- Prijs / kwaliteit1
- Ligging10
- Service2
Onze ervaring bij Hotel De Rozenstruik was teleurstellend. Bij aankomst kregen we kamer 10 toegewezen, waar we haren in het bed aantroffen en het leek alsof de kamer al eerder was gebruikt. We meldden dit bij de receptie en kregen als reactie dat we kamer 6 moesten nemen, zonder keuze. In kamer 6 troffen we een stopcontact aan bedekt met flinke spinrag naast de TV. Het raam in de badkamer kon niet open en ook dit werd gemeld, maar er kwam niemand om het op te lossen. Die nacht sliepen we in kamer 6 en bij terugkomst was het bed niet opgemaakt, alleen het dekbed was rechtgetrokken. Toen we deze ervaring deelden met vrienden die De Rozenstruik hadden aanbevolen, kregen we als reactie dat ze de lakens blijkbaar niet verschonen. Daarnaast merkten we op dat op de tweede verdieping geen vluchtroute was aangegeven, alleen een bordje met een pijl dat ons bij brand recht de val in leidde. Al met al hadden we een flinke kater na ons verblijf. Het lijkt alsof de gasten niet gehoord worden en voor de hoge prijs die we betaalden, hadden we veel meer van hotel De Rozenstruik verwacht. Het is van belang dat er verbeteringen worden doorgevoerd om de ervaring van de gasten te waarborgen.