ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Frerikshof

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

Onze ervaring in dit hotel was teleurstellend. We hadden de kamer gewonnen via een veiling en betaalden extra om te upgraden naar een 4-sterren hotel in plaats van een 3-sterren hotel. Ook kozen we voor een 'comfort'-kamer in plaats van een standaardkamer door nog eens 10 euro extra te betalen. Echter voldeed de kamer niet aan onze verwachtingen; de bedden en kussens waren hard, er ontbrak een waterkoker (wat vreemd is voor een comfort-kamer in een 4-sterren hotel) en het hotel was duidelijk verouderd. Het leek meer op een verzorgingstehuis dan op een hotel, iets wat niet te zien was op de foto's van de website. Informatie over roomservice was nergens te vinden in de informatiemap, dus we namen aan dat het hotel dit niet aanbood. Het enige positieve punt was de goede (gratis) wifi-verbinding. Dit hotel is misschien geschikt voor een simpele overnachting, maar absoluut niet voor luxe of een romantisch uitje. Erg jammer!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

We werden hartelijk ontvangen en het personeel was ontzettend vriendelijk. De kamer was brandschoon en we hebben echt genoten van onze twee fantastische dagen daar. Het driegangendiner was voortreffelijk en 's ochtends stond er een uitgebreid ontbijtbuffet voor ons klaar. Een absolute aanrader, we komen zeker terug!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service10

Eindelijk een bar waar het personeel proactief drankjes aanbiedt, iets wat we zelden meemaken in hotels. Vaak lijken ze te druk met andere taken. Het verwarmde zwembad was heerlijk en de privésauna voelde als een luxe. Het eten was bovendien voortreffelijk, niets op aan te merken!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service7

Het eten was lekker, maar helaas liet de hygiëne te wensen over. De vloerbedekking vertoonde veel vlekken en ook de gangen waren niet bepaald schoon. Daarnaast was het balkon en de tafel erg smerig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Het hotel heeft een transformatie ondergaan. Ooit was het een charmant en gastvrij familiehotel met vriendelijk en attent personeel, maar nu is het verandert in een doorsnee commercieel hotel waar vooral wordt benadrukt wat er niet mogelijk is. De service was afstandelijk, de kamer was standaard en kleine extra's zoals een waterkoker ontbraken. Onze kamer aan de achterkant op de eerste verdieping keek uit op drie lawaaierige afzuiginstallaties die de nachtrust verstoorden tot ze gelukkig rond 3 uur 's nachts uit werden gezet - geen ideale situatie! Gelukkig compenseerde het ontbijt deze teleurstelling enigszins.





© 2007-2024 ReisChecker.nl