ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Fergus Plaza Paris

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel bevindt zich in een rustige omgeving van Lloret, maar toch dichtbij alles, wat voor ons een groot voordeel was. De kamer was eenvoudig maar schoon. Helaas was er geen koffie of thee en de airconditioning werkte niet goed, wat resulteerde in een onrustige nacht en slecht slapen. Een ander minpunt was het gebrek aan werkende stopcontacten als je de kamer verliet. Het zwembad was gezellig, hoewel niet erg groot, en we vonden altijd een ligbed. Het buffet was lekker en gevarieerd, maar aangezien we geen all-in hadden, kunnen we daar geen beoordeling over geven. Het parkeren bij het hotel was beperkt en de plaatsen waren krap. Wat betreft het personeel, de jongere medewerkers bij de receptie waren vriendelijk, maar de anderen gaven verwarrende informatie en creëerden geen gastvrije sfeer die je zou verwachten van een viersterrenhotel. De ervaring met de nachtwakers was verschrikkelijk; ze leken plezier te hebben in het lastigvallen van jonge gasten die 's avonds laat terugkwamen. Dit heeft onze algehele indruk van het hotel sterk beïnvloed. De buitenkant van het hotel zou ook wat meer aandacht kunnen gebruiken. Zouden we opnieuw voor dit hotel kiezen? Waarschijnlijk niet. Het is jammer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel is geen aanrader. De eerste kamer was vies, met onaangename geuren en vlekken overal. De tweede kamer leek op het eerste gezicht acceptabel, maar bij het gaan liggen begonnen de bultjes en jeuk al snel - duidelijke tekenen van bedwantsen. Het avondbuffet liet ook te wensen over met halfgare gerechten. We hebben besloten om ons geluk elders te zoeken en elke avond uit eten te gaan. Bovendien is het beter om niet via TUI te boeken, aangezien zij weinig hulp bieden bij het veranderen van verblijf en je uiteindelijk zelf een ander hotel moet boeken, en vervolgens je geld terug moet zien te krijgen. Het beste is om dit alles te vermijden en op zoek te gaan naar een andere accommodatie - wij hebben dit hotel binnen 4 uur verlaten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is een goede keuze voor wie houdt van lekker eten en vriendelijke service. Het zwembad is heerlijk, maar helaas alleen in de middag zonnig, dus in oktober kan het water behoorlijk koud zijn. Gelukkig is het strand een betere optie om overdag te genieten. De locatie van het hotel is wel wat druk en lastig bereikbaar met transfers, dus je moet een stukje lopen naar het ophaalpunt. Al met al is het een betaalbare optie voor wat je krijgt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij mijn eerste bezoek twee jaar geleden, was ik teleurgesteld door de beperkte keuze aan eten. Het ontbijt bood weinig variatie, dus aten we elke dag geroosterd brood omdat er maar één plankje met brood beschikbaar was. Andere hotels bieden een assortiment aan broodjes, donker brood en verschillende soorten ander brood. Het avondeten leek vaak op herhaling en was soms koud. De all-inclusive drankformule was geweldig, maar de prijs is nu aanzienlijk gestegen van 95€ naar 110€ in twee jaar. Vorig jaar hebben we het overgeslagen, maar dit jaar zijn we van plan om terug te keren in de hoop op verbetering van het eten. Het vieruurtje bestond vaak uit restjes van de lunch. Het zou leuk zijn als ze pannenkoeken, wafels en andere snacks zouden toevoegen. Gelukkig waren de kamers fantastisch en het personeel bij de receptie erg vriendelijk. We kijken uit naar ons volgende bezoek tijdens de herfstvakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel is ideaal voor een jongerenvakantie vanwege de all-inclusive formule waarmee we goedkoop konden voorbereiden op de avond en de bar tot middernacht geopend was. Helaas was het eten niet geweldig - ik zou het een 2/5 geven, omdat het repetitief en smakeloos was. Gelukkig was de meloen een uitzondering en redelijk eetbaar. Het was beter om elders te gaan dineren. De kamers waren over het algemeen goed: dagelijks schone bedden en netheid. Een minpunt was echter de slechte airconditioning, aangezien deze nauwelijks werkte in de drie kamers waarin we verbleven. Zelfs op de hoogste stand bleef het bloedheet. De service van het personeel was daarentegen prima. Al met al geef ik het hotel een 3/5 vanwege de hinderlijke airco en het matige eten.

Melden


Reisperiode: oktober 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Het hotel ziet er netjes uit, Het eten is er goed naar de prijs die je betaald en je wordt netjes afgezet met je koffers bij de plaats waar je moet vertrekken. Het enige nadeel is dat je best een endje moet lopen naar het strand en het centrum

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl