ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Appartement Zahabia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Wat een teleurstelling! We bezochten dit hotel in de zomer van 2009 en het leek allesbehalve all-inclusive. Het eten was ver beneden peil, het zwembad was kapot en je moest extra betalen voor een simpel drankje. Het nieuwe gedeelte was acceptabel, maar er waren vaak stroomstoringen en onze kamer grensde dag en nacht aan een bouwplaats. De service op het strand liet ook te wensen over. Gelukkig hebben we via onze rechtsbijstandverzekering enige vergoeding kunnen krijgen, maar we zullen nooit meer teruggaan met onze vier kinderen. Het enige lichtpuntje waren de geweldige excursies die we hebben gedaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Kindvriendelijkheid7

Na mijn recente reis naar Egypte kan ik met zekerheid zeggen dat Hotel Zahabia niet aan mijn verwachtingen voldeed. Het hotel ligt behoorlijk ver van de twee centra, wat een minpunt was. Bij aankomst bleek mijn hotelkamer niet schoon te zijn en de nare rioolgeur die er hing was allesbehalve aangenaam. Het eten was ronduit teleurstellend, ik kan me werkelijk nergens anders over uitlaten. Zelfs als voormalig reisleider in Hurghada heb ik al veel gezien, maar dit overtrof echt alles. Mocht je overwegen om dit hotel te boeken, dan raad ik ten zeerste af om voor een all-inclusive arrangement te kiezen. Persoonlijk zou ik dit hotel zeker niet opnieuw boeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1

Als gast met een all-inclusive arrangement voel je je niet bepaald verwend in dit hotel. Het eten wordt geserveerd in plastic bekers en in een aparte ruimte, wat een teleurstellende ervaring kan zijn. Ook de kwaliteit van het eten laat te wensen over, met weinig variatie en gerechten die steeds hetzelfde lijken. Geen enkele ster waardig. Het is beter om wat extra te betalen en in een hotel met meer sterren te verblijven, aangezien dit hotel ons uiteindelijk veel extra kosten heeft opgeleverd, samen met andere gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging1
  • Kindvriendelijkheid6

Te midden van een drukke bouwplaats liggen enkele opdringerige verkopers die het plezier bederven. Zoals gebruikelijk in dit land, werd het eten koud geserveerd en het bier lauw. Binnen een week schoten de prijzen plotseling met maar liefst 50% omhoog, met daarbovenop nog eens teleurstellende service en matig eten op een privéstrand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

In augustus 2007 verbleven we in dit hotel. Het was een regelrechte ramp! De kamer had een luidruchtige airco die constant ratelde, en een wiebelende lamp boven het toilet die slechts aan één dun draadje hing. Stel je voor dat zo'n zwaar glazen ding naar beneden zou vallen... Bovendien kropen er kakkerlakken uit het doucheputje en waren de bedden veel te kort! Mijn man, die 1m90 lang is, moest diagonaal liggen en nam zo ook een deel van mijn bed in beslag ;) Het eten was saai en vet, en hoewel ze leuke decoraties van handdoeken op onze kamer maakten, liet de schoonmaak te wensen over. Het personeel wilde niet meewerken om ons een andere kamer te geven. Al met al, een teleurstellende ervaring! Het enige positieve aan ons verblijf was de prachtige zee met felgekleurde vissen. Het strand was echter ver weg, vooral als je niet goed tegen de hitte kunt! Het snorkelen was echter wel de moeite waard en ik zou graag weer terug willen gaan voor de zee-ervaring, maar absoluut niet naar dit hotel. Een echt dieptepunt!





© 2007-2025 ReisChecker.nl