ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sandman Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens ons recente verblijf in het Sandman Hotel in Smithers, BC, hadden we helaas een teleurstellende ervaring. We hadden vooraf betaald en gereserveerd voor een kamer met een kingsize bed, maar bij aankomst kregen we een kamer met een queensize bed in plaats daarvan. Aangezien het het weekend van de herfstbeurs was en andere accommodaties in de omgeving volgeboekt waren, hadden we geen andere keus dan te blijven. Als gezin dat het bed deelt, was deze situatie ongemakkelijk. Een queensize bed is bijna anderhalve voet kleiner dan een kingsize bed, en dat had een grote invloed op de kwaliteit van ons verblijf. De medewerkster bij de receptie deed haar best om ons te helpen bij de oplossing. Ze was vriendelijk en deed wat ze kon binnen haar mogelijkheden, maar het algemene beheer van de situatie was zeer teleurstellend. Op de avond van ons verblijf stuurden we op 23 augustus een e-mail naar het hotelpersoneel om onze teleurstelling te uiten. Naar hun krediet nam op 26 augustus een manager contact met ons op. De manager was respectvol, erkende de moeilijkheden die we tijdens ons verblijf hadden ondervonden, en nam de tijd om naar onze zorgen te luisteren. Als een gebaar van goede wil boden ze ons een tegoed van $100 aan op ons RSVP Rewards-account. Hoewel de aanvankelijke ervaring verre van was wat we hadden gehoopt, heeft de respectvolle reactie van het management geholpen enige afsluiting te brengen aan de situatie. We waarderen de inspanningen die zijn gedaan om onze zorgen aan te pakken en compensatie aan te bieden, wat enigszins de teleurstelling verzachtte die we voelden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb een hele maand doorgebracht in dit verblijf en ik ben zeer te spreken over de uitstekende service van het vriendelijke personeel. Geraldine, de manager, stond altijd paraat om te helpen en vragen te beantwoorden. Alle lof ook voor de rest van het team, zij hebben mijn verblijf echt speciaal gemaakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het beste aan dit hotel is absoluut de locatie. De kamer was klein en eerlijk gezegd niet al te schoon. Het toilet leek wel uit een horrorfilm te komen, zo vies en verwaarloosd was het. Ik meldde het bij de receptie, maar het werd nooit schoongemaakt! Het hele gebouw en de kamers zijn dringend aan renovatie toe, ze zijn echt ouderwets. Gelukkig was het personeel bij de receptie wel erg vriendelijk. Ze kunnen er natuurlijk ook niets aan doen dat de staat van het gebouw en de kamers zo slecht is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De ligging van het hotel is perfect en het personeel is ontzettend gastvrij. Hoewel het hotel al wat ouder is, wordt het goed onderhouden. Voor wat je krijgt, is het echt waar voor je geld. Mocht ik nog eens in de buurt zijn, dan zou ik zeker weer hier verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn ervaring hier was fantastisch! De kamers waren brandschoon en het personeel zorgde ervoor dat alles snel werd aangevuld wanneer nodig. Er was een klein probleempje met de strijkplank, maar dat werd meteen opgelost. Geraldine bij de receptie was uitermate vriendelijk en behulpzaam bij al onze verzoeken. De locatie is ook ideaal voor het verkennen van de stad.



© 2007-2025 ReisChecker.nl