ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kristall

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel heeft dringend behoefte aan een make-over en alleen contante betalingen zijn mogelijk. Je moet alles direct betalen, zelfs bij een langer verblijf. De sfeer onder het personeel is inconsistent - soms onvriendelijk en ongeïnteresseerd, soms behulpzaam. Het leek alsof ze tekort aan personeel hadden, omdat ze continu aan het rennen waren. Over het algemeen scoort deze accommodatie onder het gemiddelde in Tirol op het gebied van gastvrijheid, hygiëne en service. Het lijkt erop dat ze mij eerder als een last dan als een gast zagen tijdens mijn verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Aan toekomstige reizigers, Graag wil ik mijn recente verblijf bij Hotel Gasthof Kristal met jullie delen, om jullie goed geïnformeerd te laten zijn voordat jullie een keuze maken. Mijn bezoek aan dit hotel was een aaneenschakeling van teleurstelling en frustratie. Het is belangrijk om te benadrukken dat de behandeling die ik en andere gasten hebben ervaren, zeer verontrustend was. Het personeel was onbeschoft en leek weinig betrokken bij het welzijn van de gasten. Het ontbijt werd strikt om 7.30 uur geserveerd, zonder enige flexibiliteit voor gasten die later wilden eten, wat erg oncomfortabel was. Een ander groot issue was de gebrekkige hygiëne. Tijdens mijn verblijf vond ik een haar in mijn maaltijd. Toen ik dit aankaartte bij het personeel, reageerden zij onprofessioneel door simpelweg de haar uit mijn gerecht te halen en te claimen dat er niets aan de hand was, wat getuigde van weinig respect voor de zorgen van de gasten. Daarnaast was er een ernstig incident waarbij twee vegetarische gasten in onze groep kipgerechten kregen geserveerd, ondanks hun specifieke dieetwensen. Het personeel reageerde onverschillig en bood geen passende alternatieven aan. De gasten moesten uiteindelijk elders dineren op eigen kosten, wat absoluut onacceptabel was. Het meest zorgwekkende was misschien nog wel de duidelijke discriminatie binnen het hotel, waarbij gasten met een donkere huidskleur beperkt werden in hun bewegingsvrijheid en behandeld werden als minderwaardige gasten, terwijl blanken op het terras konden zitten en van alle faciliteiten gebruik konden maken. Al met al was mijn ervaring bij Hotel Kristal een opeenstapeling van teleurstelling en zorgelijke situaties. Ik raad het ten zeerste af om hier te verblijven, gezien de ernstige kwesties met het management, de klantenservice en de algehele kwaliteit van dit hotel. Met oprechte bezorgdheid voor jullie reiservaring,

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij aankomst werden we hartelijk begroet door de eigenares van de accommodatie. Onze tweepersoonskamer was niet alleen schoon, maar ook ruim en voorzien van een heerlijk comfortabel bed. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en bood een keur aan yoghurt, vers brood, diverse kazen en vleeswaren, evenals vers sap. De ligging aan de levendige Reschenstraat en de ruime parkeermogelijkheden voor de deur waren erg handig. Al met al was de prijs-kwaliteitsverhouding meer dan uitstekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een verrassing dat zo'n geweldige plek nog bestaat! De mensen zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij, en de kamers zijn prachtig. Het ontbijt is fantastisch, met elke dag een nieuw thema als verrassing. Bovendien is er gratis parkeergelegenheid voor of achter het hotel. In het dorp zijn er genoeg restaurants te vinden, evenals drie supermarkten en een bakkerij. Ik kom zeker graag weer terug en wil onze dank uitspreken voor de uitstekende service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een unieke aanpak in de hotelwereld! Voor slechts 66€ per nacht kun je genieten van een kamer met ontbijt, allemaal voor jezelf. De prijs is zeer aantrekkelijk gezien de overvloed en diversiteit van het ontbijtaanbod. We hebben een uur lang rustig ontbeten. Bij het inchecken moet het bedrag contant worden betaald. In Nauders zijn er twee geldautomaten in de buurt: één bij hotel Post op slechts 3 minuten loopafstand en nog een andere niet ver weg. Er is geen vrije doorgang gedurende de hele dag: bij de nooduitgang is er een badgelezer voor toegang. Let op, na kantooruren is er niemand bij de receptie. Het kan een beetje onheilspellend lijken, maar het is verder prima. Tijdens het ontbijt waren we verrast door het aantal gasten dat aanwezig was. Als je om ijsblokjes vraagt tijdens het ontbijt voor in je fietsbidon, is dat geen enkel probleem. De prijs/kwaliteit verhouding is enorm sterk, vooral in vergelijking met andere hotels in de buurt.

Melden


Reisperiode: oktober 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Een prima hotel voor uitstapjes naar Italië Zwitserland en Oostenrijk. Na terugkeer een uitstekend diner.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl