ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tomo (shared Facilities)

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Iedere dag weer dezelfde maaltijd voor zowel de lunch als het avondeten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ze accepteren geen euromunten en vragen om een kopie van je paspoort. Consumpties die je tijdens het eten bestelt, moeten apart bij de bar worden afgerekend. Dit zorgt voor lange rijen, omdat de persoon bij de bar ook verantwoordelijk is voor het opnemen van drankbestellingen. Hierdoor moest ik een half uur wachten om te kunnen betalen. Mijn verzoek om extra hulp kon helaas niet worden ingewilligd. Het lijkt erop dat ze gewend zijn aan lange wachtrijen, vanwege hun geschiedenis.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel was absoluut geweldig, maar helaas lieten de bedden te wensen over met hun doorgezakte matrassen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een complete teleurstelling. De taalbarrière met het personeel was frustrerend en maakte communicatie lastig. De staat van de hotelkamer was echt een afknapper; de douche was beschimmeld, de bedden waren niet schoon en het tapijt zat onder de vlekken. Het leek alsof er geen schoonmaak had plaatsgevonden tijdens ons verblijf. Mijn advies? Overslaan dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het eten liet veel te wensen over en was echt niet smakelijk. De kamers waren onhygiënisch en duidelijk aan renovatie toe. De televisie werkte niet en er was een kapotte lamp in de badkamer. De receptie leek niet naar onze klachten te luisteren. Het leek erop dat Bolderman de zaken niet op orde had en dat was teleurstellend.



© 2007-2025 ReisChecker.nl