ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Venezia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De beoordeling is teleurstellend, het hotel is erg eenvoudig en de animatie is matig. Het eten is beperkt in keuze en niet erg smakelijk. De omgeving biedt weinig entertainment en de all-inclusive formule bleek geen meerwaarde te hebben voor mij.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het ontbreken van airconditioning tijdens het diner was een flinke domper. Het personeel bij het zwembadrestaurant liet te wensen over, op een positieve uitzondering na bij het blue lagoon gedeelte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De locatie is prachtig en verdient bijna een perfecte score. Helaas kostte het ongemak van het slechte bed ze punten. Ondanks dat het matras comfortabel lag, was het tweepersoonsbed eigenlijk twee losse eenpersoonsbedden die steeds uit elkaar schoven, wat nogal vervelend was. Gelukkig waren er verder geen klachten. Het eten was heerlijk en voor ieder wat wils, het personeel vriendelijk en het hotel schoon. Ondanks het bed zal ik zeker terugkomen vanwege het prachtige uitzicht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat mij verbaasde waren de lovende reacties over dit hotel. Ik vind het zeker geen 4-sterren waard en het is te duur voor wat je krijgt. Dit was mijn derde keer in Rhodos en dit was veruit het slechtste hotel waar ik verbleven heb. Er zijn wel een paar geweldige medewerkers, zoals Bravo Charlie, Maria en Jardin, en de medewerkers in het restaurant zijn top! Helaas liet de schoonmaak te wensen over en leken de medewerkers ongemotiveerd en chagrijnig. De kamer was een teleurstelling: de airco was luid en functioneerde niet goed, alles zat los en de badkamer was ook geen hoogvlieger. Het hotel bood halfpension in plaats van all-inclusive en het eten was verschrikkelijk. Gelukkig was de ligging wel perfect, dichtbij Faliraki maar ver genoeg om de drukte te vermijden. Als je op zoek bent naar een all-inclusive vakantie, kan je dit hotel beter overslaan en een verblijf in een goedkoop pension in de buurt overwegen. Daar kan je genieten van lekker eten en drinken zonder de hoofdpijn van dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Van 19 tot 26 september verbleven we in dit hotel. Het was prachtig, goed onderhouden en gunstig gelegen (de afstand van het strand naar het hotel was goed te belopen). Echter, we hadden enkele opmerkingen; toen we bij de receptie om strandlakens vroegen, werden we naar het zwembad met glijbanen gestuurd. Hier konden we handdoeken lenen, maar het was enigszins onhandig dat dit zwembad pas om 11u openging en al om 17u sloot, terwijl de andere zwembaden van 10u tot 18u geopend waren. Het leek ons vreemd dat handdoeken alleen beschikbaar waren bij het zwembad met de kortste openingstijden. Voor het boeken van een massage moesten we blijkbaar naar de ingang van het massagecentrum gaan in plaats van de receptie. Als er op dat moment al iemand gemasseerd werd, kon je geen afspraak maken en moest je buiten wachten. Niet echt handig... De all-inclusive formule was ook niet helemaal correct. In het 'Marrakech'-gedeelte gold geen all-inclusive concept, je kon er alleen tijdens de zwembaduren gratis frisdranken krijgen. Bovendien kon je hier geen gratis cocktails krijgen zoals in de rest van het hotel, daar moest je voor betalen. Jammer... Het personeel was echter uiterst vriendelijk en behulpzaam, en ondanks deze kritiek hebben we genoten van ons verblijf.



© 2007-2025 ReisChecker.nl