ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Saint Augustin

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft niet alleen een toplocatie, maar straalt ook schoonheid uit en biedt een uitmuntend ontbijt. Het personeel is hier de absolute ster. Ze verwelkomen je op een fantastische manier en hun vriendelijkheid en professionaliteit overstijgen elke verwachting. Eén medewerker bij de receptie verdient bijzondere lof, altijd vriendelijk, behulpzaam en aardig. Als ik ooit weer naar Parijs ga, weet ik al waar ik zal verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel zelf is een klein juweeltje gelegen in een prachtig deel van Parijs en dicht bij het centrum. De kamer is zeer comfortabel en kijkt uit over de Parijse daken vanaf de vijfde verdieping. Helaas laat de service, vooral bij de receptie, veel te wensen over en kan als ronduit onbeschoft worden beschouwd bij sommige medewerkers. Er moet dringend iets aan worden gedaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer was opvallend knus en gezellig, met een tweepersoonsbed dat een intieme sfeer creëerde. Echter, de airconditioning was erg luidruchtig en verstoorde de rust. Het ontbijt was eenvoudig en niet erg gevarieerd, met weinig verse opties. Al met al een teleurstellende ervaring in dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een charmant boetiekhotel met gastvrije medewerkers die ook Engels spreken. De kamer voelt knus aan en is ingericht met een uniek vloerkleed. Op een steenworp afstand van zowel de Eiffeltoren als de Arc de Triomphe. Zeker een aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn echtgenoot en ik hebben onlangs gebruik gemaakt van een cadeaubon voor een weekendje weg. Dit hotel behoorde tot de selectie van accommodaties die we konden kiezen. Na het boeken van een verblijf van 2 nachten eind oktober, kregen we te horen dat er helaas "geen beschikbaarheid" was. Vreemd genoeg toonden verschillende boekingssites, zoals hun eigen website, Booking en Expedia, nog voldoende beschikbare kamers voor die periode. We hebben dit aangekaart bij het hotel, maar kregen geen enkele reactie meer van hen. Dit gebrek aan communicatie en professionaliteit vinden wij teleurstellend. Het is spijtig dat ik nu deze recensie moet schrijven in plaats van een beoordeling over ons daadwerkelijke verblijf.



© 2007-2025 ReisChecker.nl