ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Abacus Metropol

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Samen met wat vrienden verbleven we in dit knusse hotel. De kamers waren verzorgd en comfortabel, en het eten was geweldig - er was voor ieder wat wils. De locatie van het hotel is ideaal, dichtbij het strand, winkels en cafés. Het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij. Voor de prijs die we betaalden, overtrof het onze verwachtingen. Het enige minpuntje waren de liften, die wel wat verouderd waren. Het stadje zelf was prachtig en de mensen in de winkels en cafés waren vriendelijk en niet opdringerig. We zullen hier zeker nog eens terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service5

Mijn eerste ervaring bij Metropol/Litera was prettig. Het eten was lekker en er was een ruime keuze. Onze ruime 3-persoonskamer voelde comfortabel, ook al waren we maar met z'n tweeën. In het begin kregen we geen schone handdoeken, maar na een vriendelijk briefje werden ze elke dag ververst. Het balkon aan de kant van het zwembad was niet ideaal vanwege het geluid van de nabijgelegen discotheek, vooral laat in de nacht. Om een plekje bij het zwembad te vinden, moest je vroeg opstaan om je handdoek neer te leggen, anders waren alle ligbedden bezet. Gelukkig was het grasveld ook een fijne plek om te ontspannen. Het personeel leek in het begin wat kortaf, maar werd vriendelijker naarmate we er langer verbleven. De airconditioning werkte perfect en zolang je de sleutel in het slot liet zitten bleef de kamer de hele dag koel, en deed de koelkast het ook goed. Het advies was om de lift te vermijden, vanwege een incident tijdens een stroomstoring. Ondanks enkele minpunten hebben we een goede tijd gehad en ik zou het zeker aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3

We hadden een flink grote kamer voor ons tweeën, maar helaas niet op de juiste manier. De wc stond scheef, de liften werkten zelden, de strandstoelen waren versleten en de koelkast deed het niet, al was die toch leeg. Het ontbijt begon pas om 8 uur, wat betekende dat we bij dagtochten niets konden eten of zelfs maar een kop koffie konden krijgen. Het menu bestond meestal uit kip en gehaktballen. Op 23 september werden maar liefst 70 mensen ziek, waarbij twee naar het ziekenhuis moesten vanwege voedselvergiftiging – mijn partner was helaas ook slachtoffer. Iedereen bracht die nacht door op het toilet en was flink ziek. Hoewel we al vier keer eerder in Turkije zijn geweest, was deze ervaring echt een teleurstelling. Zelfs op de ochtend van ons vertrek konden we geen kop koffie krijgen omdat het pas 7:30 uur was. Eén ding was wel positief: het personeel deed hun best, maar het was de nieuwe manager die de boel liet versloffen en niets liet repareren. De omgeving was weliswaar mooi, maar we besloten dat we nooit meer naar Turkije zouden gaan. Vorig jaar gingen we naar Egypte, ook naar een viersterrenhotel, en dat was aanzienlijk beter – echt een wereld van verschil. De Engelsen die er verbleven hadden het zelfs slechter dan wij, en wij kregen nog een kleine compensatie, terwijl zij niets kregen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7

Onze vakantie was geweldig! We hadden het geluk om één van de weinige kamers met een enorm dakterras van 250 vierkante meter te krijgen. Helaas was er geen zitje aanwezig, dus hebben we wat stoeltjes 'geleend'. Het eten was van goede kwaliteit, maar je moet wel van kip houden, aangezien dit twee keer per dag geserveerd werd. Het personeel in de bar en eetzaal was beleefd, maar de sfeer was niet erg gezellig. De liften werkten slecht, één week lang was er een buiten gebruik en de service lift voor het personeel bleef soms vastzitten. Mijn vrouw en kinderen besloten daarom maar de vijf verdiepingen met de trap te nemen. Er waren te weinig ligbedden en om 8:15 uur was alles al gereserveerd, maar gelukkig was er nog ruimte in de tuin naast het hotel met heerlijke ligkussens en een hangmat! De animatie was voornamelijk gericht op Engelse gasten, aangezien 95% van de gasten Engels was. Het bier (Tuborg) was prima, alleen jammer van de plastic glazen. Over het algemeen was het hotel redelijk voor de betaalde prijs.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

Vorige zomer brachten we een bezoek aan dit geweldige hotel en we waren er erg over te spreken. Het hotel heeft een gezellige uitstraling en een fijne sfeer. Dit jaar hebben we opnieuw geboekt bij Litera en kijken er naar uit. Het zwembad is heerlijk en de badmeesters zijn vriendelijk. Het eten was ook erg goed, alhoewel er wel iets te vaak kip op het menu stond naar onze smaak.





© 2007-2024 ReisChecker.nl