ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Castle & Leisure Centre

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het is alweer een tijd geleden sinds mijn laatste verblijf in dit hotel, maar de kamers boden destijds een heerlijk comfortabel verblijf. Het diner was een smaakvolle ervaring en het fraai onderhouden zwembad voegde echt iets extra's toe aan de hele atmosfeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Op nieuwjaarsdag besloten we spontaan om met 5 kinderen en 5 volwassenen te gaan lunchen, zonder van tevoren te reserveren. We werden aangenaam verrast door de uitstekende service - het personeel was ontzettend vriendelijk. Het eten was van hoge kwaliteit en er waren genoeg verschillende opties om uit te kiezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Deze maaltijd was gewoonweg geweldig. Elke gang verraste me met smaken die ik nog nooit eerder had geproefd. De service was uitstekend en heel vriendelijk. Zeker een aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Terwijl ik me voorbereidde op het schrijven van een reisgids over de betoverende Wild Atlantic Way, besloot ik een bezoek te brengen aan het Castle Hotel om te genieten van Chef Elaine's Chicken Curry. Vol verwachting bestelde ik een portie voor twee personen en informeerde ik of het gerecht extra pittig was. Helaas bleek het tegenovergestelde waar te zijn: Elaine's chicken curry was lauw en nauwelijks gekruid. Mijn opmerking hierover tegen Renata, de vermoeide serveerster die mijn bestelling opnam, leek niet veel uit te halen. Het leek alsof de klant niet echt centraal stond in het Castle Hotel - ik voelde me eerder als iemand die daar was om de rekening te betalen en de lonen te dekken. Om nog enigszins van de maaltijd te kunnen genieten, verzocht ik om extra chilipepers om het gerecht op smaak te brengen. Het viel me op dat Elaine, ondanks haar naam die het gerecht sierde, weinig interesse toonde in de kwaliteit van haar creatie. Het gerecht werd geserveerd met rijst, waarbij mijn tafelgenoot de helft friet en de helft rijst kreeg voorgeschoteld. Als dessert koos ik voor Pecan Pie, maar tot mijn verbazing leek het meer op een stuk droge taart op een kaal bord, zonder enige toevoeging van room of ijs. Na het aankaarten van deze kwesties bij de ober en het herstellen van enkele fouten in de presentatie van mijn gerechten, kon ik niet anders dan concluderen dat de kwaliteit van het eten en de service die ik eerder had ervaren veel beter was. Het voelde alsof ik eerder een last was dan een gewaardeerde gast die simpelweg bestelde wat op het menu stond. Tot overmaat van ramp werd er bij het afrekenen nog eens €2,00 extra in rekening gebracht voor de combinatie van half rijst en half friet - een torenhoge prijs voor wat leek op een oplichterij! Bij mijn volgende bezoek aan Macroom zal ik waarschijnlijk de lokale Chinees verkiezen boven het Castle Hotel. Waarom zou ik honderden euro's uitgeven in een etablissement waar de klanttevredenheid blijkbaar geen prioriteit is voor het personeel aan de frontlinie, de chef-kok en het management? ***(NIEUWSFLESH)*** Het kasteel is gevallen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut een aanrader voor een verblijf!



© 2007-2025 ReisChecker.nl