ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Prama Sanur Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring bij het Prama Sanur Beach Hotel was helaas verre van bevredigend. De prijs die je betaalt staat in geen verhouding tot de kwaliteit van het verblijf. Het hotel is gedateerd en de aanwezigheid van schimmel is overduidelijk aanwezig. De versleten matrassen, vol vlekken en scheuren, stralen allesbehalve hygiëne uit. Daarnaast is het boekingsbeleid misleidend. Tijdens het reserveren lijken bepaalde kamertypes plotseling niet meer beschikbaar, waardoor je gedwongen wordt te kiezen voor duurdere opties. Het verplicht boeken van twee kamers voor een gezin met een 14-jarig kind in plaats van een kamer voor drie personen lijkt een doordachte strategie om meer geld uit de gasten te persen. Dergelijke praktijken getuigen niet van professionaliteit en schaden de reputatie van het prachtige Bali als toeristische bestemming. Het lijkt erop dat het Prama Sanur Beach Hotel meer interesse heeft in winstmaximalisatie dan in het bieden van een kwalitatieve ervaring. Een teleurstellende ervaring en ik kan het helaas niet aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel op Bali is absoluut geen aanrader. Na diverse accommodaties te hebben bezocht, kan ik concluderen dat deze echt niet te vergelijken is met de rest. De kamers zijn ronduit smerig en onaantrekkelijk, met een badkamer die te vies is om zelfs maar te douchen. Schimmel en haren zijn overal te vinden, en de bedden zijn simpelweg onhygiënisch om in te slapen. Voor wat je krijgt, is de prijs ook nog eens aan de hoge kant. Het enige positieve aan deze ervaring is dat het me duidelijk heeft gemaakt waar ik voortaan niet meer wil verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens mijn verblijf van 6 nachten hier, heb ik ontdekt dat dit een degelijk hotel is, maar wel met de kenmerken van een oudere accommodatie. Het hotel kan zeker wat onderhoud gebruiken of een opfrisbeurt om nog steeds te worden beschouwd als een vijfsterrenhotel. Hoewel de kamer op zichzelf prima is, is het jammer dat er geen handdoek aanwezig is bij de wastafel. De locatie aan het strand is fantastisch! Ook de locatie in Sanur ten opzichte van restaurants en winkels is gunstig. Een minpunt vond ik dat gasten handdoeken op de ligstoelen bij het strand legden zonder er daadwerkelijk gebruik van te maken. Het zou wellicht helpen als het hotel proactief bij het inchecken aangeeft dat dit niet is toegestaan. Het zwembad is groot en goed onderhouden, met zelfs 2 zwembaden. Ik heb ook de fitnessruimte gebruikt, die over het algemeen in orde is, maar de apparatuur is wel verouderd. Het ontbijt was werkelijk uitstekend. Er was een ruime keuze en je kon zelfs aangeven hoe je je eieren wilt hebben. Er waren ook veel Indische gerechten om van te genieten. Heerlijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In november en december 2024 ben ik drie weken op vakantie geweest met mijn vader en het was echt geweldig. Het ontbijt was ongelofelijk goed, met zoveel mogelijkheden om uit te kiezen. Het personeel was ongelooflijk vriendelijk en zorgzaam. Onze kamer werd elke dag keurig schoongemaakt en we kregen zelfs een gratis upgrade omdat ons oorspronkelijke uitzicht niet zo mooi was. De verschillende restaurants boden heerlijk eten aan en het grote zwembad had meer dan genoeg ligbedden en parasols. Ik weet zeker dat ik hier nog eens terug zal komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een prachtige rondreis op het betoverende Bali, waar we verbleven in charmante, zij het soms eenvoudige hotels, belandden we hier. Bij aankomst was onze kamer nog niet gereed, wat begrijpelijk is gezien het tijdstip - bijna twee uur en inchecken kon pas vanaf twee uur. Om het wachten wat aangenamer te maken, kregen we een drankje aangeboden in een van de restaurants. Omdat we zagen dat het nogal druk was - de hele lobby stond vol met koffers - besloten we ze wat extra tijd te geven en gingen we lunchen. We kozen voor een pizza restaurant en bestelden twee pizza's. Helaas werd mijn man na het eten meteen ziek. Tegen drie uur informeerden we of onze kamer gereed was, maar helaas was dat niet het geval. Dus besloten we nog wat te gaan drinken. Om vier uur konden we eindelijk naar onze kamer. Bij binnenkomst rook het muf, de spiegels waren beslagen, de vloer en het bed waren vochtig, om nog maar te zwijgen over de vlekken op de muur en de spiegels, de vieze kitranden in de badkamer, enzovoort. Voor ons was het zo teleurstellend dat we besloten om niet drie nachten te blijven.

Melden


Reisperiode: augustus 2018

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Het was zo een goed hotel! De prijs die je betaald en dan alles wat je ervoor terug krijgt is echt top! Het personeel is ook nog is super aardig en vriendelijk! Ik kom zeker nog een keer terug!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl