ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Isis Island

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel is echt teleurstellend. De kamers zijn oud en versleten, met bedden die hun beste tijd hebben gehad, en de badkamer laat ook te wensen over. Het ontbijt is ronduit karig, met alleen groenten en een soort kaas beschikbaar. Zowel lunch als diner zijn zeer beperkt en meestal koud. De sportfaciliteiten zijn hopeloos verouderd en het zwembad is te koud om in te zwemmen. Zelfs de ligstoelen bij het zwembad zijn aan vervanging toe. Gelukkig is het personeel wel vriendelijk. Gedurende 10 dagen hebben we drie keer hetzelfde eten voorgeschoteld gekregen, zonder enige keuze. De all-in formule stopt al om 10.00 uur en is zeer beperkt. Dit hotel verdient hoogstens 3 sterren, zeker geen 5 sterren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid1

Prachtig gelegen hotel op een idyllisch eiland in Aswan. Het zwembad was verfrissend, het eten verrukkelijk en gevarieerd, vooral de desserts. Het personeel, inclusief de algemeen manager, was ontzettend vriendelijk. In het begin was het bier wat aan de warme kant, maar na dit aangegeven te hebben, stond er elke avond bij het diner een ijskoude emmer met drie flesjes bier voor ons klaar. Het personeel doet er echt alles aan om het gasten naar hun zin te maken. Er was geen animatie, wat voor ons iets te rustig was, maar desondanks waren we enorm tevreden over dit hotel. De kamer was keurig en werd dagelijks schoongemaakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service9

In het hotel is het mogelijk om ter plekke te vragen om een kamer met uitzicht op de Nijl. Wij besloten om een kamer te nemen met een prachtig uitzicht op de zonsopgang. Een van de opties is om buiten te dineren of in de gekoelde ruimte. De kwaliteit van het eten is uitstekend en het personeel zorgt voor een onberispelijke service. Onze kamer was onlangs gerenoveerd, wat een aangename verrassing was aangezien we al vele jaren in dit hotel verblijven. Speciale aandacht verdient de uitstekende service bij het zwembad.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid2

Ik ben net terug van mijn verblijf in Aswan en hoewel het personeel erg vriendelijk was, liet het eten wel wat te wensen over. Als ze hier niet snel verbetering in aanbrengen, zullen ze zeker klanten verliezen door deze tekortkoming.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

Wat een fantastisch hotel op een prachtig eiland! De overtocht met het bootje maakt de ervaring helemaal af. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de kamers zijn top. Als je wilt dat er iets specifiek schoongemaakt wordt, hoef je dat alleen maar aan te geven. Het enige minpuntje is het eten, dat zou wel wat beter kunnen. Helaas merken we dat de kwaliteit achteruitgaat, waarschijnlijk door het afnemende toerisme vanwege de crisis. Gelukkig hebben we een geweldige tijd gehad met onze Belgische vrienden, die we gemakkelijk met de taxi konden bezoeken. Het is altijd prachtig weer daar. We hebben zelfs een onvergetelijke ervaring gehad in het Luxor Pyramyse hotel, waar we vrienden aan de westoever hebben en samen hebben gegeten. Egypte heeft echt ons hart gestolen, we gaan er maar liefst drie keer per jaar naartoe. Piet en Jantje





© 2007-2024 ReisChecker.nl