ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kreutzer

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De medewerkers waren ontzettend gastvrij en behulpzaam. Hoewel sommige kamers een wat gedateerde inrichting hebben, waren ze allemaal keurig schoon en in goede staat. Geen klachten te bekennen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een bezoek aan dit café kunnen we concluderen dat de service iets te overenthousiast was, de sfeer binnen wat bedompt rook, en we uiteindelijk gelukkig een ander hotel hebben gekozen om te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is fantastisch en brandschoon, met ontzettend vriendelijk personeel. Het ontbijt was heerlijk en ze nemen de corona-maatregelen serieus.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De eigenaar was erg behulpzaam en dacht met ons mee. Oorspronkelijk wilden we een kamer met uitzicht op de Moezel, maar helaas bleek dat deze kamer erg rumoerig was vanwege het drukke verkeer. Gelukkig kregen we een kamer toegewezen met een balkon en een iets ander, maar minstens zo mooi uitzicht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst werden we hartelijk begroet door een receptioniste die Engels sprak en ons naar onze kamer leidde via een omweg buitenom. We hadden gehoopt op een kamer met uitzicht op de tuin, maar kregen in plaats daarvan zicht op een parkeerplaats met een overkapping waar het personeel de hele dag door rookte. De kamers waren gloednieuw, hoewel de badkamer erg klein was en er slechts vijf hangers beschikbaar waren om kleding op te hangen aan een steigerbuis. Het diner in het restaurant was matig van kwaliteit, maar de prijs weerspiegelde dat. Het communiceren met het personeel bleek lastig, aangezien niemand Engels sprak en ik via een tolk om extra hangers en de rekening moest vragen. Na enkele problemen met betaling en communicatie, werd de rekening voor het diner uiteindelijk kwijtgescholden door een behulpzame Engels sprekende medewerker bij de receptie de volgende ochtend. Het ontbreken van handdoeken na het schoonmaken van de kamer leidde opnieuw tot een ongemakkelijke situatie, waarbij ik buitenom naar de receptie moest om handdoeken te vragen. Ondanks het verkrijgen van slechts enkele oude handdoeken, lukte het ons om toch te douchen en ons af te drogen. De volgende dag werd de kamer pas schoongemaakt en handdoeken achtergelaten nadat ik de Engels sprekende receptioniste had aangesproken, die op het punt stond te vertrekken. Het gebrek aan airconditioning en de gehorigheid van de kamers droegen ook niet bij aan een aangenaam verblijf. Al met al was de prijs van €502 voor 3 nachten (1 volwassene en 1 kind) inclusief ontbijt, dat ook teleurstellend was, niet gerechtvaardigd. Als we ons geld hadden kunnen terugkrijgen, zouden we zonder aarzeling naar een ander hotel zijn vertrokken.

Melden


Reisperiode: mei 2016

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Hotel Kreuter vormde voor onze groep (7 personen) de uitvalsbasis naar Koblenz, Cochem, het Ahrtahl, Burcht Elst. Complimenten voor de service. Alles werd werkelijk optimaal geregeld. Het ontbijt was een feest apart, je dag kan niet meer stuk. Heel vriendelijke mensen, heerlijk geslapen en gegeten.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl