ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Pergola

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Dit fantastische hotel aan het water biedt niet alleen prachtige kamers met een frisse en stijlvolle inrichting, maar ook een vriendelijke service die tot in de puntjes verzorgd is. Bij dit hotel hoef je niet ver te zoeken voor een zachtgekookt eitje, want ze maken het graag voor je klaar. De menukaart is uitgebreid en bevredigt zelfs de liefhebbers van spareribs. Kortom, een verblijf in Giethoorn in dit hotel staat garant voor een geweldige ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service10

Het hotel was uitstekend met een gastvrije sfeer en heerlijke gerechten. Ons weekend was fantastisch dankzij de attente medewerkers en de smakelijke maaltijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Dit hotel is echt een gezellige plek om te verblijven. Het personeel is gastvrij en vriendelijk. Het ontbijt is heerlijk en je kunt zo de boot opstappen. Bovendien liggen andere bezienswaardigheden op loopafstand. Zeker een aanrader voor een geslaagd verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

Bij aankomst waren we te vroeg, maar we mochten toch al inchecken terwijl onze kamer nog in gereedheid werd gebracht. De kamer was bedoeld voor twee personen en een huisdier, maar eigenlijk was deze veel te krap en simpel ingericht. De televisie was te klein en er ontbrak een waterkoker, waardoor het lastig was om in dit seizoen ergens een kop koffie te kunnen krijgen. Dat was een tegenvaller. Gelukkig was het ontbijt wel goed en waren de medewerkers over het algemeen vriendelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel heeft nog wat verbeterpunten nodig om het naar een hoger niveau te tillen. De kamers zijn klein en de badkamer is gedateerd, met behang op de muren en een smal bad met douchegordijn. Eén positief punt is de muurschildering achter het bed, maar over het algemeen kan de inrichting beter. Gelukkig is alles wel schoon. Het ontbijt laat te wensen over: op zondag ontbreekt vers brood, yoghurt en ontbijtgranen, en het beleg is beperkt tot snijworst en boterhamworst. De hardgekookte eieren zijn een compromis, omdat de serveerster niet van zachtgekookte eieren houdt. Het personeel is vriendelijk maar niet erg professioneel. De locatie is top en het a la carte diner is goed, maar de prijs-kwaliteitverhouding is teleurstellend. Het hotel heeft veel potentie, maar er moet nog aan gewerkt worden.





© 2007-2024 ReisChecker.nl