ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Amsterdam Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik ben al een paar maanden te gast in dit hotel. De kamers zijn comfortabel en het eten is smakelijk genoeg. Soms loopt er wel eens iets mis, maar gelukkig staat Maria, de receptioniste, altijd paraat om het voor je op te lossen. Al met al is dit een prettig adresje om te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het transport van en naar Schiphol was makkelijk te regelen en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren netjes, maar de internetverbinding had wat problemen (gelukkig konden we meteen naar een andere kamer verhuizen). De airconditioning in de kamer werkte prima, maar er hing een muffe geur in de gangen en liften. De bar was niet altijd bemand, en het eten (zowel het ontbijt als het diner) was teleurstellend. Vergeet na het dineren niet om de bon te controleren, aangezien de administratie van het hotel niet helemaal in orde lijkt te zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Zoals de naam al aangeeft, dit hotel is perfect voor reizigers die dichtbij Schiphol willen verblijven. De kamers bieden een prachtig uitzicht en zijn voorzien van alle gemakken die je nodig hebt. Het is ideaal voor een tussenstop voor of na je vlucht, met een grote shuttlebus die elke 30 minuten van en naar Schiphol rijdt. Bovendien kun je gratis parkeren bij het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik had een kamer gereserveerd en betaald, maar bij aankomst kreeg ik te horen dat er geen kamers meer beschikbaar waren en ik kon vertrekken. Het personeel was onprofessioneel en respectloos. Toen ik vroeg naar een mogelijke terugbetaling, werd me schreeuwend verteld dat ik het hoofdkantoor moest contacteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst bij de receptie van dit hotel merkte ik meteen dat er slechts twee incheckbalies beschikbaar waren. Het duurde maar liefst 25 minuten voordat ik aan de beurt was. De gangen van het hotel deden me denken aan een of ander vervallen hotel in Oost-Europa. De liften waren niet veel beter en leken te krap. Gelukkig was de kamer wel in orde. Tijdens het ontbijt leek het alsof ik op een extreem druk moment was aangekomen. Het personeel slaagde er niet in om de tafels snel genoeg schoon te maken voor de volgende gasten. Ik zag drie personeelsleden, waarvan er maar één elke 10 minuten een omelet kon bereiden met slechts één koekenpan. Het was bijna onmogelijk om in deze tijdsspanne van 30 minuten een omelet te bemachtigen, vooral als je met een groter gezelschap was. De kwaliteit van de rest van het ontbijt was redelijk, maar het idee om tussen de rommel van anderen te moeten eten, maakte de ervaring niet bepaald aantrekkelijk. Al met al leek dit hotel te kampen met een tekort aan personeel en voorzieningen om aan de behoeften van alle kamers te voldoen.



© 2007-2024 ReisChecker.nl