoester, was moeilijk te snijden en de reactie hierop van het personeel was nogal verwarrend. Daarnaast lieten de bedden, het sanitair en de service te wensen over. Al met al een teleurstellende ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst werden we niet erg vriendelijk ontvangen. De kamer was te klein voor ons tweeën, met maar één klerenkast voor één persoon, één stoel en geen ruimte voor zelfs maar een kleine koffer. De twee bedden stonden tegen de muur aan, waardoor de persoon die aan die kant sliep met zijn voeten in bed eindigde, wat niet bepaald comfortabel was voor een 65-plusser. De badkamer was wel schoon, maar met een schuin dak en een balk waar we niet rechtop konden staan om te douchen of comfortabel op het toilet te zitten. Bovendien was er een opstapje van 15 cm van de kamer naar de badkamer. De geluidsisolatie liet ook te wensen over, we hoorden constant geluiden van de lift en van de kamer naast ons.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2

De kamers van dit hotel zijn dringend aan vernieuwing toe, terwijl de buitenkant en benedenverdieping er wel fraai uitzien. Helaas waren de bedden niet schoon en lag er stof op het bureau. Het brandalarm ging af om 5:30 uur, maar er was geen personeel te bekennen. Gelukkig bleek het vals alarm te zijn na de komst van de brandweer. Bij het uitchecken de volgende ochtend kregen we geen excuses van het personeel voor het ongemak van het valse alarm. Toen we hierover beleefd opmerkingen maakten, werden we snauwend bejegend door de receptioniste. Het personeel zou baat hebben bij een training in klantvriendelijkheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Een prachtige omgeving met volop activiteiten en de nabijheid van Maastricht maken deze locatie echt bijzonder!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9

Met een groep van 5 fietsers (nou ja, eigenlijk waren we met z'n vieren) hebben we hier een geweldige tijd gehad. Wij begrijpen de kritiek van andere reviewers niet helemaal. De accommodatie was prima en het personeel was uitstekend, vooral wanneer het op bier drinken aankwam. Zelfs telefonisch konden we een bestelling plaatsen. Ruil een 3-gangendiner in voor een paar halve liters, een echte aanrader! De kamers waren ook top. De bedden waren zo comfortabel dat 2 van ons zich hebben verslapen op de eerste dag. Dit hotel is ook perfect voor oudere gasten en voor mensen die even willen rusten na een vermoeiende fietstocht. Het enige minpuntje was de parkeergelegenheid. Vanwege het overschot aan leaseauto's moesten we jongleren tussen de straat en de privéparkeerplaats. Het feit dat er op het terras wat grovere taal werd gebezigd, stoorde ons niet. Kortom, we voelden ons hier meer dan welkom!





© 2007-2024 ReisChecker.nl