ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Carlton

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service2

De staat van het hotel laat ernstig te wensen over, het lijkt alsof er al tijden geen fatsoenlijke schoonmaak heeft plaatsgevonden. De kamers en badkamer zijn zowel klein als vies. Voor mij is dit geen plek om ooit nog terug te keren.



Reisperiode: februari 2013

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen5

De film valt inderdaad tegen, zoals de beoordelingen al aangeven. Gelukkig valt het allemaal nog wel mee, niet zo dramatisch als sommige reviews doen vermoeden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

De kamer is eenvoudig ingericht, maar voor soloreizigers is het ideaal, vooral voor backpackers. Het ontbijt is eenvoudig met koffie, thee, twee geroosterde boterhammen en een croissant. Daarnaast zijn er melk, sinaasappelsap, diverse soorten muesli en verschillende soorten jam als beleg beschikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Service1

Na een aantal bezoeken aan Londen kan ik met zekerheid zeggen dat dit hotel absoluut de slechtste is waar ik ooit heb verbleven! De kamers waren belachelijk klein, met een dubbel bed van slechts 1,2 meter waarvan de matras vol vlekken zat. De douche had geen normale sproeikop, maar slechts een slang die deed denken aan een tuinslang. Elke dag moesten we smeken om twee mini-handdoekjes. De lobby werd tijdens ons vierdaagse verblijf niet één keer schoongemaakt: koffiekoppen stonden dagenlang vies op tafels, asbakken waren overvol, en alles leek vastgeplakt van vuil. Ik begrijp dat hotels in Londen duur zijn voor iets fatsoenlijks, maar geloof me, het is beter om iets meer te betalen dan in dit hotel van de hel terecht te komen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar St. Giles: misschien wat groter, maar tenminste schoon. De kamers zijn klein maar je bevindt je dan wel midden in het centrum. Voor verdere vragen, neem gerust contact met me op via desiestaeren@hotmail.com.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Wat een teleurstellende ervaring in dit hotel! Onze geboekte 5-persoons familiekamer werd omgeruild voor 2 aparte kamers vanwege een overboeking, en tot overmaat van ramp waren deze kamers op de 5e verdieping zonder lift. De kamers leken ronduit smerig en de badkamer was een regelrechte nachtmerrie met een versleten wasbak, een plakkerig douchegordijn en een onbehouwen douchekop. Het ontbijt was matig met instantkoffie en onbeschoft personeel dat letterlijk de toast op je bord smeet. De ontbijtzaal was vies en het personeel onbeleefd. Zelfs bij de receptie ontbrak elke vorm van gastvrijheid. Het was een ware beproeving om 15 minuten met bagage vanaf het metrostation te sjouwen. Geen aanrader!





© 2007-2024 ReisChecker.nl