ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Van der Valk Duiven

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service7

Ik heb twee nachten doorgebracht in een standaard kamer met een tweepersoons bubbelbad en inloopdouche, wat echt een genot was! Het bubbelbad was krachtig, maar spatte wel wat over, in tegenstelling tot het bubbelbad in Gilze-Rijen met verschillende instellingen. De vloerbedekking met bloemen vond ik persoonlijk niet zo mooi, maar het paste wel bij het thema van het hotel. De kamer had een uitgebreid tv- en radiopakket, wat echt luxe aanvoelde. Het wellnessgedeelte was klein maar netjes, en het zwembadwater was behoorlijk koud. Het avondeten voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen, maar het ontbijt was fantastisch! Er was een enorme keuze aan verse broodjes, zoete donuts, hartige items, versgebakken eieren, pannenkoeken, bacon, zalm en vijf verschillende verse sappen. Dat was echt top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9

Het hotel heeft een chique en stijlvol ingerichte lobby, maar het restaurant overtreft dit nog met zijn prachtige decor. Helaas moesten we onze reservering op het laatste moment annuleren vanwege een onverwachte ingreep, maar dankzij de behulpzaamheid van Debbie bij de receptie en de front office manager konden we gelukkig onze datum aanpassen. Dit was echt een aangename verrassing! Onze kamer op de 14e verdieping was ruim en luxueus, met een grote tv, een nespresso-apparaat en waterkoker. De badkamer had zowel een regendouche als een jacuzzi. Alles was brandschoon! Het ontbijt was spectaculair, met een uitgebreide selectie aan sappen, brood en fruit, inclusief luxueuze opties zoals blauwe bessen, aardbeien, zalm en garnalen. Dit is absoluut een hotel waar we graag naar terugkeren. Met de fiets bereik je snel Arnhem en attracties zoals Burgers' Zoo en het openluchtmuseum liggen op slechts een paar minuten rijden met de auto.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Onlangs genoten van een weekendje weg met onze vrienden. Deze accommodatie was perfect gelegen voor ontspannende fietstochten in de omgeving. Het zwembad en de sauna waren echt een verwennerij. De kamers, typisch voor Van Der Valk, waren ruim en voorzien van luxe details. Het diner was ook zeer smakelijk en voldeed zeker aan onze verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Vorige maand heb ik mijn huwelijk gevierd in hotel Duiven en hebben we overnacht in de prachtige "Atlantis" suite. Het was een fantastische ervaring! Het hotel is sfeervol ingericht en het personeel is uiterst vriendelijk. De suite was werkelijk schitterend en het ontbijt was heerlijk. Ik kan dit prachtige hotel absoluut aanbevelen voor een bijzondere overnachting.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Helaas moest ik deze week tijdens de lunch onverwacht een "harde leerschool" doorlopen met betrekking tot de kwaliteit van het eten hier. Dat wordt even geen lunch meer op deze plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is prachtig en heel goed onderhouden. Het enige minpuntje is dat het overal binnen, of het nu in de lobby, de bar, het restaurant of op de kamer is, een tikkeltje te frisjes was. Het zat comfortabel, maar de temperatuur maakte het niet helemaal perfect. Verschillende gasten merkten dit ook op!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Voor onze overnachting met halfpension waren we hier neergestreken. De receptioniste begroette ons zeer vriendelijk en wees ons op een prachtige wandelroute. De ruime kamer en brandschone badkamer waren een aangename verrassing! Het hele hotelpersoneel was enorm vriendelijk. Het diner was smakelijk en het eten werd goed warm geserveerd. Kortom, we hadden absoluut niets aan te merken op dit hotel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

We zijn hier alleen gaan eten, maar het was een teleurstelling. De sperziebonen waren te hard, de varkenshaas was koud van binnen en hetzelfde gold voor de ossenhaas, die eigenlijk geen ossenhaas leek te zijn. Er zat totaal geen smaak of knapperigheid aan de gerechten. Het enige positieve punt was dat de borden warm waren. Voor ons is dit geen herhaling waard. We geven voortaan de voorkeur aan Restaurant Cantherel in Apeldoorn bij Van der Valk, waar een echte topkok werkt. Het laat zien dat er een wereld van verschil is tussen verschillende vestigingen van het Van der Valk-concern.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10

Een paar dagen weg naar het oosten van het land om even tot rust te komen was een heerlijke ervaring. In de wellnessfaciliteiten had ik het geluk de enige te zijn, wat zorgde voor een heerlijke rustige sfeer. Het ontbijt was uitstekend en de kamer was prachtig met een luxe badkamer. Wel was het een uitdaging om het water in bad te houden wanneer de jacuzzi aan stond. Helaas werkten niet alle computers in het internetcafé en was alleen Internet Explorer beschikbaar, wat niet ideaal was voor online toepassingen. Gelukkig kon ik zelf Google Chrome installeren. Dit hotel is perfect voor een korte vakantie, meer gericht op zakenreizigers dan op gezinnen, wat betekent dat er geen luidruchtige kinderen waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1

Na een overnachting werd ik helaas met een vervelend incident geconfronteerd. Tijdens mijn bezoek aan de stoomcabine, die van buiten af aan ging, liep ik een flinke brandwond op. Het was erg jammer dat er geen duidelijke waarschuwing was over de positie van het stoomapparaat. Bovendien was er geen BHV'er aanwezig voor eerste hulp. Na een bezoek aan het ziekenhuis kon ik niet meer genieten van mijn weekendje weg. De teleurstellende ervaring werd verergerd doordat er geen excuses werden aangeboden en ik gewoon de rekeningen moest betalen. Dit was zonder twijfel de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Geen klachten, alles was tot in de puntjes verzorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service9

De kamer was fantastisch en het zwembad en de sauna waren ook erg goed. Hoewel het eten wat gevarieerder had gemogen. Misschien kan deze Van der Valk een kijkje nemen bij zijn collega's en daar nog wat van leren. Het enige minpunt wat ons betreft was de muziek die constant binnen alle ruimtes van het hotel te horen was. Op het terras, in de sauna en zelfs in de gangen klonk continu achtergrondmuziek, wat niet onze smaak was. Dit voegde voor ons niets toe en verstoorde ons behoorlijk. Genoeg redenen om deze Van der Valk voortaan over te slaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid9

We moesten wachten in de lobby omdat onze kamer nog niet gereed was. Na een halfuur wachten kregen we eindelijk ons drankje. De kamer was prachtig met een bubbelbad en een balkon. Toen we roomservice bestelden duurde het 40 minuten voordat het werd gebracht. Toen we belden bleek dat ze ons vergeten waren. Na nog eens 20 minuten kwam eindelijk onze bestelling, gebracht door een medewerkster die er niet bepaald enthousiast uitzag. Het leek bijna alsof we fout zaten door roomservice te bestellen, zeker gezien de extra kosten van 7,50 euro. Het zwembad was mooi en we genoten van de live cooking door een vriendelijke jongeman. Het ontbijt was prima in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4

Eerder heb ik al eens gedineerd bij dit restaurant en dat beviel ons erg goed. Op basis van die ervaring hebben we nu een weekendje geboekt. Normaal gesproken zijn we vaak te vinden in Van der Valk hotels, maar dit keer viel het echt tegen. Misschien was het door de drukte tijdens de feestdagen dat het personeel schaars was, maar de service in het restaurant was traag en rommelig. Er werd vergeten om ons drinken te brengen, het eten was koud en moest teruggestuurd worden. Daarnaast viel het ons op dat er veel honden in het restaurant aanwezig waren, wat naar onze mening niet zou moeten. Het zwembad boven was erg vies en we moesten zelf handdoeken regelen. Het personeel reageerde laconiek op klachten die we meldden. De wc in de slaapkamer rook onaangenaam. Al met al was het een teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Tijdens ons verblijf van 5 nachten hebben we enorm genoten van de prachtige, ruime kamer met een gezellig zitje en koffie- en theefaciliteiten. De badkamer was ruim met een inloopdouche en een luxe ligbad. Het ontbijt was uitstekend, met een ruime keuze en zelfs een kok die vers ei-/omelet-/pannenkoekjes voor je bereidt. We hebben ook een avond in het hotel gedineerd en ook dat was van hoge kwaliteit. De service en vriendelijkheid van het personeel waren top. Bovenin het hotel is een sauna met stoombaden, een sauna en een zwembad. De locatie in Duiven is ideaal, met de mogelijkheid om met de trein naar Arnhem, Ikea Duiven, Intratuin Duiven en Zevenaar te reizen. We raden je zeker aan om een bezoek te brengen aan de Posbank, een prachtige omgeving met verschillende wandelroutes. Eén minpuntje dat we hebben aangegeven was dat op maandagochtend veel zakenrelaties aan het werk waren of aan het vergaderen waren tijdens het ontbijt, waardoor alle tafels bij het raam bezet waren (met stopcontacten voor laptops). Het was hierdoor niet zo prettig om te ontbijten terwijl ze luidkeels werkoverleg voerden naast ons. We hebben dit aangekaart bij de receptie en gesuggereerd dat deze mensen wellicht aan de andere kant van het restaurant zouden kunnen zitten, zodat de gasten hier geen last van hebben. Op dinsdagochtend was dit probleem ook aanwezig, maar in mindere mate.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Bij ons negende bezoek aan een Van der Valk hotel waren we verrast om te ontdekken dat de tafels bij het ontbijt niet waren gedekt. Het leek wel alsof ze braken met de traditionele stijl van Van der Valk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service1

Ik ben al vaak naar Van der Valk-hotels geweest en heb altijd een geweldige ervaring gehad, maar dit keer was het een grote teleurstelling. De kamer was niet zo netjes, met spinrag in de hoeken en een kapot tapijt. Er was ook geen koffie- en theefaciliteit aanwezig. De menukaart op internet was al jaren niet meer up-to-date en het eten dat we kregen bleek simpelweg uit een pakje te komen, maar was wel erg duur. Het bedienend personeel was gelukkig vriendelijk, maar het personeel bij de receptie liet te wensen over. Toen ik aangaf dat de koffie- en theefaciliteiten ontbraken, kreeg ik zonder excuses een waterkoker waar al een oud theezakje in zat. Voor een kamerprijs van 175 euro was de verhouding tussen prijs en kwaliteit ver te zoeken. Het was jammer dat deze ervaring zo afweek van wat ik gewend ben van Van der Valk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service7

Dit hotel heeft zeker een interessante mix van positieve en negatieve punten. Onze kamer was extreem ruim, wat natuurlijk geweldig was. Het balkon was echter een beetje verwarrend, aangezien we het moesten delen met onze buren. De badkamer daarentegen was echt top, vooral met het bubbelbad en de regendouche. Maar de vloerbedekking met roosmotief en het behang in dezelfde stijl gaven ons een gevoel van vervlogen tijden, wat niet helemaal onze smaak was. Het meubilair en de wasbak vertoonden ook tekenen van slijtage en waren niet zo brandschoon als we gewend zijn van andere hotels. Gelukkig hebben we wel goed geslapen en genoten van een heerlijk ontbijt de volgende ochtend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Alles was tot in de details perfect verzorgd tijdens ons verblijf...het ontbijt was gewoonweg fantastisch! De bar straalde luxe uit en onze kamers waren brandschoon! We komen zeker snel terug...wat een schitterende ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Dit was onze eerste en meteen laatste bezoek aan dit Van der Valk hotel. Met 30 jaar ervaring in verschillende hotels van de keten, hadden we een voorjaarsarrangement geboekt. Het enige positieve aspect was de kwaliteit van het eten tijdens het ontbijt en diner. Helaas waren er tal van verbeterpunten die we hebben aangegeven in de enquête op zondag 3 mei, maar tot op heden hebben we nog niets gehoord. Daarom keren we gewoon terug naar de bekendere Van der Valk hotels, zoals die in Hengelo, Apeldoorn en Arnhem.

Melden


Reisperiode: december 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Uitstekend hotel, ruime schone kamers, en een voortreffelijk ontbijt. vriendelijke bediening en uitstekend restaurant.

Melden


Reisperiode: november 2018

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Kamers zijn heerlijk ruim met een goed bed en ruime badkamer ook van alle luxe voorzien. Het is een redelijk groot hotel maar er zijn maar 2 liften aanwezig, als het dus redelijk vol zit moet je soms heel erg lang wachten op de lift, dit is nog een aandachts puntje. De spa op de bovenste verdieping is klein maar fijn, je kunt er lekker even ontspannen. Het ontbijt buffet bied veel diversiteit, voor ieder wat wils, alleen was het wat chaotisch door de drukte. Het hotel heeft ook een gezellige bar voor een klein hapje en een drankje. Personeel is vriendelijk en correct.

Melden


Reisperiode: december 2014

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Het hotel is erg mooi ingericht, de kamers zijn ruim en de badkamer (inloopdouche en groot bubbelbad) is erg comfortabel en luxe. De spa is wat aan de kleine kant maar je kunt je er heerlijk vermaken.

Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Dit vrij nieuwe hotel van van der Valk is echt fantastisch. De ontvangst is zeer hartelijk en professioneel. De kamers zijn ruim, de bedden erg goed. De vloerbedekking en het behang op onze kamer had van mij iets minder druk gemogen, maar dat is persoonlijk. Dit is de tweede keer dat we in dit hotel overnachten, deze keer zaten we iets hoger(10e verdieping) en dat is beter dan op 3. Je kijkt hier een stuk verder weg. Een prachtig zwembad en fitnessfaciliteiten waar je gratis gebruik van kunt maken zorgen voor een extra toevoeging. Maar het allerbeste: het geweldige ontbijtbuffet met allerlei lekkere dingen. Zoveel variatie kom je zelden tegen. Kortom: een aanrader!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl