ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tac Premier

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Onze ervaring in dit hotel was over het algemeen prettig. De kamers waren mooi en schoon, het eten was lekker en met de dolmus was je snel overal. Echter, ondanks de benaming 'Ultra all-inclusive' voldeed het hotel niet aan onze verwachtingen. Hoewel je tussen 12:00 en 00:00 drankjes kon halen, viel het ultra aspect tegen. Een gevulde minibar ontbrak, afgezien van wat flesjes water. Ook was het eten niet 24/7 beschikbaar. Daarnaast was de vloer in het restaurant glad en vielen meerdere gasten, waaronder wijzelf. Het hotel was gehorig en de service liet te wensen over. Het personeel in het restaurant was vriendelijk, maar in de lobby was de communicatie een nachtmerrie; ze spraken geen Engels en negeerden gasten. De algehele indruk was slordig en chaotisch. Hoewel we zonder kinderen reisden, viel het gebrek aan kindvriendelijkheid op. Voor ons geen herhaling van het verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5
  • Voorzieningen8

Ons verblijf was over het algemeen prettig: de kamers waren netjes en mooi, het eten smaakte goed, de dolmus bracht ons snel overal naartoe en het entertainment was leuk. Maar, dit hotel kan volgens ons niet worden bestempeld als 'Ultra all-inclusive'. Hoewel je tussen 12:00 en 00:00 drankjes kon krijgen, is dat standaard in de meeste hotels. Ultra all-inclusive zou betekenen dat je 24/7 eten en drinken tot je beschikking hebt, wat hier niet het geval was. De minibar zou moeten zijn gevuld, maar alleen water was beschikbaar. Ook was het eten niet de hele dag beschikbaar. Het restaurant was erg glad en we zijn zelfs uitgegleden, en we waren niet de enigen. Het hotel is erg gehorig, vooral door luidruchtige gasten. De service liet te wensen over. Het personeel in het restaurant was vriendelijk, maar het personeel in de lobby was verschrikkelijk. Ze spraken geen Engels, begrepen je niet en deden geen moeite. Ze negeerden je en leken slordig en chaotisch. Hoewel we zelf geen kinderen hadden, viel op dat de kindvriendelijkheid ver te zoeken was. We zagen en hoorden enkele gezinnen met kinderen, maar het hotel leek niet geschikt voor hen. Voor ons is dit een ervaring om niet te herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

We hebben een fantastische week achter de rug. Het hotel was prachtig en we voelden ons echt verwend. Onze kamer bood een schitterend uitzicht op het zwembad en de zee, de bedden lagen heerlijk comfortabel. De restaurants waren stijlvol en het eten was verrukkelijk. Ook na half acht 's avonds was er nog genoeg ruimte in de restaurants. Vooral het Italiaanse à la carte restaurant is een echte aanrader. Het personeel in de restaurants was vriendelijk en behulpzaam, en sprak goed Engels. Bij de receptie sprak men ook Engels, al waren er een paar onvriendelijke Russische medewerkers die je gewoon kon negeren. Het hotel leek vooral gericht te zijn op Russische gasten, maar daar trokken we ons niet te veel van aan. Het strand was oke, maar vooral de pier maakte veel goed. Op loopafstand was er een levendige bazaar en op 5 km afstand lag het gezellige winkelcentrum van Konackli, makkelijk bereikbaar met de dolmus voor slechts €1,50. Aankomen op Gazipasa was een goede keuze; de transfer duurde ongeveer een uur. Enkele minpunten waren de gladde vloeren in het restaurant, en het feit dat je moest betalen voor wifi en een kluisje. Dit zou eigenlijk bij een ultra all-inclusive arrangement inbegrepen moeten zijn, maar de luxe van het hotel maakte dit weer goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Voorzieningen5

Ik ben doorgaans niet snel ontevreden en laat me niet snel beïnvloeden door de mening van anderen, maar deze ervaring was werkelijk vreselijk. Mijn hele vakantie is verpest door verschillende negatieve aspecten. Het personeel was onbeleefd, de vloeren waren spiegelglad (waardoor mensen constant uitgleden), er leek een overvloed aan Russische gasten te zijn die zich arrogant gedroegen, de hygiëne liet te wensen over (vieze toiletten en liften), in de spa werkten opdringerige mannen, en het drinken was niet te drinken! Het enige lichtpuntje was het eten. Als je geen Russische achtergrond hebt, hoef je geen goede service en vriendelijkheid te verwachten. Ik vond het echt zonde van mijn geld en was opgelucht toen ik eindelijk weer naar huis mocht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Ons vorige verblijf in dit hotel was 2 jaar geleden en helaas hebben we gemerkt dat het flink is veranderd! We misten de gezellige bars, de goed gevulde minibar en de drankjes op het resort waren ook minder geworden. Daarnaast was het vroeg opstaan geblazen als je nog een plekje bij het zwembad wilde bemachtigen, anders was alles al bezet!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Voorzieningen7

Toen we aankwamen om 14:00 uur, hadden we zin om lekker bij het zwembad te liggen, maar er waren geen handdoeken beschikbaar. Helaas kan je alleen tot 12:00 uur handdoeken krijgen, dus daar grepen we naast. Bij de receptie werden we niet bepaald hartelijk ontvangen en leken ze niet echt geïnteresseerd in onze vragen, wat nogal onbevredigend was. Het hotel lijkt vooral gericht te zijn op een specifiek type gasten en de rest wordt een beetje aan hun lot overgelaten. Gelukkig stoorden wij ons er niet heel erg aan. Hoewel op de website stond vermeld dat je één keer tijdens je verblijf à la carte kon eten, bleek dit niet het geval te zijn bij onze reservering (alleen bij een verblijf van minimaal 7 nachten). Daar ging ons romantische Italiaanse diner. Gelukkig zijn de kamers wel keurig en schijnt de zon volop, dus we proberen er maar het beste van te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst om 14:00 uur keken we ernaar uit om te ontspannen bij het zwembad, maar helaas waren er geen handdoeken beschikbaar. Het bleek dat handdoeken alleen tot 12:00 uur verkrijgbaar waren, anders had je pech. De receptiemedewerkers waren niet erg behulpzaam en leken niet geïnteresseerd in onze behoeften. Het hotel leek vooral gericht te zijn op een specifiek type gasten, waardoor we ons soms buitengesloten voelden. Hoewel we hadden verwacht om één keer tijdens ons verblijf à la carte te kunnen eten, bleek dit niet mogelijk te zijn bij een kortere verblijfsduur dan zeven nachten. Dit betekende helaas geen romantisch Italiaans diner voor ons. Gelukkig waren de kamers wel schoon en scheen de zon volop, waardoor we toch nog konden genieten van onze tijd daar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

Toen we aankwamen met onze groep van 16 personen was het bijna middernacht. Nadat we hadden ingecheckt wilden we graag nog iets drinken, maar dit bleek niet meer mogelijk te zijn omdat de bar al dicht was. We moesten dus maar naar de discotheek gaan. Het reserveren van ligbedden bij het zwembad bleek een hele opgave te zijn, want als je niet vroeg genoeg was, waren alle bedden al bezet. Het personeel sprak matig Engels en Duits, wat de communicatie bemoeilijkte. De hygiëne liet ook te wensen over, met vuile toiletten bij de poolbar, strandbar en lobby. Er lag zelfs ontlasting in het zwembad, wat gemeld werd, maar waar het lang duurde voordat er actie werd ondernomen. De vloeren waren glad en zorgden voor valpartijen. Het eten was van slechte kwaliteit, hoewel het ontbijt wel goed was. De lift was gedurende 12 dagen kapot. Gelukkig waren de kamers en het zwembad wel mooi en schoon. Bij vertrek moesten we meer dan 45 minuten wachten op de bus, waarbij het personeel ons vertelde dat we zelf naar Nederland moesten bellen voor hulp. Kortom, dit was een ervaring die we niet nogmaals willen meemaken. Het hotel had ook nog te kampen met bouwtechnische problemen en overmatig veel Russische gasten. Hoewel niet al het personeel onvriendelijk was, viel vooral de receptie negatief op.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen10

Bij aankomst merkte ik al snel op dat de ontvangstmedewerkers niet erg betrokken waren en weinig moeite deden om behulpzaam te zijn. Gelukkig waren de medewerkers in het restaurant en achter de bars wel vriendelijk en deden ze hun best. Het hotel was enorm en massaal, wat helaas ten koste ging van de kwaliteit van het eten, hoewel er wel genoeg keuze was. De algehele staat van het hotel liet veel te wensen over; hoewel het er op afstand mooi uitzag, waren er loszittende plastic leuningen en ontbraken er decoratieve elementen, wat wijst op een gebrek aan onderhoud. De hygiëne van de toiletruimtes liet ook te wensen over, vooral die bij het zwembadbar. Gelukkig voldeden het zwembad en de glijbanen wel aan de verwachtingen. De kamers waren redelijk in orde en schoon. Kortom, het hotel voldeed niet aan de verwachtingen van een vijfsterren- of ultra all-inclusive ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service1
  • Voorzieningen7

Dit hotel lijkt voornamelijk gericht te zijn op Russische gasten, wat soms tot drukte in het restaurant kan leiden. Hoewel we ons niet echt gestoord hebben aan de aanwezigheid van Russen, was het wel vervelend dat het personeel voornamelijk Russisch en Turks sprak en bijna geen Engels. Hierdoor was de service niet optimaal en voelden we ons soms aan ons lot overgelaten, vooral bij de receptie. Gelukkig was het eten lekker en gevarieerd en waren de kamers ruim, netjes en schoon. Het zwembad was ook fijn, maar je moest wel vroeg je handdoek neerleggen om een plekje te bemachtigen. Helaas heeft de matige service een negatieve invloed gehad op onze vakantie-ervaring en dat is toch jammer als het je verblijf beïnvloedt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen8

De dienstverlening was echt ondermaats, het eten liet te wensen over en het personeel leek moeite te hebben met Engels spreken. Ik heb geen plannen om ooit nog terug te gaan naar dit hotel, maar blijkbaar maakt dat ze niet uit aangezien ze beweren altijd vol te zitten. Wat een teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen6

Bij aankomst midden in de nacht werden we meteen betoverd door de schoonheid van het hotel. De lobby was adembenemend en gaf ons een wow-gevoel. Helaas viel het personeel achter de receptie tegen, aangezien ze moeite hadden met Engels en ons geen drankje aanboden. Gelukkig was de kamer wel mooi en konden we goed slapen. Het ontbijt was acceptabel en ook het avondeten was redelijk, hoewel sommige gerechten koud waren. Helaas leek het personeel meer aandacht te besteden aan Russische gasten en leken Nederlanders niet echt op te vallen. De hygiëne liet ook te wensen over, met vieze toiletten waar soms ontlasting achtergelaten was - een ware nachtmerrie. De bar sloot al om middernacht en de prijzen waren exorbitant hoog - 7 euro voor een biertje en 8 euro voor een hamburger. Kortom, deze ervaring was een teleurstelling en we zullen hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen4

Een bezoek aan dit hotel is echt geen aanrader. Ondanks onze inspanningen, verliep ons verblijf niet zoals gehoopt. We hadden een reservering van 18 dagen gemaakt, maar de teleurstelling begon al bij het inchecken. Na het ontvangen van de sleutel kregen we een onpersoonlijke brief met daarbij de mededeling "zoek het maar uit". Eenmaal op de kamer aangekomen, ontdekten we dat er slechts drie bedden waren voor ons gezelschap van vier personen. Dit was echter nog maar het begin van alle problemen die we tegenkwamen. Na 13 dagen besloten we dan ook voortijdig huiswaarts te keren, met het voornemen om nooit meer terug te keren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7

Tijdens ons tien dagen durende verblijf hebben we helaas wat uitdagingen ervaren. Bij aankomst waren er geen extra bedden beschikbaar voor de kinderen, ondanks dat we hiervoor hadden betaald. Het personeel bij de receptie leek ons te negeren en was niet erg behulpzaam. Communicatie verliep moeizaam vanwege een taalbarrière. De eerste nacht moesten mijn vrouw en ik op de bank slapen, terwijl onze kinderen op de bedden sliepen - gelukkig ging dat goed, maar het was zeker niet ideaal. Halverwege de nacht werden we gewekt door geklop op de deur, maar in plaats van bedden werden er slechts wat kussens en dekens gebracht en vervolgens verdween het personeel weer. Gedurende de hele vakantie was er geen verschoning van beddengoed en werden handdoeken niet aangevuld, ondanks herhaaldelijke verzoeken. Gelukkig slaagde ik erin om handdoeken te bemachtigen uit karren op andere verdiepingen, zodat we konden blijven douchen. De hygiëne liet ook te wensen over, met vieze toiletten en zelfs uitwerpselen op de wc-bril in onze kamer. De minibar was teleurstellend warm en bevatte alleen Pepsi en water, geen opties voor kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Ik heb een fantastische tijd gehad in dit schitterende hotel gedurende 13 dagen. Hoewel de receptie niet erg vriendelijk was en nauwelijks Engels sprak, maakte het vriendelijke personeel dat ruimschoots goed. Een glimlach doet immers wonderen. Wel was het vervelend dat de airconditioning 's nachts steeds uitviel en handmatig opnieuw moest worden ingeschakeld. Desondanks hebben we heerlijk gegeten en een geweldige vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging3
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen5

Het hotel maakt een prachtige indruk, maar bij nader inzien zijn er toch wat tekortkomingen aan het licht gekomen. De lift liet soms lang op zich wachten, vooral toen deze ook nog eens twee dagen kapot was. De kamer werd keurig schoongemaakt, zolang je het kaartje aan de deur hing. Helaas bleek de airco niet goed te functioneren en viel regelmatig uit, wat nogal hinderlijk was. Het ontbijt was absoluut fantastisch, en lunchen op het strand was ook prima. Het avondeten daarentegen viel ons wat tegen, vooral vanwege de aanwezigheid van luidruchtige toeristen die nogal opdringerig waren. Er was niet veel entertainment in het hotel, daarom zijn we vaak 's avonds naar Konakli of Alanya gegaan. Al met al was het een redelijke vakantie, maar het voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen10

Het personeel was vriendelijk en er was genoeg ruimte beschikbaar in zowel het restaurant als bij het zwembad en strand. Het eten en drinken waren heerlijk, en het personeel was erg toegewijd. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Wat een fantastisch verblijf hebben wij gehad in dit hotel! Samen met onze drie kinderen verbleven we in een ruime familiekamer, die echt perfect was. Alles was brandschoon en het eten was heerlijk. Het personeel was ontzettend vriendelijk en maakte graag een praatje met ons. Ook de animatie was top. De opmerkingen die sommige andere recensenten hebben geplaatst vonden wij eerlijk gezegd wat vreemd. Ja, de vloer in het restaurant kon soms wat glad zijn, maar als er iets viel, stond er meteen iemand paraat om het op te ruimen. Het personeel sprak niet allemaal perfect Engels, maar ze deden echt hun uiterste best en waren ontzettend vriendelijk. Toen er een probleem was met onze kamerdeur, stond er binnen no time een monteur voor de deur om het op te lossen. Er werd de hele dag door schoongemaakt en alles was gewoon tot in de puntjes geregeld en schoon. Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

Bij aankomst op zondag werden we geconfronteerd met een teleurstellende ervaring. De man bij de receptie leek geïrriteerd bij het vertellen dat het hotel overboekt was en vroeg of we naar een ander hotel wilden verhuizen. Hierop hebben we vriendelijk geweigerd. Onze toegewezen kamer leek bijna op een bezemkast. Na contact opgenomen te hebben met de receptie en om een andere kamer gevraagd te hebben, bleek dit alleen mogelijk te zijn tegen een extra betaling. Het leek alsof voor extra geld opeens alle mogelijkheden tevoorschijn kwamen, wat doet twijfelen aan de integriteit van het hotel. Opmerkelijk is dat het hotel vooral lijkt gericht te zijn op Russische bezoekers. Uiteindelijk hebben we besloten om tegen extra kosten onze kamer te upgraden, bovenop de toch al stevige prijs voor 8 dagen. We hebben ons verblijf weten te redden, maar het is duidelijk dat een verblijf in dit hotel niet aan te raden is. Hopelijk waarschuwt de reisorganisatie in de toekomst voor dergelijke tegenvallende standaardkamers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen6

Dit prachtige hotel is absoluut een plek om te genieten. De kamers zijn van uitstekende kwaliteit en bieden een betoverend uitzicht op de zee. Het personeel is meer dan vriendelijk, vooral de barmedewerkers. Elke dag werden de kamers keurig schoongemaakt en lagen er frisse handdoeken klaar. Over het algemeen is het bijna perfect te noemen. Maar! Er is één nadeel... Het hotel wordt voornamelijk bezocht door Russische gasten, en helaas brengt dat een negatieve ervaring met zich mee. Ze gedragen zich erg onbeschoft, dringen voor en reageren agressief als je er iets van zegt. Het is storend om te zien hoe ze voedsel verspillen en overmatig drinken. De Russische vrouwen gedragen zich als fotomodellen en gedragen zich ook zo, wat behoorlijk afkeurenswaardig is. Zonder de Russen zou dit een fantastisch hotel zijn, maar hun aanwezigheid kan het vakantieplezier aanzienlijk verstoren. Volgend jaar gaan we op zoek naar een bestemming waar hopelijk minder Russen te vinden zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Voor de prijs die ik betaald heb, had ik toch wel wat meer verwacht van dit hotel. Het ligt afgelegen, ver weg van enige levendigheid en slechts in de nabijheid van een klein stadje. Het eten was niet bepaald smakelijk en vaak koud geserveerd. Er was weinig variatie en de frietjes waren zo slap alsof ze ongebakken waren. Het middageten bestond uit droge hamburgers en hotdogs, waarbij je wel een liter cola moest drinken om het weg te spoelen. Bovendien moest er worden betaald voor het gebruik van een kluisje en voor WiFi, terwijl dit volgens mij niet echt bij een all-inclusive arrangement hoort. De bediening in de restaurants en bars liet te wensen over, met lange wachtrijen om überhaupt aan drinken te kunnen komen. Hoewel de hotelkamers er mooi uitzagen, vergaten ze meerdere keren het beddengoed te verschonen en nieuwe handdoeken neer te leggen. Het personeel bij de buitenbar deed maar waar ze zin in hadden, en leken je uit te lachen als je vroeg om een ander glas of wat extra ijs. Al met al was mijn ervaring met Vikingen Infinity niet positief en zal ik hier NOOIT meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Bij aankomst oogt het hotel aan de buitenkant perfect, maar al gauw ontdekten we dat het allesbehalve een aanrader was. Het leek vooral bevolkt te worden door Russische gasten en wij vonden het een onhygiënische plek. De toiletten bij het zwembad werden vijf dagen lang slecht tot amper schoongemaakt, de keuken zat midden in de eetzaal waardoor je kleren al naar eten roken nog voordat je kon beginnen met eten. Daarnaast was er weinig variatie in het eten te vinden. Het receptiepersoneel leek totaal niet geïnteresseerd in de gasten en het was belachelijk dat je moest betalen voor een kluisje en wifi in een all-inclusive resort. Gelukkig maakte het leuke gezelschap de ervaring nog enigszins draaglijk, maar voor ons geen herhaling met Vikingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Dit hotel straalt luxe uit en biedt een ongekende gastvrijheid. Het lijkt erop dat het voornamelijk gericht is op Russische gasten, wat soms de sfeer kan beïnvloeden. De animatie en entertainment zijn minimaal en worden niet echt gemist. De kamers zijn echter wel schoon en comfortabel en het eten is divers en van goede kwaliteit. Als je op zoek bent naar een plek om te ontspannen en tot rust te komen, is dit hotel zeker een goede keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen10

Een prachtig hotel met ruime kamers die goed onderhouden werden, de service was uitstekend. Het zwembad en de toiletten waren altijd schoon en netjes. Wat betreft andere gasten, laten we niet alleen naar de Russen wijzen maar ook naar sommige onbeschofte Nederlanders. Ze lijken altijd wel iets te klagen te hebben, terwijl ze waarschijnlijk thuis niet zo'n luxe ervaren als hier en ook niet zoveel variatie aan eten hebben. Het is logisch dat in een groot complex wat drukte is, maar wij hebben ons prima vermaakt. We hebben zelfs leuke tijd gehad met andere Nederlandse gasten die er al voor de tweede keer waren! Als je een beoordeling geeft, wees dan oprecht en eerlijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

Nou ja, om eerlijk te zijn begon het al meteen niet zo soepel. Bij de receptie werden we begroet door onvriendelijk personeel dat snel geërgerd leek en waarbij alles in de soep leek te lopen. Na een halfuur wachten kregen we eindelijk onze kamers toegewezen. We hadden expliciet gevraagd om twee tweepersoonskamers naast elkaar, maar wat kregen we? Eén kamer op de vijfde verdieping en de andere op de zesde, helemaal aan de andere kant van het hotel. Omdat het al laat was, hebben we het maar zo gelaten. De volgende ochtend, tijdens het ontbijt, bemerkten we dat de vloeren super glad waren en er overal van die struikelige matten lagen. Iemand uit onze groep gleed zelfs uit. Gelukkig was het eten wel in orde. En dan die brug naar het strand, wat een gedoe. In eerdere hotels hadden we altijd een tunnel zodat je de drukke weg niet eens opmerkte, maar hier was het duidelijk anders. Gelukkig waren de zwembaden wel goed geregeld. Al met al hebben we toch een fijne vakantie gehad zonder verdere klachten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Toen ik alle beoordelingen zag, kon ik mijn ogen niet geloven. Samen met een vriendin ben ik in mei 12 dagen op vakantie geweest, en we zijn van plan om volgend jaar terug te gaan. Als je een hotel met een Russische eigenaar boekt, weet dan dat er veel Russische gasten kunnen zijn. Maar hey, je bent op vakantie, relax en kijk gewoon de andere kant op als het je stoort. Er zijn genoeg andere gasten in dit grote resort met bijna 700 kamers. De ligging van het hotel kun je tegenwoordig gemakkelijk op Google Maps bekijken, dus dat zou geen verrassing moeten zijn. Door de opzet van het resort merk je eigenlijk niets van de weg. Voor slechts 10 euro kun je met een taxi naar een levendig winkelcentrum gebracht worden. Het resort zelf heeft alles wat je nodig hebt. Het eten was gevarieerd en altijd warm, of je nu om 19.00 uur of om 20.30 uur ging eten. Het ontbijt en de lunch, zowel in het hotel als op het strand, waren prima. Het personeel was vriendelijk en deed hun best om het je naar de zin te maken. Soms viel het avondentertainment tegen, maar de disco bij de beachbar maakte dat ruimschoots goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Voorzieningen8

Mijn vakantie was fantastisch! Tuurlijk, er waren wat verbeterpunten, maar dat is volgens mij standaard in elk hotel. Bij aankomst bleek ons hotel overboekt te zijn. Gelukkig werden we voor 3 dagen verplaatst naar het Azura Deluxe: Ultra all inclusive, een geweldig hotel! Ze zeiden zelfs dat het beter was dan ons originele hotel. Aangezien we een upgrade kregen naar dit geweldige hotel, was er voor ons geen enkel probleem. Na 3 dagen werden we hartelijk ontvangen in het Vikingen Infinity hotel. Als compensatie kregen we gratis wifi voor het hele verblijf, een gratis kluis en in plaats van een familiekamer (zonder zeezicht) kregen we twee tweepersoonskamers met zeezicht! Het eten was geweldig!!!!! Zo'n variatie en zo lekker! De animatie was leuk, de shows waren vermakelijk. Het personeel was super vriendelijk! Er was één keer dat we om 02:30 's nachts werden gebeld omdat ze een kopie van ons ID nodig hadden, ik denk niet dat ze doorhadden hoe laat het was. Als excuses kregen we een excursie aangeboden, maar dat wilden we niet, dus kregen we een late check-out aangeboden. Ook dat was erg fijn :) Al met al, heb ik een fantastische vakantie gehad met mijn vriend en ouders! De kamers waren geweldig en goed verzorgd. Het is wel enorm groot!!!! Soms was dat een nadeel omdat alles volgeboekt was, maar gelukkig hadden we onze contacten in het restaurant (de ober) die een tafeltje voor ons reserveerden :) Hoewel er inderdaad Russen aanwezig waren, kunnen Nederlanders net zo "erg" zijn, wij hadden er geen last van! Dit hotel is veel meer waard dan de score van 6,5 die het krijgt! De locatie is fijn, dicht bij het strand en winkeltjes. Alleen jammer dat de zwembaden aan de drukke weg lagen, dat had beter gekund.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het eten was heerlijk, het personeel was vriendelijk en het hotel was zeer schoon. Elvis was een geweldige entertainer die ons 's avonds heeft vermaakt met leuke activiteiten. Daarnaast heeft barman Bilal ons uitstekend geadviseerd en goed geholpen. Ik wil graag alle medewerkers bedanken voor hun gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen8

Terug van onze reis en we hebben absoluut genoten van onze tijd daar. Toch was het teleurstellend dat we extra moesten betalen voor wifi en een kluisje. In ons idee zouden deze services inbegrepen moeten zijn bij een 5-sterrenhotel met ultra all-inclusive service. De minibar werd alleen bijgevuld met water, terwijl een frisdrankje of biertje geen overbodige luxe zou zijn. Het aanbod van eten liet ook te wensen over, met weinig variatie en herhaling van gerechten op het buffet om de paar dagen. Dit gaf een wat simplistische indruk, zeker als we het vergelijken met eerdere ervaringen in andere luxehotels. Positieve aspecten waren het vriendelijke personeel, voldoende ligbedden, prachtige zwembaden en een mooie kamer. De tot nu toe ontvangen beoordelingen van het hotel sluiten redelijk aan bij onze eigen ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Voorzieningen2

Toen we aankwamen, waren er slechts drie bedden voor ons vieren. De airco schakelt telkens na 20 minuten uit en moet steeds opnieuw worden ingeschakeld. We kregen elke dag maar drie handdoeken, terwijl we er vier nodig hadden, ondanks herhaalde verzoeken bij de receptie. Op de kamer was alleen water in de koelkast, geen frisdrank, en je moest ervoor betalen. Er was geen gratis wifi en voor een kluisje moest extra betaald worden. Het eten was eentonig en vaak koud. De hygiëne in de badkamer was ver beneden peil, met spetters op de muren, en het zwembadgedeelte werd niet goed schoongehouden, zonder wc-papier bij de openbare toiletten en een sterke urinelucht. Toen we medische hulp nodig hadden, bleek de 'dokter' eigenlijk een verpleegkundige te zijn met beperkte Engelse vaardigheden. Er hoort van 09:00 tot 17:00 een badmeester bij het zwembad aanwezig te zijn, maar ze waren er alleen als de glijbanen open waren, en ze konden niet adequaat reageren op noodsituaties. Kortom, dit hotel verdient absoluut geen vijf sterren en we zullen hier nooit meer terugkeren. Het feit dat de glijbanen aan de overkant van een drukke weg liggen, is ook een groot nadeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Voorzieningen10

Ondanks enkele kritische geluiden, biedt dit prachtige hotel een uitstekende ervaring met goed verzorgde faciliteiten en vriendelijk personeel. Het zwembad is prachtig en de animatie zorgt voor een leuke sfeer. Laat je niet te veel beïnvloeden door een paar negatieve opmerkingen te midden van vele positieve beoordelingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

De service was echt ondermaats en de sfeer liet ook te wensen over. Het leek wel alsof het personeel totaal niet gemotiveerd was en er hing een onaangename geur in de zaak. Het was een teleurstellende ervaring waarbij de ober duidelijk niet zijn best deed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst valt meteen de enorme omvang van alles op. Ons gezin, bestaande uit drie meiden van 15, 17 en 17 jaar, vond het essentieel om wifi te hebben - dit kostte ons 10 euro per persoon per week, dus in totaal 50 euro. Voor een kluisje betaalden we nog eens 15 euro voor een week. Helaas was het niet echt ultra all-inclusive. Gelukkig waren de familiekamers waar we verbleven werkelijk fantastisch: ruim, schoon en elke dag voorzien van nieuwe handdoeken. De zwembaden waren indrukwekkend groot en het bekende 'handdoekje leggen' viel mee als je rond 8 uur opstond. Nederlandse gasten waren zeldzaam, maar met onze vier gezinnen vormden we een kleine gemeenschap - meer mensen waren er simpelweg niet. Het was even lopen naar de bar buiten, maar het was er druk maar oké. Handdoeken kon je ophalen tussen 8 uur 's ochtends en middernacht, daarna helaas niet meer. Het strand was klein en had veel stenen, maar dat deerde ons niet echt. Op dat moment bestond zo'n 80% van de gasten uit Turken. De animatie was teleurstellend voor gezinnen met jonge kinderen, omdat het meer gericht was op volwassenen die nauwelijks Engels of Duits spraken. De receptie was buitengewoon onvriendelijk - zo'n slechte houding hadden we nog nooit eerder ervaren in andere hotels. Een teleurstellende ervaring, aldus Rene en Fien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ik heb echt genoten van mijn vakantie! Het hotel was prachtig en de kamers waren brandschoon. Het personeel was ook ontzettend vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen9

We verbleven hier voor 6 dagen en het hotel overtrof al onze verwachtingen. Het personeel was ontzettend gastvrij en het eten was geweldig! Elke dag kwam onze kamer weer keurig schoongemaakt tevoorschijn en de zwembaden waren fris en goed onderhouden. De glijbanen waren een fantastische toevoeging aan ons verblijf. Ik begrijp niet waarom dit hotel een lagere score heeft, want wat ons betreft verdient het zeker een 8. En de verhalen dat Turkije niet veilig zou zijn? Wij hebben daar helemaal niets van gemerkt. Integendeel, de vriendelijke mensen op straat stonden altijd klaar om te helpen als we de weg kwijt waren. Ons verblijf was van 6 tot 11 mei en ik zou dit absoluut aanraden aan anderen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Ondanks dat sommigen niet zo enthousiast waren, zijn wij absoluut dol op dit hotel! We hebben genoten van het smakelijke eten, de uitstekende service en het vriendelijke personeel. Het heeft onze verwachtingen overtroffen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Het personeel bij de receptie was onvriendelijk en onbeschoft, wat de sfeer niet ten goede kwam. Het eten leek elke dag hetzelfde te zijn, terwijl sommige gasten hun neus wel heel dicht bij hun bord brachten om te ruiken of zelfs de soeplepel gebruikten om te proeven en dan weer terug in de soep staken zonder opmerkingen. ’s Nachts tussen 3:30 en 4:30 werden we vaak gestoord door luidruchtige dronken gasten die naar hun kamer gingen. De foto's van het zwembad op de website leken totaal niet op de werkelijkheid. Overdag was er harde muziek bij de zwembaden, terwijl het 's avonds op het terras akelig stil was. Een beetje achtergrondmuziek had de sfeer zeker ten goede gekomen. Er werd pas rond 23:00u muziek gespeeld, maar het was niet genoeg om een gezellige sfeer te creëren. Bij de stranddisco was de muziek veel te hard en er waren zelfs gevechten aan de gang, waarvoor beveiliging met een knuppel en pepperspray moest ingrijpen. Dit maakte het niet bepaald aangenaam om daar rustig een drankje te doen op het terras.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

De accommodatie is prachtig en het eten is voortreffelijk. Echter is de communicatie moeizaam vanwege het beperkte Engels van het personeel. Ook kan het voorkomen dat er lange wachtrijen ontstaan bij de bar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Zeggen ze serieus dat dit ultra all-inclusive is?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Dit hotel lijkt een voorkeur te hebben voor Russische gasten, wat voor Nederlanders als discriminerend kan worden ervaren. Ondanks het vriendelijke personeel, lijken ze beperkt te worden in hun behulpzaamheid, wat een ongemakkelijke sfeer kan creëren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Ik voel me vernederd en zwaar gediscrimineerd in dit hotel, waar het duidelijk is dat Russen de voorkeursbehandeling krijgen. Het personeel lijkt voor hen te buigen, terwijl Nederlanders als tweederangsburgers worden behandeld. De gastvrijheid, die je normaal gesproken in Turkije zou verwachten, is ver te zoeken sinds het hotel door Russen is overgenomen. Slechts twee barretjes zijn open voor meer dan 1500 gasten, wat resulteert in lange wachttijden en beperkte service. Het is frustrerend om 30 tot 40 minuten in de rij te staan om slechts drie drankjes per keer te kunnen bestellen, terwijl grote groepen aan tafel volledig worden bediend. De bar sluit al om middernacht, wat betekent dat gasten die laat in de rij aansluiten worden weggestuurd. Een teleurstellende ervaring die ik nooit meer wil meemaken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Veel overlast van luidruchtige Russische gasten ervaren. De sfeer werd verstoord door continue harde muziek bij de zwembaden, waardoor er geen relaxte vakantiesfeer heerste. Zelfs bij de stranddisco was het niet prettig vanwege het te luide muziekvolume en het gedrang bij de bar door onbeleefde gasten. Gelukkig heb ik tijdens de terugreis gesproken met drie Turkse gezinnen die verplaatst waren naar een ander hotel en daar een fijnere vakantie hebben gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel biedt geweldige entertainment en een fantastische sfeer. Het verblijf was erg plezierig en zeker de moeite waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Mijn ervaring bij Vikingen Infinity was een mix van positief en negatief. Het hotel zelf was prachtig, maar er waren enkele vervelende incidenten. Bij aankomst werden onze koffers naar de kamer gebracht, maar de medewerker weigerde te vertrekken totdat we betaalden. Het was een oncomfortabele situatie die helaas niet uniek bleek te zijn, aangezien meerdere gasten vergelijkbare problemen hadden. Het eten liet ook te wensen over - vaak was het niet lekker en de Russische gasten namen grote porties mee, waardoor de rijen lang waren en de sfeer chaotisch. Het leek alsof de Russen alles voor het zeggen hadden en het eigen personeel van het hotel deed zelfs mee aan het opeten van het eten. De ultra all-inclusive formule voldeed niet aan de verwachtingen, aangezien we regelmatig elders moesten gaan eten om fatsoenlijk te kunnen eten. Kortom, het verblijf liet te wensen over en het was een constante strijd om van een goede maaltijd te kunnen genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Het hotel is werkelijk schitterend. De kamers waren keurig en goed onderhouden. Mijn partner en ik hebben hier een aangename tijd gehad. Wat ons vooral beviel, was het gebrek aan opdringerige animatie. Het enige minpuntje was het avondeten, dat na verloop van tijd wat eentonig begon te worden. Gelukkig kon je 's middags genieten van heerlijke Döner kebab en bij het strand was er genoeg variatie in eten. De muziek bij het zwembad was niet te hard, zolang je maar een beetje uit de buurt van de luidsprekers bleef. Het was wel slim om op tijd bij het zwembad te zijn, aangezien we er waren van 20 tot 28 juli en het behoorlijk druk was. Hoewel er veel gasten uit Oost-Europese landen waren, hebben wij daar geen last van gehad. Soms stond er wel een rij bij de lobbybar en het zwembad voor drinken. Veel plezier aan degenen die nog naar dit hotel op vakantie gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging2
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Voor wie op zoek is naar een ontspannen vakantie is dit hotel absoluut een aanrader. Naast 3 prachtige zwembaden aan de hotelzijde, is er ook een kinderbad en een glijbanenparadijs aan de overkant van de weg. Echter, voor rolstoelgebruikers kan dit hotel lastig zijn vanwege de hoogteverschillen. Hoewel het hotel afgelegen ligt, is het centrum makkelijk te bereiken met een taxi of dolmus. Voor slechts €10,- kun je zelfs vanuit de animatie naar een discotheek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De hotelkamers en zwembaden waren prima, maar helaas viel de rest van de faciliteiten vies tegen. Het eten was niet lekker en de omgeving van het hotel bood weinig vertier. Voor een taxi naar het centrum van Alanya betaal je al snel 50 euro. Het strand was ook niet je van het, met veel stenen en rotsen. Daarnaast moet je betalen voor wifi en een kluisje, en de kwaliteit van de alcohol liet te wensen over. Er werden geen importdrankjes geserveerd, dus dat was ook een domper. Al met al zou ik dit hotel zeker niet aanraden. Blijf alsjeblieft weg!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit prachtige hotel heeft vriendelijk personeel en zeer schone kamers. Hoewel er veel Russen waren, had je meestal geen last van ze, behalve tijdens de maaltijden wanneer ze soms vervelend waren. Als je het personeel af en toe fooi geeft, zullen ze voor je blijven zorgen! Kortom, het was een geweldige vakantie om lekker te ontspannen en niet veel te hoeven doen. Wij, drie jongens van 22 jaar oud, hebben er echt van genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service3
  • Verzorging8
  • Voorzieningen4

De kamers zijn prachtig en goed onderhouden, met slechts kleine opfrisbeurten nodig om perfect te zijn. Het hotel is ruim en indrukwekkend, maar de medewerkers aan de receptie zijn beperkt in hun talenkennis, behalve in het Russisch. Helaas kunnen de ober en serveersters aan de bar erg onvriendelijk zijn en meer bezig zijn met een ijsblokjes-show dan met het helpen van gasten. Het kan lang duren voordat je een drankje krijgt, maar als je slim bent, bestel je gewoon meteen een dubbele. De harde muziek bij de zwembaden maakt het moeilijk om te ontspannen, dus kozen we meestal voor het strand, dat ook behoorlijk druk was. Het eten voldeed niet aan de verwachtingen van een 5-sterrenhotel, met weinig variatie en speciale gerechten. Het gedrag van het personeel in het restaurant liet ook te wensen over. Hoewel de accommodatie een 5-sterrenwaardering verdient, kan ik niet zeggen dat de algehele ervaring dat ook doet. Voor mij verdient dit hotel hoogstens 3 sterren of een matige 4 sterren. Ik heb in vele 5-sterrenhotels verbleven, maar dit is er niet waar ik naar terug zou keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Een prachtig hotel met een indrukwekkende omgeving aan het strand, waar ondanks de drukte voldoende zit- en ligplekken beschikbaar waren. De eetervaring kon iets beter, maar er was genoeg variatie en kwaliteit om boven het gemiddelde uit te steken. Met verschillende eetgelegenheden was er voor ieder wat wils. Het aanraden van uitstapjes naar Alanya en Antalya met de dolmus zorgde voor een leuke toevoeging aan de reis, net als het bezoeken van de marktdagen in Manavgat op maandag en donderdag. De ruime kamer werd dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone lakens en handdoeken. Ondanks vooroordelen over bepaalde nationaliteiten was de ervaring juist positief, mede dankzij het geweldige animatieteam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging10
  • Voorzieningen1

De gegeven feedback over de Russen klopt, ze gedragen zich onbeschoft en dringen voor in de rij. Het eten is wel smakelijk, maar het restaurant is altijd overvol, waardoor je nauwelijks rustig kunt kiezen. Tegen de tijd dat je gaat zitten, is het eten al koud vanwege de lange wachttijden en het gebrek aan voldoende tafels. Hetzelfde geldt voor het zwembad, waar je vroeg moet zijn om een ligbed te bemachtigen. Zelfs om half negen 's ochtends zijn de meeste plekken al bezet met handdoeken, zonder zicht op de eigenaars. Bovendien is de muziek bij het zwembad te luid. Het enige positieve is de netheid van het hotel, maar over het algemeen is het de prijs niet waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Absoluut geen aanrader! De service is verschrikkelijk, onbeschoft en koud eten krijg je ook letterlijk voorgeschoteld. Elke avond dezelfde gerechten bij het buffet en het hotel lijkt overspoeld te zijn door luide en brutale gasten uit Rusland. Zowel het restaurant als de cocktailbar sluiten veel eerder dan aangegeven en zelfs als je al 20 minuten wacht in de rij voor een drankje, word je 10 minuten voor sluiting geweigerd. Met hongerige kinderen van 9 en 12 jaar die na elke maaltijd misselijk worden, zijn we genoodzaakt geweest om de laatste 4 avonden met een taxi naar het stadje te gaan om ergens anders te eten. Dit is absoluut niet wat je verwacht van een all-inclusive vakantie! Voor ons nooit meer dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Dit hotel laat flink te wensen over: de service is beneden alle peil en je vragen worden compleet genegeerd. Het personeel is ronduit onvriendelijk en het eten wordt lauw geserveerd, terwijl de eetzaal uitpuilt van lawaaierige gasten. Het lijkt alsof het hotel overspoeld wordt door een overvloed aan gasten, voornamelijk onbeleefde groepen. Proberen een ligbed te bemachtigen is een strijd die al vroeg begint – je moet bijna nog voor het ontbijt je handdoek neerleggen om kans te maken. De animatieactiviteiten zijn ronduit saai en er is weinig tot geen entertainment voor kinderen. De ervaring in het à la carte restaurant was een regelrechte flop, met als resultaat dat meerdere mensen ziek werden van het eten dat geserveerd werd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

We waren aanvankelijk wat bezorgd door enkele negatieve beoordelingen, maar uiteindelijk overtrof het hotel al onze verwachtingen. Er was een ruime keuze aan gerechten, grote zwembaden en fantastische glijbanen voor de kinderen. Het strand was bovendien heerlijk rustig. Kortom, een geslaagde vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Laat je niet verleiden door de facade van dit hotel! Hoewel de buitenkant er misschien mooi uitziet, laat het eten te wensen over. Alles lijkt koud te zijn en er is voornamelijk droge kalkoen geserveerd. Ik heb al in verschillende all-inclusive hotels verbleven, maar deze ervaring slaat alles. Ook de extra kosten voor wifi en een kluis vind ik belachelijk. Wij zullen hier niet meer terugkomen, en we moeten nog 6 dagen. Ik weet niet of we het vol gaan houden. Help!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Na een teleurstellende reis wil ik graag enkele klachten delen over mijn ervaring met boekingsnummer 443149. Ik heb deze kwesties ook lokaal bij de reisbegeleider van FTI aangekaart, maar helaas leek het erop dat mijn zorgen niet serieus werden genomen. Dit was verre van mijn eerdere vakanties naar Turkije, waar ik nooit eerder klachten heb gehad. Ik heb herhaaldelijk contact gehad met de klantenservice van Zoover over de gratis wifi, maar ter plaatse werd er toch 10 euro per apparaat in rekening gebracht. Dit resulteerde in onverwachte extra kosten voor mij. Ik hoop dat u mijn klachten serieus neemt en een passende oplossing kunt bieden, anders zal ik helaas genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen via mijn creditcardmaatschappij en juridische bijstand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

Bij aankomst in het hotel werden we teleurgesteld door het eten, dat meer leek op restjes van de vorige dag dan op een fatsoenlijke maaltijd. De beperkte keuze en lauwe gerechten lieten veel te wensen over. Om echt lekker te kunnen eten moesten we elke dag de taxi naar het centrum van Alanya nemen. Daarnaast was het personeel niet bepaald vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer had een tweepersoonsbed in plaats van de afgesproken twee losse bedden. Na flink wat gedoe bij de receptie kregen we na 4 dagen eindelijk een klapbedje erbij. Dit hotel was een regelrechte nachtmerrie en ik zou het niemand aanraden om hier te verblijven. Hoewel het er op foto's wellicht mooi uitziet, valt de werkelijkheid flink tegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onze ervaring in dit all-inclusive resort was absoluut fantastisch. Het personeel was van topkwaliteit, zeer attent en altijd vriendelijk. Het was even een stukje lopen naar het strand, maar met de geweldige service en heerlijke maaltijden in dit prachtige resort vonden we dat absoluut de moeite waard. De luxe lobby maakte het plaatje helemaal compleet!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit zal zeker een memorabele ervaring zijn die we koesteren. Het personeel ging boven en buiten, het eten was voortreffelijk en het hotel was brandschoon en keurig. We hebben enorm genoten en raden het van harte aan. Ik heb enkele erg aardige vrienden van het personeel ontmoet, waaronder een chef-kok die elke dag opmerkingen maakte over mijn T-shirts vanwege onze gedeelde muzieksmaak. We raakten bevriend, maar alle andere medewerkers waren even voortreffelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Dit hotel is prachtig, met vriendelijk personeel en uiterst schone kamers. Hoewel er veel Russische gasten aanwezig waren, hebben wij hier gelukkig weinig last van gehad, behalve tijdens de maaltijden wanneer sommigen wat opdringerig waren. Het geven van fooi aan het personeel zorgde ervoor dat ze extra hun best deden om ons tevreden te houden. Al met al was het een heerlijke vakantie waar we lekker konden relaxen zonder al te veel verplichtingen. Wij, drie jongens van 22 jaar, hebben enorm genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Het was lang geleden dat ik zo'n fantastische vakantie heb gehad. Mijn vrouw en kinderen hebben hier echt genoten. De accommodatie is brandschoon en het personeel is ontzettend attent en zorgzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10

Dit hotel is een pareltje! Het personeel is ontzettend gastvrij, de zwembaden zijn prachtig en het privéstrand is heerlijk. Ook het eten is van topkwaliteit en zeer gevarieerd. Mijn vakantie was fantastisch! Het enige minpuntje was dat de wifi helaas erg slecht was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Het was een fantastisch verblijf! Het personeel was uitermate vriendelijk en gastvrij, en de pier was een geweldige plek om te ontspannen. Ook hebben we genoten van heerlijk eten dat we op het strand konden bestellen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Geen enkel nadeel te bekennen, alleen maar lof.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat hebben we een fantastische tijd gehad tijdens onze familievakantie in het Vikingen Infinity Resort & Spa! Samen met mijn partner en kinderen hebben we genoten van een avontuurlijke en leuke vakantie. Het resort overtrof al onze verwachtingen met zijn uitgebreide aanbod aan faciliteiten en activiteiten. Vooral voor de kinderen was het een paradijs met spannende glijbanen en een prachtig strand. De luxe en comfort van het resort maakten echt indruk. Onze ruime en elegante kamer bood alle moderne gemakken die we nodig hadden, waardoor we elke avond heerlijk konden ontspannen na een dag vol avonturen. Het personeel was bijzonder vriendelijk en attent, waardoor we ons echt verwend voelden. Ik was ook onder de indruk van de gunstige ligging van het resort. In de buurt waren levendige bazaars waar we de lokale cultuur konden ervaren en mooie souvenirs konden kopen. Als toeristen vonden we de perfecte balans tussen plezier en ontspanning.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

De WiFi in dit hotel is een grote teleurstelling. Ondanks de betaalde kosten van 10 euro, functioneerde het nog steeds niet naar behoren. Het personeel lijkt voornamelijk humeurig en bereidt niet echt om te helpen. Gelukkig is het hotel ruim en goed onderhouden, vooral door de efficiënte schoonmaakdienst. Er zijn meerdere zwembaden beschikbaar, wat vooral kinderen zal vermaken. Wat betreft het eten, er is zeker ruimte voor verbetering. De gerechten waren niet smakelijk en werden niet goed afgedekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onlangs zijn er nieuwe verblijfsmogelijkheden toegevoegd die onze familievakantie nog leuker hebben gemaakt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

De kamer was oké en netjes, maar helaas was de ervaring over het algemeen teleurstellend. Het personeel leek niet geïnteresseerd in onze behoeften en sprak nauwelijks Engels. De eetzaal was chaotisch, gevuld met gillende en rennende kinderen, en er was constant lawaai van de nabijgelegen snelweg. Het strand was klein en niet goed onderhouden, en het hotel zelf was verouderd. Het restaurant was overvol en het gebrek aan personeel zorgde voor lange wachtrijen. Buiten werd er een mengelmoes van muziek afgespeeld, wat de sfeer niet ten goede kwam. Het feit dat je moest betalen voor WiFi was op zich geen probleem, maar het werkte niet naar behoren. Kortom, het was een eenmalige ervaring die we niet willen herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Na het betalen van een flinke upgrade van 550 euro, kregen we kamers met uitzicht op zee en een zwembad. Helaas troffen we veel gebreken aan en hing er een muffe geur in de kamer. Het hotel maakte een verouderde indruk en tijdens een regenbui lekte het plafond boven het restaurant. Daarnaast viel het op dat er veel Russische gasten aanwezig waren. Het eten was weliswaar smakelijk maar nogal eenzijdig. Gelukkig was er wel genoeg animatie voor vermaak. De zwembaden waren redelijk, hoewel de ligbedden op het strand versleten waren en sommige trapjes bij het zwembad loszaten. Al met al hebben we een redelijke vakantie gehad, maar gezien de prijs zal ik hier niet snel terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

De uitstraling van het hotel is prachtig en het is goed gelegen, vooral als je niet midden in de drukte wilt zitten. Er is genoeg te eten en te drinken. De ontvangst daarentegen was teleurstellend. Als je je verwachtingen niet te hoog stelt, zul je niet snel teleurgesteld zijn. De kamer is keurig, maar de badkamer laat te wensen over. Het beddengoed wordt niet regelmatig verschoond en de kamers zijn erg gehorig. Als je van muziek en alcohol houdt, zit je hier goed, maar ik vond het te rumoerig. Voor kinderen is er een waterpark met glijbanen enzovoorts. Er is genoeg ruimte op het strand om te zonnen, al is het zwembad aan de koude kant. Het personeel van het hotel werkt hard, maar de vriendelijkheid kan variëren. Er zijn veel Russen, Engelsen en Turken aanwezig. De ligging van het hotel is ideaal, vlakbij winkels en bazaars zonder dat je midden in de drukte zit. Bij de Migros supermarkt betaal je normale prijzen. Tijdens uitstapjes word je helaas soms opgelicht, zelfs in de dolmus, wat erg vervelend is. Als je er iets van zegt, word je uitgelachen. Ik zou persoonlijk niet snel terugkeren naar dit hotel, maar wel vanwege het weer en de zee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Bij aankomst in het hotel was ik onder de indruk van de grootte en moderne uitstraling, maar na een dag begonnen de gebreken op te vallen. De hotelkamer vertoonde enkele mankementen, zoals gordijnen die niet goed pasten en licht doorlieten, scheuren in het plafond en vochtig behang. Op regenachtige dagen lekte het restaurant aan alle kanten en leek er weinig onderhoud plaats te vinden. Als dit zo doorgaat, zou het hotel binnen 5 jaar een vervallen pand kunnen zijn, wat erg jammer is gezien het potentieel om een prachtig hotel te zijn. Het ontbijt was redelijk goed, maar er waren geen broodjes, alleen plakjes stokbrood. Het avondeten was een beetje eentonig, maar acceptabel. Helaas vielen de desserts in vergelijking met andere Turkse hotels tegen. Alle cocktails waren gratis en de chicken corner was geweldig. Ondanks enkele minpunten hebben we toch een leuke vakantie gehad, maar er is zeker ruimte voor verbetering.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen8

Onze ervaring in Turkije met ons gezin, bestaande uit 2 kinderen van 4 en 1 jaar oud, was echt een teleurstelling. We zijn al vaker naar Turkije geweest, maar dit was verreweg de slechtste ervaring die we ooit hebben gehad!! Het eten liet veel te wensen over en het personeel was ronduit onvriendelijk. Het restaurant was een complete chaos, veel te klein voor het aantal gasten, het eten was vaak koud, lange wachtrijen, steeds hetzelfde eten, schalen bleven vaak leeg en werden niet bijgevuld. Het servies was niet altijd schoon en het bestek was regelmatig op. Gebruikte borden bleven veel te lang op tafels staan en de karretjes waarmee ze rondreden waren ronduit smerig. Het personeel was erg onbehulpzaam en leek totaal niet geïnteresseerd. We moesten zelfs onze eigen tafel schoonmaken en de kinderstoel zelf pakken en schoonmaken. De bedden werden niet dagelijks verschoond. We zijn alle vier ziek geworden van het eten en de kinderen hebben veel overgegeven. Het enige positieve waren de glijbanen, maar ze waren op een dag gesloten, zonder reden te geven. En alsof dat nog niet genoeg was, moesten we nog betalen voor wifi. Het is echt beschamend hoe ze hun gasten behandelen!! Dit is absoluut geen aanrader!!.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Een fantastische vakantie voor het hele gezin! Het personeel was altijd vriendelijk en snel om te helpen, en het hotel was heerlijk schoon en knus. Het eten was verrukkelijk en gevarieerd, met het buffet de hele dag door geopend. De accommodatie was topklasse en bood vermaak voor alle leeftijden - perfect voor ons, aangezien we met drie generaties reisden. We zullen zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Over het algemeen was ons verblijf in dit hotel best aangenaam. Toch zijn wij niet echt fan van All Inclusive. De drukte, het gebrek aan respect en geduld van medegasten, en de massa's bij het eten droegen niet echt bij aan een topervaring. Hoewel er voor ieder wat wils was qua eten, was de kwaliteit maar zo-zo. Het hotel, met zijn oorspronkelijke luxe uitstraling, was duidelijk toe aan enige renovatie en onderhoud, maar de inspanningen om het schoon te houden waren wel merkbaar. De ligging van het hotel ten opzichte van Anlanya was redelijk; een taxirit van 20 minuten kostte ongeveer 25 euro per enkele reis. Het openbaar vervoer was wat lastiger - geen vaste haltes voor de Dolmus aan de hoofdweg konden tot gevaarlijke situaties leiden. Eenmaal in de dolmus was het goedkoop (1,5 euro per enkele reis) en redelijk comfortabel, al kon het op drukke momenten wel erg vol worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Samen met onze twee kinderen hebben we een geweldige tijd gehad bij het Vikingen Infinity Resort & Spa. Het eten bij het foodcourt naast de zwembaden was geweldig, met een gevarieerd aanbod van heerlijke pizza's tot creatief donut versieren. Onze kamer was fantastisch en de glijbanen en het aquapark waren een groot succes bij de kinderen. We hebben ons twee weken lang uitstekend vermaakt op het resort, en voelden ons geen moment onveilig. Het was een onvergetelijke ervaring voor het hele gezin en we zijn zeker van plan om hier in de toekomst nog eens terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Na aankomst hebben we ter plaatse extra betaald voor een ruimere kamer en meer comfort, maar later bleek dat de airconditioning de helft van de tijd niet werkte vanwege energiebesparing. Dit zorgde ervoor dat we 's nachts meerdere keren moesten opstaan om de airco opnieuw in te schakelen, waardoor de kamer vaak te warm was. Ondanks onze klacht bij de receptie kregen we ons geld niet terug en werden we afgescheept met loze beloften. Het personeel was onbeschoft en chagrijnig. Het eten was eentonig en smakeloos, en er stonden lange rijen, zelfs als je alleen wat te drinken wilde halen. De zee was moeilijk toegankelijk vanwege vele rotsen. De zwembaden waren niet goed schoongehouden, met zelfs kleine wormpjes in het water, wat de kinderen ervan weerhield om te zwemmen. Daarnaast was het lawaai van het verkeer in onze kamer storend. Al met al was ons verblijf een grote teleurstelling en we zullen hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik ben zeer te spreken over dit hotel. Het is ruim opgezet en het activiteitenprogramma is zeer divers en creatief. Qua eten valt er niets aan te merken, er is een ruime keuze voor iedereen. Het personeel is hardwerkend en vriendelijk, wat echt opvalt. Het uitzicht is ook fantastisch, echt een pluspunt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ons verblijf was fantastisch! Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk, ook al spraken de meesten geen vloeiend Engels, waren we in staat om goed met hen te communiceren. We zijn vooral dankbaar voor Munire, een bijzonder aardig en warmhartig persoon. Ze heeft met liefde en vriendelijkheid al onze vragen beantwoord.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

We waren zeer tevreden over de nette en complete kamer. De voorzieningen zoals wifi en airconditioning werkten perfect. Het eten was gevarieerd en verrukkelijk, terwijl de drankjes van hoge kwaliteit waren. Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. Het hotel leek voornamelijk populair te zijn bij gezinnen met kinderen, maar ook stellen zullen zich hier zeker thuis voelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De prachtige vergezichten, de gastvrije medewerkers en de verfrissende zwembaden maakten onze ervaring onvergetelijk. Alles bij elkaar genomen kunnen we wel stellen dat we zeer content waren en graag weer zouden terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

We hebben hier een fantastische tijd gehad! Het eten is voortreffelijk, de kamers zijn onberispelijk, de omgeving rondom de bar bij het zwembad is kraakhelder en het personeel is uiterst beleefd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Wat ik aanraad is genieten van heerlijke gerechten, verblijven in nette kamers en genieten van een ontspannen vakantiesfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Onze ervaring was fantastisch! Onze kleine heeft enorm genoten, het eten was voortreffelijk en er was altijd genoeg leuks te doen. Het personeel was hartelijk en de kamers waren elke dag keurig opgeruimd en comfortabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Ik heb ontzettend genoten van mijn verblijf in dit hotel. Alles was gewoonweg fantastisch: het attente personeel, de heerlijke maaltijden, het prachtige zwembad, de comfortabele kamers, het schitterende strand en de ontspannende spa. Het was echt een droomvakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is echt top! Het personeel is ontzettend gastvrij, het eten is voortreffelijk en de zwembaden zijn echt een paradijs. We gaan hier absoluut nog een keer naartoe!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We hebben genoten van de heerlijke gerechten, de frisse kamers en vooral het privéstrand met de leuke glijbanen. Toch was het in de avond behoorlijk druk in het restaurant, wat het wat lastiger maakte om een plekje te vinden en bestek te pakken te krijgen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Het hotel is een grootschalig resort met diverse plekken waar je kunt ontspannen en vermaakt zult worden. Er zijn vier unieke zones, waaronder een hoofdzwembad met meerdere zwembaden, een pier met een gezellige strandbar en een glijbanenbad voor de waaghalzen. Overdag kun je deelnemen aan activiteiten zoals darts, waterpolo en zelfs een schuimparty op donderdag. 's Avonds is er entertainment voor alle leeftijden, zoals een kinderdisco, live shows met dansers en een levendige discotheek die tot in de vroege uurtjes doorgaat. Het aanbod van eetgelegenheden is uitgebreid en beschikbaar rond de klok, dus je zult nooit met een knorrende maag rondlopen. De hygiëne in het hotel is uitstekend en het personeel verdient een pluim voor hun harde werk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We waren zeer te spreken over ons verblijf in het hotel, alles was geweldig! Vooral het diner in het restaurant was heerlijk en gevarieerd. Daarnaast konden we genieten van een snelle hap bij de strandbar, heerlijke gebakjes bij de patisserie en gratis ijs om van te smullen. De kamers werden bijna dagelijks schoongemaakt en het personeel was uiterst vriendelijk en gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Momenteel genieten we van ons verblijf in dit hotel en zijn onder de indruk van de eigentijdse en ruime kamers. De culinaire ervaring is aangenaam met een redelijke variëteit aan gerechten. Hoewel sommige personeelsleden beperkte kennis van het Engels hebben, valt op dat de receptiemedewerkers adequaat kunnen communiceren in deze taal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het was een genot om te genieten van de ruime en prachtige waterfaciliteiten, zowel in de zee als in het zwembad. De culinaire ervaring was simpelweg voortreffelijk, vooral de voorgerechten sprongen eruit. De ligging van het hotel, bereikbaar via een sierlijke brug die verbonden is met de snelwegen, bood directe toegang tot het strand. De kamers en zwembaden waren smaakvol en mooi ontworpen. Echter, de kwaliteit van de dranken liet helaas te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Ik was erg onder de indruk van het hotel, vooral van het prachtige interieur en de ruime kamers die perfect waren voor ons gezin. De airconditioning zorgde voor een aangename atmosfeer. Het complex beschikt over meerdere zwembaden en er was altijd wel ergens de mogelijkheid om te genieten van heerlijk eten, of het nu bij de zee was of langs de zwembaden. De variatie in het eten was indrukwekkend en er waren ook genoeg opties voor de kinderen. Bovendien hoefden we niet ver te lopen om bij de winkeltjes te komen, wat erg handig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Al met al is het hotel behoorlijk indrukwekkend qua netheid en grootte, maar er zijn duidelijke tekortkomingen op personeelsgebied. Het restaurant laat te wensen over doordat gasten zelf bestek en servetten moeten meenemen, en het culinaire aanbod is niet bepaald spraakmakend. Maar het grootste struikelblok is de betaalde wifi (€2 per dag per apparaat), die van matige kwaliteit is met zwakke signaalsterkte en regelmatige uitvalmomenten. Ondanks enkele haperingen, kan gesteld worden dat het hotel over het algemeen een positieve ervaring biedt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Wat hebben we een fantastische tijd gehad! Het weer was heerlijk met temperaturen tussen de 27 en 29 graden de hele week lang. De familiekamer was geweldig! Elke dag werden we voorzien van nieuwe handdoeken en werd alles weer keurig schoongemaakt. Er was een ruime keuze aan eten gedurende de hele dag. Onze 3-jarige dochter verveelde zich geen moment, net als haar twee oudere zussen van 15 en 22 jaar. Als ouders konden wij ontspannen genieten van cocktails, terwijl onze kinderen zich vermaakten in het zwembad, de zee en op het strand. Turkije, je was geweldig en we komen zeker nog een keer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Mijn vrouw en ik hebben van 18 tot 21 oktober in dit hotel gelogeerd. Over het eten kunnen we kort zijn, aangezien smaken verschillen, maar de prijs-kwaliteitverhouding was zeker in orde. De live muziek op de avond van vrijdag 18 oktober was een leuke verrassing. De artiesten zorgden voor een geweldige sfeer en maakten onze avond extra speciaal. Onze dank gaat vooral uit naar hen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen8

Deze zomer verbleven in dit hotel en hadden hoge verwachtingen. Op de foto's leek het prachtig en brandschoon, maar de realiteit was anders. Het personeel liet te wensen over en bediening moesten we zelf regelen. Het gebouw had duidelijk achterstallig onderhoud en het eten was elke dag hetzelfde. Dit hotel verdient geen 5 sterren, eerder 3. We hebben al meerdere hotels in Alanya bezocht en deze behoort zeker tot een van de slechtste. Het enige positieve waren de grote zwembaden waar de kinderen van genoten. Helaas geen herhaling waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

Prachtige locatie met verfrissende zwembaden. Ter verbetering zijn er enkele gebieden die wat aandacht kunnen gebruiken, maar over het algemeen is de hygiëne goed. Het eten is wat eentonig, maar gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden voor zowel kieskeurige eters als volwassenen. Het personeel is zeer hulpvaardig en vriendelijk. Om naar de nabijgelegen witte stad te gaan, kun je gebruik maken van een dolmus of taxi, of gewoon een ontspannen wandeling van ongeveer 10 minuten maken. Ons verblijf in oktober was aangenaam met temperaturen rond de 26 graden overdag en enigszins koeler 's nachts. Al met al een fijne accommodatie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit hotel is behoorlijk indrukwekkend, maar de vraag of het echt vijf sterren waard is, blijft onbeantwoord. Wifi in het hotel was beschikbaar, maar tegen betaling. Na middernacht moest je voor alle drankjes in de lobby betalen, behalve voor water. Als je na 02:00 uur nog iets wilde drinken, moest je naar de strandbar op ongeveer 10 minuten loopafstand. De kamers waren ruim, maar het geluid van andere gasten en gangen was goed hoorbaar. Er waren wat kleine mankementen in de kamer, maar die werden wel snel opgelost. Het eten was redelijk eentonig met weinig variatie. Wat betreft hygiëne was alles goed geregeld, daar was niets op aan te merken. De ligging van het hotel was gunstig, dicht bij de bazaars en op loopafstand. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, maar er mag wel echt iets veranderen aan het concept van het hotel zelf. Dit hotel was toegankelijk voor rolstoelen en kindvriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Vanaf het moment dat we aankwamen bij het resort, voelden we ons meteen thuis. Gedurende onze vakantie werd deze gastvrijheid alleen maar beter. Of het nu ging om de heerlijke Mojito-cocktails van Ayhan bij het strand, de geweldige service van Mehmet tijdens het ontbijt, Nurlallah tijdens het avondeten, of het vermaak van Ozman en Hasan tijdens de avondactiviteiten op skates. Het hotel verdient wat mij betreft meer dan 4 sterren, vooral vanwege de ongeëvenaarde vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Hoewel geen enkel hotel perfect is, hebben we een fantastische vakantie gehad bij Vikingen Infinity. We hebben genoten van heerlijk eten zoals softijs, durum-döners, en pittige sauzen bij het buffet. De cocktails waren ook top! De live muziek zorgde voor een gezellige en aangename sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Bij aankomst was het een ramp: in plaats van familiekamers kregen we slechts één kamer en het duurde drie dagen voordat we de juiste kamers kregen. Het eten was niet te eten en liet ons kind overgeven. Vervolgens werd ons verteld dat we moesten betalen voor het tapijt waarop ons kind had overgegeven, wat leidde tot een chaotische situatie. De schoonmaakster was onbeleefd en sprak slechts een paar woorden Engels, dus bleef maar herhalen dat we naar de receptie moesten gaan om te betalen. Bij de receptie ontstond er een vervelende confrontatie met een medewerker, die dreigde dat we zouden 'zien wat er zou gebeuren bij het uitchecken' als we niet betaalden. Ik moest hard schreeuwen en voor mezelf opkomen, totdat de beveiliging tussenbeide kwam. Later sprak ik met de manager, die bevestigde dat de betaling helemaal niet nodig was, ondanks wat de medewerkers beweerden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was echt een afrader! Het eten leek nergens op en de service was belabberd. Alles was er gewoon vies en smerig. Na deze ervaring zal ik nooit meer bij Tac Premier Hotel verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik kom hier al jarenlang en na een afwezigheid van 4 jaar ben ik teruggekomen. En tot mijn grote vreugde ben ik nog steeds even blij met dit hotel als voorheen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was echt een enorme domper. Ik ben geen nieuwkomer in all-inclusive resorts in Turkije, maar dit verblijf was gewoon belachelijk. De kamer die we kregen bij aankomst leek wel uit een ander tijdperk te komen en de airconditioning werkte niet naar behoren. Na veel gedoe en twee keer van kamer te zijn gewisseld, kregen we eindelijk een fatsoenlijke kamer. Het eten bestond voornamelijk uit salades, wat perfect is als je gezond wilt eten, maar als je op zoek bent naar lekker eten van goede kwaliteit, dan zal je hier teleurgesteld worden. Het leek alsof het merendeel van het personeel totaal geen zin had om vriendelijk te zijn of zelfs maar te glimlachen. De enige die echt behulpzaam was, was de manager toen we kamers wilden omruilen. Het enige positieve aan dit hotel was de ligging, dichtbij het strand en centraal gelegen. Over het algemeen zou ik dit hotel niet aanraden. Er zijn zoveel betere opties waar je je geld aan kunt besteden voor een fijnere ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een prachtig all-inclusive hotel met een warme sfeer en goede prijs-kwaliteitverhouding. De kamers zijn brandschoon en worden dagelijks opgefrist met fris beddengoed en handdoeken. Er is altijd koffie, thee en water beschikbaar en de douche is heerlijk met badschuim aanwezig. Het balkon is een fijne toevoeging. Elke dag en avond worden er leuke activiteiten georganiseerd voor zowel jong als oud, waardoor er altijd iets te beleven valt. Het eten is gevarieerd en er is voor ieder wat wils. Het hotel mag dan wel 4 sterren hebben in plaats van 5, maar het biedt zeker waar voor je geld. Alles is iets kleinschaliger, maar toch van uitstekende kwaliteit. Met een binnenbad, buitenzwembad en kinderbad is er genoeg plezier te beleven. Ook zijn schone zwembadlakens dagelijks beschikbaar tegen een kleine borg, die je bij vertrek terugkrijgt. En de zee ligt op steenworp afstand, met ligbedden beschikbaar tegen betaling. In de buurt zijn veel leuke winkeltjes te vinden. Dit hotel is geen massaal complex, wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Sommige gasten komen hier al jaren telkens weer terug. Wij hebben enorm genoten en komen zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens onze vakantie hebben we helaas wat hobbels moeten overwinnen voordat we in onze ideale kamer belandden. Door een reeks van kamerveranderingen begon onze vakantie pas echt twee dagen later, omdat we telkens op een specifiek tijdstip moesten overschakelen naar een nieuwe kamer. Dit was een kleine teleurstelling, maar gelukkig kwam alles uiteindelijk goed.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl