ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Burghoeve

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service7

Het hotel heeft een mooie uitstraling met schone, maar verouderde kamers. Voor de prijs die we hebben betaald, hebben we geen klachten. Het personeel is erg vriendelijk, maar enigszins afstandelijk. De receptie liet te wensen over bij aankomst. De locatie, op 20 minuten lopen van het centrum van Valkenburg, is prima te doen en parkeren is geen probleem. Wel jammer dat het personeel kansen lijkt te missen om extra omzet te genereren. Er is ruimte voor verbetering, bijvoorbeeld door de tuin gezelliger in te richten en de service later op de avond actief te houden. Wij hebben echter een prettig verblijf gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service3

Er valt nog het nodige te verbeteren aan de kamers om aan de verwachtingen van drie sterren te voldoen. De lampen boven het bed zijn een hoofdstootgevaar, de televisie lijkt uit een andere eeuw te komen met willekeurig geplaatste zenders, plastic bekertjes bij de verouderde wastafel, een vies douchegordijn, vlekken in het tapijt en handdoeken van twijfelachtige kwaliteit. Het ontbreken van een comfortabel zitje en krakende stoelen dragen bij aan de rommelige uitstraling van de kamer. Laten we hopen dat de andere hotels van betere kwaliteit zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, maar de kamers waren dringend toe aan een update. Hoewel we een 'ruime kamer' hadden, ontbrak het aan licht en lucht, vooral in de kamers die meer weg hadden van een inloopkast. De meeste kamers waren somber en konden wel een opfrisbeurt gebruiken. De badkamers hadden behoefte aan normale verlichting in plaats van ongezellige spaarlampen en 'opwarmlichten'. De ouderwetse vloerbedekking in het koetshuis en de luidruchtige deuren waren ook minpunten die aangepakt moesten worden. Het positieve was dat de lounge en eetzalen prachtig en knus waren, en het eten uitstekend was. Of we nog een keer zouden teruggaan? Misschien, maar alleen nadat de accommodatie een grondige renovatie heeft ondergaan en de kamers zijn gemoderniseerd. In de hoeve waren de slaapruimtes niet ideaal voor twee personen en verdienen ook zeker een upgrade.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service5

We hadden een voucher geboekt voor een bezoek aan de thermen, maar verbleven in het gedeelte genaamd het 'koetshuis'. De sfeer was bedompt en de entree voelde als een sombere plek. De bedden waren van erg lage kwaliteit. Het personeel leek hun taken te vervullen, maar niet meer dan dat. Gelukkig was het ontbijt wel lekker. Parkeren was een nachtmerrie! Het hotel had een eigen parkeerplaats, maar die liet te wensen over. Gelukkig kon je gratis parkeren langs de weg op bepaalde tijden, wat vlakbij het hotel was. Ik begrijp dat je niet te veel luxe kan verwachten met een voucher, maar dit verblijf viel voor ons toch echt tegen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid1

Ongelooflijk hoe Fletcher nog durft om zulke stoffige, lawaaierige en ouderwetse kamers aan te bieden. Gelukkig waren de diners, het ontbijt en de service wel van topkwaliteit. Het was duidelijk dat het personeel overbelast was. 's Avonds was er slechts één kok en één receptionist die niet alleen moest koken en bedienen, maar ook drankjes moest maken voor de lounge, terwijl hij tegelijkertijd de telefoon beantwoordde voor reserveringen en ook nog de receptie bemannen. Echt bewonderenswaardig hoe deze hardwerkende persoon alles voor elkaar kreeg! Fletcher zou zich moeten schamen voor deze situatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

De algehele sfeer van de accommodatie wekt nostalgische gevoelens op, maar helaas is er sprake van ernstig verwaarloosd onderhoud in zowel de tuinen als de kamers. Gelukkig zijn het restaurant en de lounge wel modern en goed verzorgd. Het personeel lijkt overbelast, aangezien slechts één persoon verantwoordelijk is voor de receptie, keuken, bediening en het restaurant. Onze kamer, nummer 14, leek meer op een inloopkast! De kamer had een oud schuin dak met minimale gordijnen, waardoor privacy ontbrak. De douchekraan was moeilijk te bedienen en de douche zelf was donker door gebrek aan natuurlijk licht en slechte verlichting. Bovendien was er geen stopcontact beschikbaar voor een föhn of scheerapparaat in de doucheruimte. We hebben onze zorgen geuit bij de receptie, maar er werd geen actie ondernomen. De afstand tot het stadscentrum was te voet ongeveer 20 minuten, echter voor jongeren mogelijk wat verder.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

De kamers zijn erg klein en hebben dunne muren, waardoor je veel geluid hoort van andere gasten. Het ontbijt daarentegen was prima. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Helaas hebben we de tweede nacht een onplezierige ervaring gehad toen het brandalarm midden in de nacht afging. Alle gasten moesten naar buiten terwijl de brandweer arriveerde, om uiteindelijk te ontdekken dat het loos alarm was. Opvallend was echter dat er 's nachts niemand van het hotelpersoneel aanwezig was om ons gerust te stellen. De volgende ochtend is er ook geen excuses of uitleg gegeven over het voorval, wat we als slordig hebben ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service7

Laat ik ook mijn ervaring delen... Het was misschien een aanbieding, maar zo teleurstellend! Zelfs in Syrië zijn de kamers mooier. Ondanks dat ik een geüpgrade kamer had aangevraagd vanwege alle negatieve recensies, was het nog steeds een tegenvaller. We hebben zelfs niet eens gebruik gemaakt van het bad! Gelukkig ben ik niet letterlijk uit het raam gevallen (gelukkig ben ik nog in leven!). Het gebouw en de lobby zagen er prachtig uit, maar waarom zijn de kamers zo... smerig?! Ik had niet eens zin om een foto van de kamer te maken, zo deprimerend was het. Het personeel kon er ook niks aan doen. Nu snap ik waarom mensen de term "Fletcher (lees: klapinjegezicht) Hotel" gebruiken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service9

De kamer was veel kleiner dan verwacht en de badkamer was ontzettend krap, je kon er nauwelijks draaien. Van de drie kamers leken er in werkelijkheid maar twee echt te zijn. Beneden was alles perfect, stevig en prachtig van ontwerp.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5

Het hotel is prachtig gerestaureerd op de begane grond, met als oorsprong een gebouw uit de 17e eeuw. Echter zijn de kamers niet op dezelfde wijze opgeknapt tijdens de renovatie. Een opfrisbeurt met nieuw behang en vloerbedekking zou de kamers goed doen. Hoewel de badkamer wat ouderwets is, is deze wel schoon, net zoals het beddengoed en de handdoeken. Het ontbijtbuffet is uitstekend en het restaurant op de begane grond is prachtig ingericht. Het hotel bevindt zich zo'n 2 kilometer buiten het centrum van Valkenburg, wat ongeveer 20 minuten lopen is. Kortom, het is een prima plek voor een weekendverblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid6

Het personeel leek onverschillig toen we aangaven dat onze kamer te klein was. Misschien hadden we eerder moeten reserveren, maar zelfs 8 maanden van tevoren bleek niet vroeg genoeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service7

Dit hotel laat veel te wensen over. Zelfs de meest eenvoudige accommodaties ter wereld hebben ruimere en schonere kamers dan deze 'armoedige' plek. De badkamer is niet meer dan een schimmelige douchecel met lekkende kranen. Er is bijna geen kastruimte, alleen een kleine hangkast met enkele hangers, en zelfs als je er om vraagt, kun je geen extra hangers krijgen. De bedden zijn klein en de dekbedden smal. Gelukkig hadden we bonnen, anders zou ik niet eens overwegen om hier ooit weer te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

De hygiëne in het hotel was uitstekend, alles was keurig op orde. De medewerker bij de receptie was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, net als het overige personeel. Wat betreft prijs-kwaliteitverhouding is dit hotel zeker een aanrader. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, voorzien van een ruime assortiment. Daarnaast was de gratis wifi van goede kwaliteit en werkte perfect.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8

De locatie van dit verblijf is ideaal voor avontuurlijke wandelaars die het Pieterpad bewandelen, hoewel het wat verder van het stadscentrum ligt. Gelukkig vormt dit geen enkel probleem voor doorgewinterde wandelaars. Daarnaast wordt het personeel als bijzonder vriendelijk ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service4

Het diner in dit 3-sterrenhotel laat nogal te wensen over. Er was weinig variatie in keuzes, met slechts forel als hoofdgerecht, vergezeld van een schamele portie groenten en enkele aardappeltjes. Zelfs het voorgerecht zoals soep of salade moest apart worden bijbetaald. Het gebrek aan garnituur maakte de maaltijd nog teleurstellender. Ik was opgelucht dat ik niet in dit hotel had geboekt. Deze teleurstellende ervaring vond plaats op donderdag 14 augustus.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel ademt een sfeer die lijkt te zijn bevroren in de tijd, met een vervallen en onaangename uitstraling. Ondanks de bewering van drie sterren lijkt dit meer op een vergissing. De kamers stralen een muffe en onhygiënische geur uit en zijn duidelijk niet goed schoongemaakt. De parkeergelegenheid laat te wensen over en het geluid draagt bij aan een allesbehalve rustgevende ervaring. Eén bezoek was meer dan genoeg; een volgend verblijf is zeker niet aan te raden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging2
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Ik heb al verschillende keren gelogeerd in diverse Fletcher hotels, maar deze specifieke vestiging draagt niet bij aan de reputatie van de keten. De kamers zijn klein en oncomfortabel, en de inrichting doet sterk denken aan de stijl uit de jaren 70. Het personeel is niet altijd even vriendelijk; soms zelfs onverschillig. Een jonge receptioniste behandelde onze klachten niet op de juiste manier. Bovendien is het niet mogelijk om spontaan in het restaurant te gaan eten zonder vooraf te reserveren. Kortom, dit hotel zou eerder in aanmerking komen voor 1 of 2 sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Een 3-daags verblijf in een Fletcher hotel in Limburg was absoluut geen succes. Eerlijk gezegd, zelfs gratis zou ik er niet nog een nacht willen doorbrengen. Bij aankomst op 1 september waren de problemen al begonnen: de lift was kapot en zou volgens hen de volgende dag gerepareerd worden - dat gebeurde echter niet. De kamers roken onaangenaam en de badkamer had een muffe geur, met een beschimmeld douchegordijn. Het tapijt zat vol vlekken en 's nachts begonnen alle leidingen te trillen wanneer iemand op de verdieping warm water gebruikte. Alsof dat nog niet genoeg was, leek het alsof er midden in de nacht iemand aan het boren was in de muur naast onze kamer. Kortom, mocht je overwegen dit hotel te bezoeken, denk er dan goed over na voordat je dat doet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service10

Onze kamer was in orde. Bij aankomst werden we snel geholpen door vriendelijk personeel. De kamer was schoon en keurig opgeruimd, alles was in orde. Het enige minpuntje was dat er geen deur in de badkamer was, slechts een gordijn. Dus terwijl je rustig op het toilet zit, kan je partner alles ruiken wat je daar aan het doen bent. Maar afgezien daarvan hebben we geen klachten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7

We hadden een high-end kamer geboekt, maar die voldeed niet aan onze verwachtingen. Alles oogde verouderd en de kamer was erg krap, wat een tegenvaller was. Verwacht geen luxe ervaring hier!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Onlangs heb ik een nacht doorgebracht in dit hotel. We hadden een kamer voor drie personen met drie comfortabele bedden, wat echt heerlijk was. Hoewel de badkamer er wat ouder uitzag, werkte alles naar behoren en was het schoon. Het ontbijt was goed verzorgd, met voldoende keuze en werd regelmatig aangevuld. De sfeer in het hoofdgebouw was erg gezellig. Het bijgebouw was ook netjes, maar zou wel wat opgeknapt kunnen worden met een likje verf en wat extra decoratie. Al met al is dit een hotel waar ik zeker nog eens naartoe zou willen voor een ontspannen verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service2

Bij binnenkomst in dit hotel word je begroet door een nostalgische sfeer die je niet meer zo vaak tegenkomt. De krakende trap, versleten vloerbedekking en benauwde kamers geven je meteen het gevoel dat je hier niet lang wil verblijven. Gelukkig had ik maar voor één nacht geboekt, dacht ik bij mezelf. Het terras buiten deed de ervaring niet veel goed. Toen ik eindelijk de aandacht van de serveerster wist te trekken, kreeg ik te horen dat ze maar twee handen had, waarvan er één bezig was met het ordenen van de cola in de koelkast. Na een eenvoudige bestelling duurde het lang voordat het eten geserveerd werd. En alsof dat nog niet genoeg was, klopte de bestelling ook nog eens niet. Een hilarische verwarring tussen bruine boterhammen met kroket en mosterd die veranderden in witte boterhammen met kroket en mayonaise. Alsof dit alles nog niet genoeg was, bleek de rekening ook nog eens flink te hoog te zijn. Gelukkig kon ik met mijn reserveringsbewijs aantonen dat de kamer niet zoveel mocht kosten als wat er op de rekening stond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service9

Ik begrijp echt niet waarom er zoveel negatieve beoordelingen zijn! De Burghoeve is een prachtige plek met een nostalgisch gebouw en sfeervolle kamers. De bedden zijn comfortabel en het hele verblijf was brandschoon. Het personeel was ontzettend vriendelijk, zowel bij de receptie als in het restaurant waar we hebben genoten van smakelijk eten. Het ontbijt bood een uitgebreide selectie van heerlijke gerechten en drankjes. Bovendien ligt het centrum van Valkenburg op loopafstand. Kortom, wij hebben enorm genoten van een fantastisch weekend in de Burghoeve!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5

Hoewel we met bekende bonnen dit hotel geboekt hadden, was het teleurstellend om geen comfortabele hotelkamer te krijgen. De kamer was erg klein en had schuine wanden, wat voor mij als 1.86m persoon bijna een martelende ervaring was. Overal moest ik gebogen staan, behalve bij de bedden. De badkamer was gescheiden door een ouderwets gordijn en zat vol met ongemakken, zoals op het toilet zitten met moeite door de schuine wanden. De kamer was niet alleen klein en slecht ontworpen, maar ook oud en niet goed schoongemaakt. Normaal gesproken klagen we niet snel over hotelkamers, maar deze keer was het echt teveel. Het is onbegrijpelijk dat een hotel zijn klanten op deze manier durft te ontvangen. Mijn tip: weiger kamer 16 als je de "veredelde bezemkast" wilt vermijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service6

De trap en vloer van deze accommodatie zorgen voor een charmante knisperende sfeer, waardoor je je helemaal kunt onderdompelen in de rust van de omgeving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5

Bij aankomst werden wij niet bepaald hartelijk begroet door een van de medewerkers, die ons haastig verzekerde even bezet te zijn voordat ze ons kon helpen. De kamer waar we terechtkwamen rook muf en leek dringend aan een opfrisbeurt toe. Teleurgesteld zijn we snel naar Valkenburg vertrokken en pas laat teruggekeerd. Het personeel liet te wensen over wat betreft vriendelijkheid en behulpzaamheid. Bovendien was de geluidsisolatie van de kamers ver te zoeken, waardoor we alles konden horen op de gang en buiten. Bij vertrek moesten we opnieuw wachten tot er iemand beschikbaar was om ons te helpen, zonder enige vraag of we een prettig verblijf hadden gehad. Pas nadat de betaling was afgerond, toonde de medewerker enige vorm van vriendelijkheid. Dit niveau van service is onacceptabel slecht en een grote teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3

Het uiterlijk van het hotel oogt aantrekkelijk, maar zodra je binnenkomt wordt duidelijk dat het interieur dringend aan vernieuwing toe is. De krakende vloeren en trappen ademen een sfeer van vergane glorie, en de kamers lijken nog te stammen uit lang vervlogen tijden. Slechts enkele moderne elementen, zoals de flatscreen en thermostaatkraan, doorbreken de ouderwetse uitstraling. Echter, zelfs deze lijken niet gespaard te zijn gebleven van de tand des tijds, gezien de lekkende kraan die het emaille van de doucherand heeft aangetast. De algehele sfeer van het hotel ademt mufheid en ouderdom, en zelfs de kleinste geluiden van de ketel of een dichtslaande deur hebben een enorme impact op de nachtrust. Het bed was niet comfortabel, met een ongemakkelijke kuil in het midden waardoor je naar de rand werd gedwongen. Een lichtpuntje was het ontbijt, dat wel van goede kwaliteit was en voldoende keuze bood. Desondanks is het duidelijk dat dit hotel dringend en grondig gerenoveerd moet worden. Ik betreur het ten zeerste dat ik hier mijn nacht heb doorgebracht en zou het aanraden om het hotel tijdelijk te sluiten voor een broodnodige opknapbeurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid2

Over het algemeen hebben we een positieve indruk van ons verblijf gehad. De omgeving van de accommodatie is aangenaam en op slechts een korte wandeling van ongeveer 20 minuten bevind je je in het hart van Valkenburg. Echter, de ligging van de accommodatie langs een drukke weg is een nadeel. Onze zolderkamer aan de voorkant had last van geluidshinder van het verkeer, wat niet bevorderlijk was voor onze rust. De kamer leek wat gedateerd, vooral de bedden waren dringend aan vervanging toe. De matrassen waren te zacht en we voelden bijna de bedbodem onder ons. Dit zorgde ervoor dat we 's ochtends vermoeider wakker werden dan toen we gingen slapen. Gelukkig was de badkamer wel in orde: schoon en ruim. Helaas was het warme water een schaars goed. Douchebeurten waren allesbehalve aangenaam, omdat het water tijdens het douchen steeds wisselde van ijskoud naar gloeiend heet. Misschien lag dit aan de specifieke locatie van onze kamer, die toevallig zolderkamer 13 was. Hoewel we niet veeleisend zijn tijdens onze vakanties, hebben we dit als onprettig ervaren. Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was prima. Desondanks zien we geen reden om dit hotel nogmaals te bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service9

Aangekomen op vrijdag 30 december, waren we goed voorbereid dankzij onze online research. We hebben genoten van wandelingen met onze hondjes en het was slechts een korte wandeling van 15 tot 20 minuten binnendoor naar het centrum van Valkenburg. Het hotel bood heerlijk eten en een uitstekende service. Al met al was het een geweldige ervaring om oud en nieuw door te brengen op deze locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel ademt een kunstzinnige, rustieke sfeer uit die uniek is. Het personeel is vriendelijk, maar soms wat moeilijk te vinden. Het ontbijt is een waar genot, met een ruime keuze aan lekkernijen! Ook is het bad een heerlijke toevoeging. De kamers zijn echter wat aan de kleine kant en lijken wat propvol met meubilair. Het is lastig om op de kamers comfortabel te vertoeven. Het ontbreken van een deur naar de badkamer en toilet, enkel een gordijn, is opmerkelijk. De lift is traag en geschikt voor slechts twee personen. Parkeergelegenheid is beperkt. Hoewel het hotel niet in het centrum ligt, zijn er wel andere hotels en een supermarkt in de buurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel heeft echt een opfrisbeurt nodig, maar het ontbijt was gelukkig de moeite waard. Er is weinig geluidsisolatie, dus je hoort alles wat er zowel binnen als buiten gebeurt heel duidelijk. De hotelkamer en badkamer kunnen wel een update gebruiken, want alles ziet er behoorlijk verouderd uit, maar wel schoon gelukkig. De matras is helaas doorgezakt. Het vinden van een parkeerplek is een groot gedoe, omdat er te weinig plekken zijn en overal in de buurt parkeervergunningen vereist zijn. Gelukkig is het personeel wel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Ik reserveerde een weekendarrangement en verbleef in een charmant hotel voor een goede prijs. De kamer was comfortabel en het personeel was gastvrij. Hoewel alles schoon was, merkte ik dat de badkamer wel wat ouderwets oogde. Het menu was niet erg uitgebreid, maar bood wel kwalitatieve keuzes tegen een goede prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Toen we de website van het hotel bezochten, werden we meteen verliefd op de prachtige locatie. Pas nadat we al hadden geboekt, namen we een kijkje op Zoover en schrokken we van de negatieve recensies. Gelukkig bleken deze verhalen enorm overdreven te zijn. De ontvangst was hartelijk en onze kamer (nummer 12) was eenvoudig maar keurig, met uitzicht op de tuin. Het bed was comfortabel en het ontbijt was goed verzorgd. De charmante oude houten wenteltrap, die natuurlijk kraakte - maar dat hoort bij zo'n historisch gebouw - vonden we prachtig, net als andere oude details van het pand. Juist deze kenmerken trokken ons aan, anders hadden we wel voor een hypermodern hotel gekozen. De prijs-kwaliteitverhouding was prima in orde. Soms vraag ik me af of we simpelweg te veel gewend zijn en te hoge verwachtingen hebben wanneer ik negatieve beoordelingen op Zoover lees. Zouden er alleen maar klagers op deze website actief zijn? Natuurlijk waren er wel wat kleine minpuntjes, zoals een druppelende douchekraan, maar dat 'probleem' hebben we op een slimme manier weten op te lossen (zie foto) ;-)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1

Het gebouw had een fraaie uitstraling, maar de kamers waren helaas teleurstellend: lawaaierig, vies en ouderwets. Zodra ik het gordijn aanraakte, viel het van de muur af. Het kostte me veel moeite om het raam te sluiten en de bedden waren te klein. De badkamer hebben we maar liever vermeden. Het personeel was niet erg gastvrij. Het ontbijt was redelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service3

Toen ik verbleef in dit hotel met een aangegeven 3 sterren, voelde het eerder als een sterloze ervaring. We kregen een zolderkamer toegewezen waar je amper fatsoenlijk kon bewegen, laat staan jezelf omkleden. Het toilet spoelde alleen door na een stevige tik en het bad leek bij elkaar gehouden te worden met tape. Bovendien was het ontzettend gehorig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service3

Tijdens ons bezoek aan de kerstmarkten in Valkenburg hebben we besloten om het Kerstmarktarrangement te boeken via Fletcher. Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd met warme chocolademelk en genoten we van een driegangendiner op de dag van aankomst. Ook kregen we toegang tot de gemeentegrot en twee overnachtingen inclusief ontbijt. Helaas was de gastvrijheid niet helemaal wat we hadden gehoopt. De communicatie over het arrangement verliep wat rommelig en het diner was niet helemaal onze smaak. Het hoofdgerecht, een varkensoester, was moeilijk te snijden en de reactie hierop van het personeel was nogal verwarrend. Daarnaast lieten de bedden, het sanitair en de service te wensen over. Al met al een teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst werden we niet erg vriendelijk ontvangen. De kamer was te klein voor ons tweeën, met maar één klerenkast voor één persoon, één stoel en geen ruimte voor zelfs maar een kleine koffer. De twee bedden stonden tegen de muur aan, waardoor de persoon die aan die kant sliep met zijn voeten in bed eindigde, wat niet bepaald comfortabel was voor een 65-plusser. De badkamer was wel schoon, maar met een schuin dak en een balk waar we niet rechtop konden staan om te douchen of comfortabel op het toilet te zitten. Bovendien was er een opstapje van 15 cm van de kamer naar de badkamer. De geluidsisolatie liet ook te wensen over, we hoorden constant geluiden van de lift en van de kamer naast ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2

De kamers van dit hotel zijn dringend aan vernieuwing toe, terwijl de buitenkant en benedenverdieping er wel fraai uitzien. Helaas waren de bedden niet schoon en lag er stof op het bureau. Het brandalarm ging af om 5:30 uur, maar er was geen personeel te bekennen. Gelukkig bleek het vals alarm te zijn na de komst van de brandweer. Bij het uitchecken de volgende ochtend kregen we geen excuses van het personeel voor het ongemak van het valse alarm. Toen we hierover beleefd opmerkingen maakten, werden we snauwend bejegend door de receptioniste. Het personeel zou baat hebben bij een training in klantvriendelijkheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Een prachtige omgeving met volop activiteiten en de nabijheid van Maastricht maken deze locatie echt bijzonder!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9

Met een groep van 5 fietsers (nou ja, eigenlijk waren we met z'n vieren) hebben we hier een geweldige tijd gehad. Wij begrijpen de kritiek van andere reviewers niet helemaal. De accommodatie was prima en het personeel was uitstekend, vooral wanneer het op bier drinken aankwam. Zelfs telefonisch konden we een bestelling plaatsen. Ruil een 3-gangendiner in voor een paar halve liters, een echte aanrader! De kamers waren ook top. De bedden waren zo comfortabel dat 2 van ons zich hebben verslapen op de eerste dag. Dit hotel is ook perfect voor oudere gasten en voor mensen die even willen rusten na een vermoeiende fietstocht. Het enige minpuntje was de parkeergelegenheid. Vanwege het overschot aan leaseauto's moesten we jongleren tussen de straat en de privéparkeerplaats. Het feit dat er op het terras wat grovere taal werd gebezigd, stoorde ons niet. Kortom, we voelden ons hier meer dan welkom!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Het hotel was uitstekend en het ontbijt was verrukkelijk en zeer uitgebreid. Het personeel was gastvrij en vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1

De lift in dit hotel was kapot, dus we moesten met al onze bagage twee steile trappen beklimmen zonder enige hulp van het personeel. Eenmaal op onze kamer (#15) werden we begroet door een onaangename muffe geur en hitte, waardoor we meteen de ramen hebben moeten openzetten. De vloerbedekking vertoonde kale plekken en vage vlekken, en de verouderde badkamer bracht herinneringen aan lang vervlogen tijden naar boven. Bovendien ontdekten we zwarte schimmelplekken op een van de muren. Het regelen van warm en koud water met de thermostaatkraan was bijna onmogelijk - het was ofwel verbranden of bevriezen. Het personeel leek aanwezig te zijn puur voor hun salaris, zonder enige vorm van vriendelijkheid, vooral in de ontbijtzaal. Gelukkig was het ontbijt zelf wel heerlijk met veel verse variatie. De afstand naar het centrum bleek ook langer dan verwacht (25 minuten in plaats van 15). Al met al geen positieve ervaring en geen aanbeveling voor de Fletcher groep.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Dit hotel is echt een aanrader! De medewerkers zijn ontzettend gastvrij en staan altijd voor je klaar. Hier word je echt in de watten gelegd. Het eten, zowel het ontbijt als het diner, is van topkwaliteit en de prijzen zijn verrassend voordelig voor de hoeveelheid en de smaak. De kamers zijn weliswaar eenvoudig, maar comfortabel genoeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel is gemakkelijk te bereiken, maar heeft slechts een beperkt aantal parkeerplaatsen. Ondanks eerdere zorgen bleek kamer zes redelijk in orde te zijn, zonder overdreven luxe. Hoewel de tv wat verouderd was, was het niet erg, aangezien het centrum met gezellige terrassen en prachtige grotten slechts op 20 minuten loopafstand lag. De wandeling naar het centrum was op zichzelf al een leuke ervaring, vooral als je van architectuur houdt. Het diner bood geen keuzemenu, maar het verrassingsgerecht met botervis was verrassend lekker, net zoals de heerlijke soep vooraf. Helaas hebben we het dessert overgeslagen om de Christmas Parade bij te wonen, wat achteraf gezien niet de moeite waard bleek te zijn. Gelukkig hebben we wel comfortabel geslapen in fijne bedden met warme dekbedden, en werden we de volgende ochtend verrast door een uitgebreid ontbijtbuffet met onder andere bacon en eieren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service5

Ons verblijf in het bijgebouw gaf ons het gevoel alsof we tijdelijk werden ondergebracht in een afgelegen schuur. Hoewel de kamer voldoende ruim en schoon was, liet de badkamer veel te wensen over: douchen moest in het bad zonder douchegordijn, wat resulteerde in een natte vloer. Ook het ontbreken van een slot op de badkamerdeur was opmerkelijk. De lagere prijs compenseerde enigszins, maar niet volledig. De afstand tot het centrum van Valkenburg bleek ook te ver, waardoor we het niet zouden aanbevelen. Een grondige renovatie is dringend nodig voor dit hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel is behoorlijk verouderd en kan wat verbetering gebruiken. De geluidsisolatie laat te wensen over, de televisie biedt slechts een paar kanalen en heeft een klein scherm. De badkamer laat te wensen over, met een ouderwets design, een onhygiënisch douchegordijn en niet-werkende zeeppompjes. Als kers op de taart is er een beperkte parkeergelegenheid beschikbaar. Na een bezoek aan meerdere hotels in deze prijsklasse, kunnen we concluderen dat dit niet de beste prijs-kwaliteitverhouding biedt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid8

Voorheen stond dit hotel bij ons bekend als de ideale uitvalsbasis tijdens de Amstel Gold Race vanwege de warme gastvrijheid van het personeel. Echter, deze keer werden we begroet door een wat norse oudere dame die de weg niet wist in het systeem. Vorig jaar genoten we nog van een uitgebreide à la carte menu, maar dit keer was de selectie zeer beperkt. Het personeel kon hier ook geen duidelijke verklaring voor geven en zelfs een pastamenu, wat voorheen een favoriet was, ontbrak. Uiteindelijk besloten we toch hier te dineren, gezien we geen zin hadden om helemaal naar het centrum te gaan. Helaas was het eten een grote teleurstelling; smaakloos en zonder enige finesse bereid. Onze opmerkingen hierover werden genegeerd door het personeel. Het leek alsof er dit keer onervaren stagiaires in de keuken stonden in plaats van goed opgeleide koks, in schril contrast met onze eerdere perfecte dinerervaring twee jaar geleden. 's Avonds konden we na 22:45 geen drankjes meer bestellen, aangezien de bar om 23:00 al sloot. Waar is de voormalige gastvrijheid van dit hotel gebleven? Gelukkig was het enige lichtpuntje van ons verblijf het verrassend goede ontbijt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging4
  • Service10

Na het lezen van verschillende beoordelingen, waren we een beetje nerveus voordat we naar het hotel gingen... We hadden verwacht dat het een vieze plek was met kleine kamers, maar gelukkig bleek dit niet het geval te zijn! Onze kamer was schoon en ruim, wat een aangename verrassing was. Het personeel bij de receptie was vriendelijk en behulpzaam, en gaf ons goede tips voor de omgeving. Hoewel de badkamer wat ouderwets was, was deze wel goed schoon. De kamer had bruine deuren die een ouderwetse uitstraling gaven, maar de boxspringbedden waren comfortabel. Als je incheckt, is het aan te raden kamer 8 te vragen. Het is een schone kamer waar je gewoon rechtop kunt staan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service6

Onlangs hebben we hier een nacht doorgebracht en gelukkig was het maar voor één nacht. Het kan zijn dat de kamers wat verouderd zijn, en daar kunnen we nog wel mee leven. Maar de staat van de kamers was echt slecht: kapotte ramen die er bijna uitvielen, vervallen kozijnen en onvriendelijk personeel waar we niet mee akkoord kunnen gaan. Het schijnt dat er gerenoveerde kamers zijn, maar helaas hadden wij die niet. Ik hoop dat ze snel de boel renoveren en nieuw personeel in dienst nemen, want op deze manier zouden deze kamers eigenlijk niet meer verhuurd mogen worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is een pareltje! Alles is tot in de puntjes verzorgd en brandschoon. De beoordelingen op Zoover spreken voor zich, dus trek je niets aan van de vreemde commentaren. Het personeel is uiterst vriendelijk en het eten is voortreffelijk. Als je op zoek bent naar wat meer luxe, kun je beter voor een viersterrenhotel kiezen in plaats van een driesterrenaccommodatie. Houd er rekening mee dat je bij het boeken met een bon geen suite krijgt. Sommige mensen verwachten altijd meer dan ze betalen. Al met al, een pluim voor het fantastische personeel en hun voortreffelijke service. Blijf vooral zo doorgaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Na het lezen van eerdere beoordelingen die behoorlijk negatief waren, waren we toch wel benieuwd naar wat we zouden aantreffen in dit hotel. Bij aankomst werd al snel duidelijk dat de kritiek van anderen in onze beleving nergens op sloeg. Het is een degelijk en net hotel dat zeker voldoet aan de standaarden binnen deze prijscategorie. De uitstraling van het hotel is verzorgd, met gerenoveerde openbare ruimtes (zoals de lobby, lounge en eetzaal) die in 2007 zijn bijgewerkt en helemaal up-to-date zijn. De achtertuin biedt een prachtig rustig plekje om te ontspannen, en ook het terras voor het hotel is aangenaam om te vertoeven. Onze kamer bevond zich in het bijgebouw en was eenvoudig maar prima in orde, met een comfortabel bed en een ietwat gedateerde maar goed functionerende badkamer die netjes werd onderhouden en schoongemaakt. De douche was heerlijk warm met een goede waterdruk. Al met al vonden wij het een aanrader en zouden zeker overwegen hier in de toekomst terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

De kamers hadden wat strakker gestyled kunnen zijn, aangezien ze allemaal erg gelijkwaardig waren in elk hotel waar we verbleven.

Melden


Reisperiode: november 2006

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

goed hotel,kamers zijn goed evenals het ontbijt.Wel jammer dat het diner op sommige dagen in een ander hotel geserveerd werd.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl