Reischecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kahya Resort & Aqua

Beoordelingen

Reisperiode: augustus 2017

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Ik heb me vermaakt maar het kon beter vooral voor de kinderen. Animatieteam gaf de kinderen niet echt aandacht.

Geboekt bij

Sunweb


Reisperiode: augustus 2017

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

Ten eerste, de eigenaar heeft mensen uit europa betaald om een goede recentie achter te laten. Dankzei de goede recenties zijn wij ook gegaan naar het hotel en zijn we er achter gekomen dat deze recenties niet kloppen! Om te beginnen, de matrassen. Deze zijn minstens 15 jaar oud je voelt het ijzer van de veringen in je rug. Ik heb 2 weken slecht geslapen. De minibar (koelkast) was enorm heet, dit betreft een inbouw koelkast. Ik heb de deur open gelaten want dit is brandtechnisch niet veilig. Op internet werd aangegeven dat de kamers Nederlandse televisie zenders hebben maar dat hebben ze niet, jammer voor de kids. Wij hebben vast gezeten in de lift, deze was niet geventileerd. We zijn wel snel bevrijd maar ondertussen heb ik gedoucht in mijn zweet. De keuken: het eten is bijna iederedag het zelfde. Het overige eten word weer gemixt met wat anders en zo nieuwe gerechten gemaakt de volgende dag. Enorme rijen voor grill (vlees). De limonade is huisgemaakt en smaakt niet, slappe bier smaakt waterig. Brooden zijn vaak niet vers. Er word bezuinigd, zo staat de broodtoast appartaat uit bij het ontbijt, als je hem aanzet zodat hij op kan warmen dan zet het personeel hem weer uit. Je moet er letterlijk bij blijven staan. De snacks zijn elke dag het zelfde. Altijd een tekort aan glazen. Voor de limonade zijn de bekers zo op en krijg je een alcohol glas, voor de alcohol krijg je soms plastic bekers. Kort om er zijn niet voldoende glazen en bekers. Een aantal gasten zijn met een voedselvergiftiging naar het ziekenhuis geweest. Daar zijn ze ook niet goed behandeld. Dit is racisme vanwege Erdogan. Het personeel in het hotel was grotendeels niet vriendelijk en behulpzaam. Als er een paar mensem bij de bar staan om een drankje te halen werden ze al chagrijnig en hadden geen zin je te bedienen. Ze worden boos op kinderen die eten en drinken halen, geïrriteerd omdat ze vaker langs komen voor een drankje of hapje. Totaal niet vriendelijk. De animatie was erg slecht en amateuristisch. Ook werd er nederlandstalig animatie beloofd en dat was er ook niet. Ligplaatsen tekort bij het zwembad. Tafels tekort in de all-in restaurant, er zijn ook 2 betaalde restauranten aanwezig waar ze je liever willen hebben. De Spa personeel valt je lastig, is heel opdringerig en zet je onderdruk om je te laten betalen voor een massage en behandeling. Er is amper toezicht bij het strand en zwembad. De winkel personeel is ook uiterst asociaal, vrouwen worden sexueel geïntimideerd. Zo kreeg een Nederlandse mevrouw eem opmerking over haar borsten of ze echt waren of dat het siliconen waren. Bij aankomst in het hotel hebben wij ons welkomskoffie moeten betalen. De restauranten zijn niet 24uur per dag geopend. Ik adviseer niemand deze hotel te bezoeken. Ik heb spijt dat ik hier gekomen ben. Ik ben er geweest in de periode juli augustus 2017. In plaats van uitrusten ben ik teruggekomen met meer stress. Kahya resort word bedankt.

Geboekt bij

Sunweb


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Leuk resort voor een mooie prijs! Met het Dolmus busje ben je goedkoop en snel in andere plaatsen, zoals Alanya. Personeel vriendelijk en aardig. Eten is ruim varierend. Voor een gezin met kinderen is dit resort een echte aanrader, ook gezien de prijs. Dit resort is zeker zijn 5 sterren waard. Animatie voor kleine kinderen is uitstekend. Ook de animatie in de avond uren is goed.

Geboekt bij

Corendon


Reisperiode: december 2014

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

goede hotel, service. Aardig personeel. Voldoet goed aan de eisen en wat er op de website staat, zeer tevreden !



Reisperiode: mei 2014

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Ruime kamer met een grote badkamer. Wordt iedere dag netjes schoon gemaakt. Uitgebreid buffet dat iedere dag andere gerechten bevat. Veel en lekkere toetjes! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij waren er in het voorseizoen dus animatie e.d. was nog in opstart. Echter werden er al dagelijks leuke activiteiten georganiseerd (zoals een bikini contest en aquagym). Een nadeel waren de liften. Deze waren echt sloom en het duurde dus lang voordat op een van de hogere verdiepingen was. Via taxi/bus ben je vanuit het resort snel bij andere plaatsen (het gebruik van een dolmus is goedkoop). Resort is een aanrader.



© 2007-2024 Reischecker.nl