ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Vakantiewoning Arincia Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Op bepaalde tijden was er een vriendelijke receptionist beschikbaar die Nederlands sprak, wat ons verblijf in dit hotel nog beter maakte. Er waren taxibusjes beschikbaar voor gasten die ergens naartoe wilden. De kamers werden elke dag schoongemaakt, voorzien van voldoende schone handdoeken en er stonden dagelijks flesjes water klaar. Als er bij het zwembad geen stoel beschikbaar was vanwege handdoeken van andere gasten, was dit geen probleem. Het personeel zorgde altijd met een glimlach voor een ligstoel, zelfs bij het warme weer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Bij aankomst met onze twee jonge kinderen kregen we een onprettige verrassing: slechte service in het midden van de nacht. De medewerkers leken verward en lieten ons minutenlang wachten zonder een woord te zeggen. Uiteindelijk bleek onze kamer nog niet gereed te zijn en moesten we tot in de vroege ochtend wachten. De volgende dag ontdekten we gebreken aan onze kamer, maar de receptie leek hier weinig aandacht aan te besteden. Gelukkig konden we via onze reisorganisatie regelen dat onze balkondeur op slot kon, maar andere problemen werden genegeerd. Dit hotel wordt hoog aangeschreven in Oost-Europese landen, waardoor het vol zat met onbeschoft gedrag. Als enige Nederlanders voelden we ons geïsoleerd. Het is teleurstellend en zelfs schandalig dat Nederlandse reisorganisaties dergelijke hotels aanbieden, waardoor hun klanten zo'n nare ervaring hebben tijdens wat een mooie vakantie zou moeten zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Onze oorspronkelijke boeking bij MC Mahberi beach werd gewijzigd naar hotel Arancia, waar we een prachtige kamer kregen met een adembenemend uitzicht. Ondanks de taalbarrière (we spraken geen Turks en het personeel sprak weinig Engels) was iedereen erg vriendelijk. Er waren veel Russische gasten die enorm veel opschepten tijdens het eten en vervolgens veel lieten liggen, wat zowel ons als het personeel stoorde. De jongens van het hotel waren erg behulpzaam en stonden altijd paraat voor een kleine fooi. Een glas wijn werd snel voor ons ingeschonken. Het animatieteam was erg vermakelijk, met speciale waardering voor Ivy en haar partner. De zee was heerlijk van temperatuur, hoewel er stenen waren aan het begin, veranderde dit verderop in zee in zand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel heeft alleen een gunstige locatie, met grote zwembaden direct aan zee. Helaas laat de kwaliteit te wensen over. Het eten is eentonig en vaak lauw, terwijl borden, bestek en glazen niet goed schoongemaakt zijn. Het personeel lijkt weinig aandacht te besteden aan hygiëne, waardoor zelfs vieze borden weer terug in de stapel belanden. De drankkeuze is beperkt en wordt geserveerd in goedkope plastic bekertjes die snel vervormen. Het merendeel van de gasten is Russisch en communicatie in het Engels of Duits is bijna onmogelijk. Hoewel het personeel vriendelijk is, lijken ze overbelast en gedragen ze zich onprofessioneel. De kamers zijn dringend aan renovatie toe, met versleten vloerbedekking en een algemeen verwaarloosde uitstraling. Kortom, het is geen aanrader om hier te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging2
  • Service2

Wat een teleurstelling was dit verblijf zeg. De communicatie verliep stroef doordat het personeel geen Engels spreekt. Bovendien werd het water regelmatig afgesloten, wat voor de nodige frustratie zorgde tijdens mijn drie dagen daar. De kamers lieten ook te wensen over, met vieze airconditioning en badkamers. En dan nog niet gesproken over het eten... Dat was echt een ramp! Elke dag hetzelfde smaakloze en vies eten, waardoor ik genoodzaakt was buiten het resort te gaan eten, wat uiteindelijk een aanslag was op mijn portemonnee. En dat terwijl ik dacht dat ik had geboekt voor een all-inclusive vijfsterrenervaring. Die vijf sterren hebben ze wat mij betreft zeker niet verdiend, hooguit één ster en dat is dan alleen vanwege de ligging. Het is echt beschamend dat deze accommodatie als een vijfsterrenbestemming wordt bestempeld. Het personeel gedroeg zich ook nog eens erg onbeleefd en chagrijnig, alsof ze zelf liever ergens anders waren. Kortom, een vakantie om snel te vergeten.





© 2007-2024 ReisChecker.nl