Reischecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lopesan Baobad Resort

Beoordelingen

Reisperiode: november 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Wat nieuwer luxe hotel in Maspalomas niet ver van het centrum. Ziet er mooi ujit, bijna als iets op Bali. Helaas erg groot complex, te veel gasten, geen privacy bij zwembaden mogelijk. Ook restaurants supervol, net alsof je op een cruise boot zit. Jammer, als het kleiner was was het erg goed geweest.



Reisperiode: juli 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Het hotel zorgde voor een aangenaame ervarin. De monitors zorgde voor entertainment voor jongeren. Ik raad dit hotel aan voor mensen die graag een rustige vakantie hebben. Het eten was fantastisch, de dj is amazing, top!



Reisperiode: april 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Helemaal top! Heerlijk hotel, mooie ligging, en ook goede service dat vind ik ook erg belangrijk. Prijs was ook prima niks op aan het merken en verzorging was ook top



Reisperiode: januari 2017

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging3
  • Voorzieningen4

Deze reis is aan mij verkocht door Your travel i.c.m. Thomas Cook. Wij wilden een week weg en maximaal 4 uur vliegen i.v.m. een baby. Expliciet hadden wij aangegeven dat wij een rustige locatie zonder schreeuwende mensen, goed eten en relaxen wilden. Daarnaast vroegen wij Your Travel / Thomas Cook een kamer op de zon i.v.m. slaapjes van onze baby. Volgens de reisorganisatie is dit verzoek doorgegeven aan Lopesan, volgens Lopesan is dit niet doorgegeven. Wij kregen een junior suite tussen 2 gebouwen in de schaduw. Na een behoorlijke discussie kregen wij een suite op de 4e verdieping, echter ook geen zon (alleen in de vroege ochtend). Daarnaast hadden wij de hele dag de stank van de keuken van de restaurants. Your Travel en thomas Cook hebben er 3 dagen over gedaan iets anders te vinden, echter alle locaties die zij aangeboden hebben waren nog minder dan Lopesan, alle locatie waren oude vergane glorie. Uiteindelijk kregen wij een kamer aan de kant van het Lopesan Hotel, maar ook hier hadden wij vanaf 12 uur de stank van de restaurants. Onderstaand een opsomming van onze ervaring: * receptie is vluchtig en geeft je geen goede uitleg, achteraf bleek dat er ook rustige zwembaden zijn; * het eten is vet en vol suikers. In de 4 restaurants voel je je een kudde dier en is er een onplezierige service. Het personeel heeft absoluut geen opleiding genoten qua hospitality; * animatie teams: schreeuwende mensen, een groot happy Benidorm; * kamers aan de zwembad kant en aan de voorkant van Lopesan Hotel hebben stank overlast van de restaurants; * management anticipeert en reageert niet op klachten, onze brief is nooit beantwoord; * kamers zijn wel schoon; * roomservice duurt uren; * in de omgeving is niks, niks, niks, maar dan ook niks te doen; * de look and feel van het resort is prachtig; * feestjes van luidruchtige mensen op de balkons tot diep in de nacht: * 8.000,- euro armer in 11 dagen, en bij thuiskomst direct toe aan vakantie

Geboekt bij

Thomas Cook


Reisperiode: juni 2015

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik maak gebruik van een rolstoel. De kamers waren heel goed aangepast. Beugels bij de toilet, de wastafel op de juiste hoogte, douchestoeltje aanwezig. De deuren breed genoeg en het balkon ook heel goed toegankelijk. Dit hotel is zeer zeker geschikt voor rolstoelgebruikers. Een aanrader dus. Er zijn genoeg liften en iedereen is vriendelijk en steekt een handje toe.



© 2007-2024 Reischecker.nl