ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ibis Paris Roissy Charles De Gaulle

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De accommodatie is prachtig opgeknapt en heeft een eigentijdse uitstraling. Het ontbijt was lekker en goed verzorgd. Echter, de indeling van het toilet op de kamer was een beetje onhandig, wat resulteerde in een ietwat ongemakkelijke zithouding. Daarnaast ben ik het ermee eens dat de prijzen van drankjes rond de luchthaven behoorlijk aan de hoge kant zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer is keurig, maar wel erg basic. De prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit. Daarnaast vragen ze ook nog eens geld voor het bewaren van bagage, wat behoorlijk prijzig is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een verblijf in deze accommodatie tijdens de coronacrisis was echt een ramp voor mij als reiziger die op weg naar huis was. De gemeenschappelijke ruimtes waren gesloten, waardoor ik vastzat op mijn kleine kamer. Helaas mocht ik niet even een frisse neus halen, wat begrijpelijk is, maar het was teleurstellend dat er geen mogelijkheid was om fatsoenlijk te eten. Ondanks dat ik de volle prijs betaalde voor mijn verblijf, was het ontbijt en andere maaltijden zeer beperkt en ongezond. Alleen maar zoete snacks en kleffe sandwiches uit de automaat, en 's avonds kon je alleen maar vette pizza's, burgers en kebab bestellen. Het voelde ironisch dat dit allemaal werd gedaan onder het mom van het beschermen van de gezondheid van de gasten. Als je ergens overnacht, moet je ook fatsoenlijk kunnen eten, toch? Helaas waren de supermarkten te ver weg en mocht ik niet naar buiten. Dit was extra moeilijk, vooral omdat ik uit een warm klimaat kwam en het binnen erg koud was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Laat me beginnen met te zeggen dat de medewerkers hier uiterst vriendelijk zijn en hun uiterste best doen om de klanten tevreden te stellen. De kamer daarentegen was een grote tegenvaller. In vergelijking met andere hotels waar we verbleven, was de kamer buitengewoon klein en benauwend. Als je langer bent dan 1m80 of wat breder van postuur, was het niet bepaald comfortabel om de badkamer te gebruiken of te douchen. De staat van het meubilair was ook echt treurig. Dit hotel lijkt vooral gericht te zijn op het bedienen van gestrande of passerende toeristen bij de luchthaven. Voor mij is IBIS CDG dan ook geen optie meer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onverwachts moesten we een nacht doorbrengen in dit hotel vanwege een gemiste vlucht, dankzij de vouchers van Airfrance konden we genieten van een diner en ontbijt. Aleksandru verdient echt een pluim, hij heeft ons fantastisch geholpen als gastheer. Ondanks de drukte wist hij rustig te blijven, stond hij klaar om ons te helpen en loste hij ons probleem met de airconditioning op. Ibis mag trots zijn op zo'n toegewijde medewerker in de hospitality! De kamer en badkamer waren wel wat aan de kleine kant, ondanks de upgrade. Helaas was het diner een teleurstelling. Het eten was koud, er was geen informatie over allergieën beschikbaar en het restaurant was slecht bevoorraad. Met de voucher konden we alleen kraanwater krijgen, wat in Frankrijk wettelijk verplicht is in restaurants. Het ontbijt daarentegen was beter en genoten we van heerlijk stokbrood.



© 2007-2025 ReisChecker.nl