ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Mont Gabriel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Laat me je vertellen over onze fantastische ervaring in dit hotel. Het is belangrijk om te weten dat de oude recensies niet van toepassing zijn op het nieuwe, volledig gerenoveerde pand. Sinds de overname door de Marriott Group, is dit hotel slechts twee maanden oud. We verbleven vier nachten in drie kamers met uitzicht op de bergen en werden positief verrast. Alles was kraakhelder en van top tot teen nieuw. Het personeel was uiterst vriendelijk en professioneel. We genoten van de binnenzwembaden, hottubs, sauna's, tennisbanen en basketbalvelden. Op slechts zeven minuten van Saint Saveur was de locatie ook perfect. Kortom, een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een schitterend hotel! De renovatie is werkelijk opvallend en stijlvol uitgevoerd, van de kamers tot aan de gangen. Alles is prachtig op elkaar afgestemd met een eigentijdse en smaakvolle inrichting. De service was uitmuntend en het eten was voortreffelijk. Helaas verbleven we maar één nacht en arriveerden we laat, waardoor we het zwembad en de sauna hebben moeten missen. We kijken er echter naar uit om terug te keren en kunnen dit hotel van harte aanbevelen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf was fantastisch, maar het is geen goed idee om hier met de fiets te komen, tenzij je een elektrische fiets hebt. De helling is namelijk te steil en er is nauwelijks genoeg ruimte in de kamer voor een fiets, tenzij je bereid bent om meubels te verplaatsen. Gelukkig waren de medewerkers van het hotel zo vriendelijk om onze fietsen in een aparte ruimte te laten stallen, daar waren we erg dankbaar voor. Het uitzicht vanaf de top is adembenemend en iedereen kan genieten van het terras. Het is slim om vroeg in te checken, want toen wij om 21:40 uur aankwamen, waren alle voorzieningen en zelfs de bar al gesloten om 22:00 uur. Het zwembad met "warmwaterbronnen" heeft water met een zout, "zee-achtige" samenstelling en de sauna was op een aangename temperatuur van 65 graden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Samen met mijn vrienden heb ik op woensdag 20 augustus een conferentie bijgewoond. Het was behoorlijk druk in de zaal en helaas liet de airconditioning het afweten. Hierdoor werd de sfeer al snel benauwd en moesten de deuren worden geopend om wat frisse lucht binnen te laten. Helaas zorgde dit voor een constant heen en weer geloop, waardoor het lastig was om de conferentie goed te volgen. En tot overmaat van ramp kregen mensen die hulp zochten te horen dat er simpelweg te veel mensen waren voor assistentie. Naderhand ben ik naar de receptie gegaan om te horen wat er precies aan de hand was tijdens deze conferentie. Het is duidelijk dat zowel de veiligheid als het comfort van de bezoekers in het geding waren. Het is van groot belang om klantvriendelijkheid te blijven tonen, zeker wanneer bezoekers beleefd om opheldering vragen. Door rustig de situatie uit te leggen, kan er begrip worden gekweekt. De klanten hadden immers geen schuld aan deze omstandigheden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is een geweldige plek om met je gezin naartoe te gaan! Het is onlangs gerenoveerd en heeft een vriendelijke en attente service. De kamers zijn ruim en hebben een charmante uitstraling, met een prachtig uitzicht op de bergen. De faciliteiten zoals zwembaden, een hottub met spa-achtige vibes en tennisbanen zorgen voor ontspanning en zullen je kinderen zeker vermaken. Het ontbijtbuffet (apart te betalen) was heerlijk en bood een assortiment warme dranken en sappen. Het lokale personeel is gastvrij en zorgt goed voor gasten. Ze waardeerden onze Marriott-status en de schoonmakers hebben zelfs een vergeten item voor ons bewaard! We komen graag nog een keer terug naar deze fijne plek. Bedankt voor het geweldige verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service1

Mijn man en ik probeerden een avond hier door te brengen, maar door herhaalde brandalarmen was dit onmogelijk. Het hotel is gebouwd van hout, dus toen het brandalarm 's nachts afging, waren we behoorlijk nerveus. Niemand kwam opdagen, dus besloten we de receptie te bellen en ze hielden ons enkele minuten in de wacht, wat als uren leek te duren. Toen ze eindelijk antwoordden, zeiden ze dat ze iemand zouden sturen om te controleren en na enige tijd werd het alarm uitgeschakeld en werd ons niets verteld. We vielen eindelijk in slaap, alleen voor hetzelfde scenario zich later in de nacht te herhalen. De volgende dag vroegen we om met een manager te spreken en na een goede twintig minuten wachten stuurden ze ons de "Food and Beverage Director" de heer Boucherat die simpelweg hun procedures opnoemde, gevolgd door een korte, sorry. Het lijkt erop dat het slaapcomfort van hun gasten en de brandgevaren in het hotel hen niet echt aangaan.

Melden


Reisperiode: september 2016

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Mooi ruim hotel. Goede service. Met restaurant, spa, zwembad, tennisbanen, golfbaan en parkeerplaats. Ligt op een berg met mooi uitzicht. Goed ontbijt (wel prijzig). Ruime, schone kamer. De eerste dag was er een bruiloft. Helaas was dit niet in een aparte ruimte, waardoor het erg druk was overal. De 2de dag waren de gasten van de bruiloft weg en was het overal weer rustig.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl