ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Jerzual

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel was brandschoon, het personeel was zeer gastvrij en het ontbijt was uitstekend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een fantastische plek om te verblijven! Het hotel is brandschoon en het personeel is uiterst vriendelijk. Het ontbijt is riant en heerlijk verzorgd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een oase van rust en netheid, met een verrukkelijk ontbijt bovenop!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Gunstig gepositioneerd langs een levendige straat, verzorgde kamer, heerlijk ontbijt, smakelijke gerechten, gastvrije ontvangst.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij mijn aankomst bleek de kamer die nog beschikbaar zou moeten zijn via verschillende boekingskanalen "niet beschikbaar" te zijn. In plaats daarvan kreeg ik de kamer voor mindervaliden aangeboden voor een prijs die 50% hoger lag. Helaas was deze kamer niet eens schoongemaakt, met onaangename sporen van bruine uitwerpselen op de vloer van het toilet. Hygiëne en comfort lieten duidelijk te wensen over. De rekening die ik kreeg was ook nog eens de helft hoger dan de prijs van de kamer die nog te boeken was volgens verschillende websites. Toen ik dit aankaartte, werd mij verteld dat ik het maar moest accepteren of vertrekken, zonder enige vorm van klantvriendelijkheid. De douche in de kamer was ook een probleem, aangezien het water overal heen liep behalve naar de afvoer, waardoor het zelfs onder het bed terechtkwam. Bij het zwembad en de sauna ontbrak het aan fatsoenlijke plekken om je handdoek of badjas op te hangen, waardoor je deze maar op de vieze vloer moest achterlaten. Het zwembad leek ook meer op een aquarium, aangezien mensen vanuit het nabijgelegen café-restaurant ongegeneerd naar binnen konden kijken. Het personeel bij de receptie was dringend toe aan vervanging, aangezien vriendelijkheid ver te zoeken was. Ik heb al twee keer per e-mail mijn klachten rechtstreeks aan het hotel gemeld, maar tot op heden weigeren ze te reageren. Als frequente hotelgast met meer dan 200 overnachtingen per jaar, kan ik met zekerheid zeggen dat dit veruit mijn slechtste ervaring van het afgelopen jaar was. Ik deel graag positieve ervaringen op deze site, maar het is net zo belangrijk om anderen te waarschuwen voor een afschuwelijke ervaring zoals deze.



© 2007-2025 ReisChecker.nl