ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Paradise Golden 5

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Het personeel was ontzettend gastvrij en deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hun vriendelijkheid was echt hartverwarmend. Ondanks dat er veel Russische gasten aanwezig waren, leek het alsof het personeel extra aandacht aan ons besteedde. De kamers waren keurig opgeruimd en werden goed schoongehouden. Een welverdiend compliment aan al het personeel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid3

Het hotel voelde wat gedateerd aan, maar gelukkig hadden we geen last van de vele Russische gasten. Het leek wel alsof het hotel vooral op Russen gericht was, terwijl Engelsen, Duitsers en Nederlanders meer voorkeur kregen. We werden zelfs een paar keer uitgenodigd voor een speciaal diner door het management en hadden onze eigen ontbijtzaal waar geen enkele Rus mocht komen. De kamers waren comfortabel en het zwembad was echt ontspannend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Mijn partner en ik hebben een week doorgebracht in het gedeelte voor degenen die van luxe houden. Het hotel was zeker de moeite waard voor wat we ervoor betaald hebben. Het eten was voortreffelijk, vooral in het paradijselijke gedeelte. Er was een grote diversiteit aan heerlijke desserts en het eten was zelfs warm. Het enige minpunt waren de vele gasten uit Rusland (gelukkig geen overlast van gehad) en de eerste dagen was het bier vaak op, maar dit werd snel opgelost toen de tap werd gerepareerd. We hebben verder een geweldige vakantie gehad, het personeel was bijzonder vriendelijk en stond altijd voor ons klaar. Alleen de verkopers op het terrein waren wat opdringerig, maar als je duidelijk aangeeft dat je niet geïnteresseerd bent, laten ze je daarna met rust voor de rest van de vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service1

Na het lezen van de recensies op Zoover dachten we dat het wel meeviel, aangezien mensen vaak klagen om niets. Maar dit luxe resort met 5 sterren verdient niet eens 2 sterren. We mochten onze eigen kamer niet in vanwege de brandinstallatie die werd geïnstalleerd. De lakens zaten vol cement, alles was verouderd, het eten was slecht, de service was slecht, de tafels/borden/bestek waren vies, het personeel sprak alleen Engels wanneer het hen uitkwam, ze waren onvriendelijk, overal lag rommel, bij de ingang hing een nare geur, er was geen water bij aankomst, de minibar was leeg, de elektriciteit viel vier keer uit. De excursies die je via het hotel kon boeken waren waardeloos. De beloofde Quad Safari's werden niet nagekomen zoals beloofd: in plaats van 120 minuten rijden was het maar 75 minuten, de privérit met 4 personen was eigenlijk met 9 personen, de Engels sprekende gids sprak geen woord Engels. Werkelijk schandalig... Absoluut geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2

Na het lezen van de beoordelingen op Zoover dachten we: "Mensen klagen vaak om niets, het zal wel meevallen." Maar dit resort met 5 sterren verdient nog geen 2 sterren! Er werd een brandblusinstallatie geïnstalleerd in onze kamer, waardoor we er niet in mochten! De lakens zaten vol cement, alles was verouderd, het eten was slecht, de service was belabberd, de tafels/borden/bestek waren vies, het personeel sprak alleen Engels wanneer het hen uitkwam en was onvriendelijk. Overal lag rommel, bij de ingang hing een nare geur, bij aankomst was er geen water, de minibar was niet bijgevuld, de elektriciteit viel 4 keer uit. De excursies die we via het hotel hadden geboekt waren teleurstellend. De quad safari beloofde dingen die niet werden nagekomen: een rit van 120 minuten was slechts 75 minuten, een privérit voor vier personen bleek met 9 personen te zijn, de Engels sprekende gids sprak geen woord Engels... ECHT RAMPZALIG... ABSOLUUT GEEN AANRADER.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

We werden verwend als royalty's in een fantastische kamer met 2 balkons! We kregen speciale behandeling omdat het hotel meer gasten uit West-Europa wilde aantrekken, waardoor we apart konden ontbijten en elke avond à la carte konden eten, weg van de groepen Russische toeristen. Hierdoor hebben we geen last gehad van de zaken waar ik over had gelezen. Ik raad het zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

De accommodatie is niet erg geschikt voor gezinnen met kinderen vanwege een aantal problemen, zoals losse stenen in het zwembad en kapotte stenen rondom het zwembad die gevaarlijke situaties kunnen veroorzaken. Bovendien is de elektriciteit van de zwembadverlichting niet goed bevestigd, wat potentieel gevaarlijk is. Het all-inclusive aanbod is ook beperkt, aangezien de minibar niet regelmatig wordt bijgevuld en het niet is toegestaan om water in een flesje bij de bars te tappen. De ligging aan zee is wel prachtig, maar afhankelijk van het specifieke hotel waarin je verblijft, kan de afstand tot het strand of het zwembad aanzienlijk zijn. Bovendien zijn er beperkingen als je wilt dineren in een ander hotel binnen het complex, waardoor het all-inclusive concept een beetje verloren gaat. Tot slot zijn er veel Russische gasten, wat voor sommige reizigers wellicht een minpunt is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Onlangs zijn wij als gezin, bestaande uit 2 volwassenen en een 7-jarige jongen, naar het 'paradijselijke' gedeelte geweest. Voorafgaand aan onze vakantie lazen we allerlei beoordelingen en kregen we wat twijfels over de bestemming. Maar gelukkig viel het allemaal reuze mee. Hoewel de accommodatie wat gedateerd was, verkeerde alles nog in goede staat en dat is uiteindelijk het belangrijkst, toch? Wat betreft het eten, tja, smaken verschillen. Over het algemeen was er voor iedereen wel wat en was er ruim voldoende. Wat betreft de Russische gasten... ja, je zou je eraan kunnen ergeren, vooral tijdens de maaltijden. Het leek alsof ze in jaren niet hadden gegeten en vervolgens de helft van hun bord achterlieten... zonde. Het strand was op loopafstand, wat eigenlijk wel fijn was, al was het soms ver genoeg in die hitte! De ligstoelen waren een heel project om te bemachtigen, naar ons idee waren ze 's ochtends om 7 uur al allemaal bezet. Het zwembad was heerlijk, al was het even wennen aan het koude water dat regelmatig gecontroleerd werd. Het personeel was uiterst vriendelijk. Al met al was het een leuke en geslaagde vakantie. We zouden zeker overwegen om nog eens terug te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Na het lezen van verschillende recensies van andere mensen (had ik dit maar eerder geweten), kan ik bevestigen dat onze ervaring ook negatief was. Na 2 jaar besloten we om een luxe vakantie te boeken met onze kinderen, all-inclusive. Vol enthousiasme en hooggespannen verwachtingen kwamen we echter van een koude kermis thuis. De kamer was weliswaar ruim, maar ronduit vies en alles was kapot. Het bad lekte en er was geen stop, dus konden we er niet eens gebruik van maken. De airconditioning werkte niet, waardoor ik ziek werd van de hitte 's nachts. We hebben 3 dagen lang geklaagd en kregen uiteindelijk met veel moeite een andere kamer toegewezen, die helaas ook erg vies was. Stofzuigen leek een onbekend begrip te zijn, het tapijt werd nauwelijks schoongemaakt. Ook wij werden ziek, niet van het eten, maar van het ongewone hete klimaat van 45 graden waar wij in Nederland niet aan gewend zijn. Het resort verkeerde verder in slechte staat van onderhoud, het zwembad was kapot, tegels ontbraken en het sanitair was zeer vies. De kinderclub was een regelrechte ramp, zelfs je hond zou je daar niet willen achterlaten, zo vies en alles was stuk. Er was geen animatie aanwezig. NOOIT MEER!!! ZONDE VAN HET GELD!!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Het eten is van lage kwaliteit, zonder smaak en vaak niet goed op temperatuur. Het merendeel van de gasten lijkt Russisch te zijn, wat kan zorgen voor een minder prettige sfeer voor Nederlandse bezoekers. Er zijn regelmatig tekorten in de bar, waardoor het moeilijk kan zijn om je favoriete drankjes te krijgen. Het strandrestaurant biedt weinig variatie en het eten is vaak niet goed bereid. De entertainmentactiviteiten zijn voornamelijk gericht op de Russische gasten. Het personeel kan soms ongepast gedrag vertonen, wat een negatieve invloed kan hebben op de ervaring van gasten. Over het algemeen geeft het resort een verouderde indruk.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl