ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De verhouding tussen prijs en kwaliteit was niet helemaal in balans. Het ontbijt was lekker, daar is niks op aan te merken, maar de kamers lieten te wensen over. De ramen sloten slecht, lekten en de kozijnen waren in slechte staat. Er was zelfs een plafondlamp die het niet deed. We hebben dit gemeld, maar er is de volgende dag tijdens de schoonmaak niet naar gekeken. Het welkomstdrankje was wel attent. Helaas waren de kussens niet comfortabel en het hotel zelf was wat verouderd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel was fantastisch met een ruime en nette kamer. Helaas viel het eten tegen, vooral bij het avondbuffet. Het gerecht vitello tonato was niet helemaal naar wens, de tonijnsaus was moeilijk te traceren. Gelukkig was het vlees wel in orde. Bij het ontbijt was het roerei duidelijk gemaakt van poeder, wat resulteerde in droge en korrelige textuur in plaats van een smeuïg ei. Dit was echt teleurstellend, vooral omdat je meer zou verwachten van een hotel van dit kaliber.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Laten we eens de lichtpuntjes benadrukken, want die zijn er absoluut! De ligging van het hotel is top, pal tegenover het station en midden in de bruisende sfeer van Maastricht. Het personeel is attent en zorgzaam. Een speciale shoutout naar het team van bar en restaurant, vooral JayJay en Jeron sprongen eruit met hun extra inzet! Ook bij het ontbijt werden we hartelijk ontvangen en werd er nauwlettend op toegezien dat het buffet werd aangevuld en de tafels werden afgeruimd. De kamer is eenvoudig, ietwat ouderwets maar redelijk schoon. Persoonlijk vind ik een douchegordijn wat ouderwets ogen, maar er zijn ergere dingen in het leven. De airconditioning die op volle toeren draaide zorgde voor behoorlijk wat lawaai en kon helaas niet goed omgaan met het warme weer buiten. Bij aankomst bestelden we een fles wijn en een fles water. Voor dat laatste werd maar liefst 9€ gerekend voor een liter. Wat een absurde prijs, totaal niet in verhouding tot de andere producten op de kaart. Al met al was ons verblijf acceptabel. Het hotel mag zeker trots zijn op het personeel, maar de kamers laten wat te wensen over. Ik zou niet snel opnieuw een reservering maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Gunstig gelegen nabij het station en park-and-ride, met een gastvrije en vriendelijke staf. Bij aankomst was het verrassend om te ontdekken dat Vlaams sprekende Belgen Engels moesten gebruiken in dit Nederlandse hotel. Het ontbijt was keurig verzorgd, maar de kamers lieten te wensen over, vooral de verouderde badkamer met een bad-douche combinatie en douchegordijn. De lage toiletpotten waren niet erg comfortabel voor grotere en zwaardere gasten. De parkeergelegenheid was echter uiterst beperkt en het was gemakkelijk om het uitgangsbord over het hoofd te zien. Voor een overnachting was het acceptabel, hoewel de prijs aan de hoge kant leek (mogelijk vanwege een evenement zoals André Rieu), maar voor een langer verblijf zouden we elders kijken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie van het hotel is ideaal, direct tegenover het treinstation en op loopafstand van het centrum gelegen. Ons bezoek was ter gelegenheid van een concert van André Rieu. Het buffet in de balzaal leek handig, maar we vonden de prijs van €9,00 voor een fles water veel te hoog. Bovendien zorgde een groot scherm met een oud concert van André Rieu voor onnodig veel lawaai. Hoewel het eten redelijk was, vonden we de prijs-kwaliteitverhouding niet in balans. De drukte en het rumoer in de zaal met constant mensen die heen en weer liepen, droegen niet bij aan een aangename ervaring. Onze kamer was ruim en het bed was comfortabel. De airconditioning was een aangename toevoeging, vooral op een warme dag zoals de dag van ons verblijf. Helaas liet de badkamer te wensen over; deze was niet alleen verouderd, maar ook niet helemaal schoon. Het douchen in bad was onhandig, aangezien de douchekop niet hoger kon worden ingesteld. Personen langer dan 1.68 pasten er niet onder. Het douchegordijn was wel schoon, maar persoonlijk vind ik dit niet hygiënisch. De wasbak was vies met hardnekkige kalkaanslag. Het ontbijt was standaard. Prima voor een nacht, maar wij zullen niet opnieuw voor dit hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: november 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Fijn hotel, ademt de sfeer van weleer maar met de luxe van vandaag, Personeel erg vriendelijk. De centrale ligging is ook erg prettig.

Melden


Reisperiode: maart 2015

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Hotel ligt direct naast het centraal station, maar dit geeft geen geluidsoverlast. Ideaal dus. Kamer was ruim en netjes/schoon. Klantvriendelijk personeel en een mooie lobby met een gezellige lounge/bar. Gelegenheid tot het bewaakt achterlaten van de koffers bij het uitchecken, zodat je nog even de stad in kan. Het centrum van Maastricht ligt op enkele minuten lopen van het hotel.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl