Reischecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel d'Orangerie

Beoordelingen

Reisperiode: juli 2019

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Fijn hotel dicht bij het centrum . Bedden hadden van mij iets ha rdder gemogen. Service is goed. Eigen parkeerplaats dat is erg gemakkelijk. Vanwege concert andra rieu was pinnen niet mogelijk maar dat was bij aankomst vermeld



Reisperiode: juli 2017

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Echt een aanrader! Alles top geregeld! De prijs valt mee van wat je staat te verwachten, ik ben vaker naar dit land geweest maar dit is by far het beste



Reisperiode: juli 2016

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen5

De prijs kwaliteit is vooral oke door de ligging van het hotel. Het ligt op een steenworp afstand van het centrum. Het is ook leuk dat er een binnentuin is waar je kan ontbijten. Kamers zijn niet heel bijzonder.



Reisperiode: augustus 2016

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Samen met een vriendin kamer 27 geboekt.Na een avond stappen kwamen we vermoeid thuis. We verlangden naar een frisse douche en een heerlijk bed. Tot onze verbazing konden we onze vleugel van het hotel niet in.De sleutel leek niet te passen.Div keren geprobeerd,aangebeld,telefonisch contact gezocht,alles helaas zonder succes.Onze sleutel paste niet op het slot.Stonden we om 3.00 snachts,twee jonge vrouwen,op straat.Geen hotel wat meer een kamer vrij had voor ons.Ten einde raad een kamer aangeboden gekregen van jonge mannen die ook in het hotel verbleven maar in een ander gedeelte.Met z'n vieren een twee persoons kamer gedeeld.Noodgedwongen op de grond moeten slapen deze nacht.Toen wij dit de volgende ochtend, na een slapeloze nacht,gingen melden bij de receptie kwamen ze erachter dat ze ons een oude sleutel hadden gegeven.Heel veel pech, een fout maken is menselijk, maar het ergste is dat we gewoon ruim 170 euro moesten afrekenen voor een kamer waar onze koffers nog ingepakt stonden.Het slot was die avond ervoor,zo vertelde ze ons,vervangen en ze konden niks voor ons doen was het antwoord want de manager was er niet.Deze zou zsm contact met ons opnemen.Na een week wachten zelf het hotel gebeld en ook deze keer konden we de manager niet spreken.Wel zou er een notitie worden achtergelaten en zou er spoedig contact met ons worden opgenomen.Na enkele dagen weer niks gehoord te hebben van de manager een email gestuurd naar het hotel.Hierop een ontvangstbevestiging gekregen maar na weer een week wachten geen enkele reactie van de manager.Geen korting,geen excuses,geen enkele andere tegemoetkoming van hun kant.Schandalig. U begrijpt; wij gaan volgend jaar wel een hotel verderop in de straat boeken.



© 2007-2024 Reischecker.nl