ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Erden En Oskar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Absoluut geen aanrader. Gedurende 4 dagen verbleven we in dit hotel met een voortdurend gebrek aan warm water, ondanks herhaaldelijk aandringen. De zee was nog warmer dan de waterdruk. Het eten was smakeloos, met bijna geen rood vlees en weinig groenten. Onze kamer was stoffig en het balkon begon af te brokkelen, met sigarettenpeuken op de vloer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een hotel kan niet erger zijn dan dit hotel. De kamers waren vuil, vol schimmel en roest. Het zwembad was zo smerig dat je de bodem niet kon zien en de glijbaan werkte slechts een uurtje per dag. De schoonmaak liet te wensen over; bij de receptie kreeg je te horen waar je kamer was en moest je zelf maar zien hoe je daar kwam. Ik durfde niet eens naar de keuken te gaan. De werknemers droegen geen schort, handschoenen of muts; één man maakte omeletten waarbij de eierschalen op de grond vielen en met zijn handen teruggezet werden. De keuken was zo vies dat iemand zelfs schreef dat de karakters niet eens te schillen waren en als klaargemaakt werden met schil en al. Er was een oude man achter de bar die niet eens wist wat hij serveerde, water of cola was een gok. Het concept was all-inclusive maar er was niets inclusief, dus maak je geen illusies over eten en drinken. Oh, en het hotel heet "Oscar Hotel", maar eigenlijk is het Aegean Park Hotel - ze misleiden je zelfs met de naam. We besloten om niet te blijven vanwege het gebrek aan slaapplek, maar het was een grote fout om er zelfs maar over na te denken. Blijf ver weg van deze plaats.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn kamer werd dagelijks schoongemaakt (op verzoek) en het barpersoneel was vriendelijk en behulpzaam. De communicatie met de receptie was echter onbeleefd en onverschillig. Ondanks mijn reservering van 6 maanden geleden kreeg ik geen kamer op de 3e of 4e verdieping, zoals ik had gevraagd, omdat het hotel 'vol' zou zijn - ze namen mijn verzoek niet serieus. De dame bij de receptie was buitengewoon onbeleefd. Over het algemeen waren de maaltijden goed van kwaliteit. De eigenaar van het 4-sterrenhotel was hartelijk, oplossingsgericht en oprecht. Over het algemeen is dit een hotel dat het overwegen waard is, vooral met de warme sfeer van de stad. Het is echter moeilijk te begrijpen waarom er geen minibar op de kamers is, aangezien de locatie en de nabijheid van het centrum geweldig zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in onze kamer was er geen sprake van een frisse schoonmaak. Hoewel er om de 3 dagen beddengoed en handdoeken werden verschoond, liet de schoonmaak te wensen over. De airconditioning was geïnstalleerd boven het kinderbed, wat gevaarlijk was en ons ervan weerhield het te gebruiken. Er was geen kast in de kamer en op het balkon ontbraken tafel en stoelen om van het uitzicht te genieten. Toen we om een babybedje vroegen, kregen we er een die in slechte staat verkeerde. Het personeel was echter vriendelijk en behulpzaam. Het eten was lekker en voldoende. Helaas functioneerde slechts één van de glijbanen op bepaalde tijden. Mijn mening is dat er na het seizoen dringend renovaties en reparaties moeten worden uitgevoerd om het hotel in het centrum van Marmaris op te knappen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Deze speciale dag verdient om op een passende manier afgesloten te worden. Een misleidende ervaring hoort hier niet bij. Het idee van plezier en activiteiten was ver te zoeken. De belofte van een zwembad met glijbanen bleek een teleurstelling, met beperkte openingstijden. Een ontbijt bestaande uit vreemde vormen kashar en een chaotische sfeer in de eetzaal zorgden voor ongemak. Zelfs de stoelen waren oncomfortabel en ontbrak er een lift naar onze kamer op de 5e verdieping. De werkelijkheid week af van de foto's, maar gelukkig functioneerde de airconditioning wel. Parkeren was een gedoe en de drankjes bestonden vooral uit water. Voor een betere ervaring is het aan te raden om wat meer te investeren in een kwalitatief hotel. Onze dank gaat uit naar de behulpzame Tatilbudur-medewerker die ons bijstond in deze situatie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl