ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Glaros

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Het personeel bij dit hotel sprong er echt uit. Ze waren zeer vriendelijk en gastvrij, zonder opdringerig te zijn. Het hotel zelf oogde prachtig en goed onderhouden. Alles was brandschoon en er was duidelijk veel aandacht besteed aan de sfeer, inrichting en natuurlijk aan de gasten. De kamers waren mooi ingericht en boden veel comfort. Het culinaire aanbod was van hoge kwaliteit en gevarieerd. Dit hotel lijkt minder gericht te zijn op jongeren, maar eerder op koppels en gasten van middelbare leeftijd. Het is ook iets minder geschikt voor kinderen, aangezien er minder faciliteiten voor hen zijn. Al met al was ons verblijf in dit hotel uitstekend te noemen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4

Positieve aspecten van dit verblijf zijn de nette kamers en de ruime Superior kamers. Het was een slimme keuze om te upgraden na teleurgesteld te zijn in de standaard kamer. Helaas was de touroperator niet behulpzaam en bleek ook het eten teleurstellend te zijn. Er zijn echter ook negatieve punten te noemen. Het hotel verdient maximaal 3 sterren en de standaard en voordelige kamers zijn klein en verouderd, ondanks een zogenaamde renovatie. Daarnaast zijn de kamers erg gehorig en biedt het All Inclusive buffet weinig keuze en smakeloos eten. Het restaurant heeft beperkte ruimte en je zit dicht op andere gasten aan tafel. De zwembadfoto's geven een vertekend beeld, want het zwembad is eigenlijk erg klein. Het advies is om dit hotel alleen te boeken zonder All Inclusive en te kiezen voor de Superior kamers.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Het is belangrijk om te onthouden dat je een paar treden moet aflopen om het strand te bereiken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel verdient absoluut geen 4-sterren! Eerder een 3-sterren waardering. De standaard kamer was te klein, vooral de badkamer waar je nauwelijks ruimte had om te bewegen en na het douchen stond alles blank. De kamers waren erg gehorig en we hebben zelfs gevraagd om een andere kamer, maar die waren allemaal hetzelfde. We probeerden een upgrade te krijgen naar een superior kamer door onze all-inclusive bandjes in te ruilen, want het eten was echt slecht en zorgde voor buikproblemen. Helaas werd ons voorstel niet geaccepteerd en moesten we elders eten. Uiteindelijk hebben we toch 75 euro betaald en een excursie overgeslagen. Gelukkig was de superior kamer wel echt superior, met een prachtig uitzicht. Dit heeft onze vakantie gered, aangezien we waarde hechten aan luxe. Gelukkig was de locatie wel top en lekker rustig omdat het hoogseizoen voorbij was, wat voor ons prima uitkwam.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service10

Onze aanbeveling is om te kiezen voor een superior kamer. Deze kamers zijn ruim en goed onderhouden, met een prachtig balkon en geweldig uitzicht. De schoonmaakservice is uitmuntend en het personeel is buitengewoon vriendelijk. Daarnaast is het eten heerlijk. Het zwembad is aan de kleine kant, maar al met al een geweldige ervaring!





© 2007-2024 ReisChecker.nl