ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Cesario

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn man en ik hechten veel waarde aan de netheid van een kamer, en deze plek voldeed zeker aan onze verwachtingen op dat gebied. Daarnaast is het voor ons een must om warm water in de badkamer te hebben, wat hier gelukkig aanwezig was. Bij aankomst genoten we van een sandwich in het restaurant en waren onder de indruk van de kwaliteit en presentatie van het eten. Deze plek is zeker een aanrader voor een betaalbaar en aangenaam verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel is redelijk, maar helaas is er helemaal geen wifi. Als je een lage prijs vindt, is het acceptabel. Let echter op wanneer je vertrekt naar de luchthaven, er staan mannen met witte transportbusjes in de lobby die doen alsof ze bij het hotel horen en gratis vervoer aanbieden. Pas op, want bij aankomst op de luchthaven zullen ze je 1000 peso in rekening brengen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel is helaas geen aanrader. De kamer was in een zeer slechte staat, met vuile lakens, beddengoed en handdoeken. Daarnaast waren de bedden ontzettend oncomfortabel. Het stof in de kamer verergerde mijn allergieën aanzienlijk en er waren overal spinnenwebben aan het plafond te zien. We kwamen zelfs grote kakkerlakken tegen die we moesten doden. Daarnaast leken de muren te krioelen van zilvervisjes en huisstofmijten. Het ontbreken van een boiler was een grote teleurstelling en het internet was van zeer slechte kwaliteit. Een verblijf in dit hotel staat voor mij niet meer op de planning.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik had voor twee nachten betaald voor mijn verblijf en ontving op de dag van aankomst een e-mail met een routebeschrijving vanaf de luchthaven naar de accommodatie. Echter, bij aankomst bleek het hotel volledig gesloten te zijn. Het was frustrerend dat ze nog steeds boekingen aannamen en adverteerden op verschillende platforms, terwijl de accommodatie niet toegankelijk was. Dit leidde tot een stressvolle situatie na een vermoeiende reisdag en was zeer teleurstellend. Ik zou aanraden om deze accommodatie te vermijden om dit soort problemen te voorkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen ik mijn verblijf boekte bij dit hotel enkele tijd geleden, had ik niet verwacht dat het bij aankomst gesloten zou zijn. Het ergste van alles was dat ik geen enkel bericht van RedDoorz had ontvangen om me op de hoogte te stellen van deze sluiting. Het was pas de dag voor mijn geplande aankomst dat ik een e-mail ontving waarin stond hoe ik bij het hotel kon komen. Deze situatie heeft mijn vertrouwen in RedDoorz helaas geschaad, en ik zal mijn toekomstige boekingen elders maken.

Melden


Reisperiode: oktober 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Het hotel heeft een shuttlebus die de gasten van en naar het vliegveld brengt,deze is evenals het ontbijtbuffet bij de kamerprijs inbegrepen

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl