ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Art

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel verdient hoogstens twee sterren, en dat is nog genereus. De kamers zijn warm en je kunt de ramen niet openen vanwege al het lawaai van de metro. De bedden zijn keihard en de lampen werken niet. De badkamer is verouderd en loopt regelmatig onder water, en de kamer voelt sfeerloos aan met een vies tapijt. Het enige positieve is dat het openbaar vervoer praktisch voor de deur stopt, maar helaas betekent dit ook dat je niet goed kunt slapen vanwege het gebrek aan ventilatie en het geluidsoverlast. In het keukentje staat slechts één kopje en twee vreemde glazen, en het beloofde koffiezetapparaat is nergens te bekennen. Kortom, eens maar nooit weer!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Ons verblijf in de familiekamer was over het algemeen goed. De kamer was in orde, met de jongens die in een stapelbed sliepen. Het raam aan de ouderszijde had wel wat meer verduistering nodig, want als je tv keek, konden de kinderen ook meekijken. De temperatuur was nogal warm en kon niet worden aangepast. De douchekraan had wat moeite met het handhaven van de juiste temperatuur. Het bed was echter comfortabel en het was handig om een koelkast, waterkoker en Senseo-apparaat tot onze beschikking te hebben. Helaas ontbraken er kopjes. Het ontbijt in het hotel kostte 10 euro, maar miste verse vruchten en cappuccino. Er was weinig variatie in broodjes, maar er was wel een broodrooster, yoghurt en dergelijke. De pasta was een beetje karig en er ontbraken groenten, alleen roomsaus. Gelukkig was de pizza wel smakelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Het hotel is goed bereikbaar met het openbaar vervoer, vlakbij een metrostation, wat handig is voor stadsbezoeken. Echter, de omgeving van het hotel heeft een sombere uitstraling. Bij aankomst werden onverwachte extra kosten in rekening gebracht, zoals stadsbelasting en kosten voor het kind, wat voor wat frictie zorgde. Het hotel lijkt wat gedateerd en de sfeer is een beetje ouderwets. In de kamer waren veel dingen kapot, bijvoorbeeld vier van de zes plafondlampen werkten niet. Het ontbijt en de kamer zelf waren gemiddeld, passend bij een 4-sterrenhotel. Het personeel in de ontbijtzaal was wel vriendelijk. Al met al was de ervaring teleurstellend en liet het hotel een negatieve indruk achter.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service6

Ik verbleef hier gisteren voor een overnachting. Helaas bleek de parkeerplaats die we hadden gereserveerd niet beschikbaar te zijn, dus moesten we parkeren in een openbaar gebied. Tijdens het ontbijt was het drukker dan verwacht, waardoor het personeel moeite had om bij te blijven. We moesten 10 minuten wachten voordat onze tafel werd opgeruimd en we een onderzetter kregen, wat ons ontbijt vertraagde. Er gebeurde een klein ongelukje met een vork die op de grond viel, maar niemand van het personeel leek zich erom te bekommeren totdat het personeelslid dat de vork liet vallen het zelf opruimde. Er was geen gevoel van teamwerk. Bovendien liep er een personeelslid rond die er totaal niet betrokken uitzag, bijna alsof ze direct van een feestje kwam. Kortom, de verhouding tussen prijs en kwaliteit van de service liet te wensen over. Het hotel ligt op ongeveer 1,2 km van Ahoy.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service2

Dit hotel schepte hoge verwachtingen op papier, maar in de praktijk viel het flink tegen. De kwaliteit en service kwamen niet overeen met de viersterrenclassificatie. De faciliteiten waren minimaal, de kamers misten basisvoorzieningen en waren vochtig, warm en bedompt. Gebrek aan airconditioning en slechte ventilatie zorgden voor oncomfortabele omstandigheden. Zelfs het nachtlampje was nog niet geïnstalleerd en er waren hygiëneproblemen in de kamer. Ondanks herhaaldelijk klagen over de muffe lucht, leek het personeel weinig empathie te tonen en werden beloftes niet nagekomen. Het algehele gebrek aan betrokkenheid en klantenservice maakten het verblijf teleurstellend en onaangenaam.





© 2007-2024 ReisChecker.nl