ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Fairfield Inn & Suites By Marriott Toronto Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel leek niet echt geïnteresseerd in onze behoeften. Tijdens het inchecken werden we meteen aangesproken door de beveiliging over onze geparkeerde auto, wat voor verwarring zorgde. Het aanbod aan eetgelegenheden was beperkt en toen we om water vroegen, kregen we slechts één fles aangeboden. En alsof dat nog niet genoeg was, bij het uitchecken werden we verrast door een schoonmaakster die ons aansprak omdat we vergeten waren de deurhanger van de kamerdeur te halen - blijkbaar houden ze daar goed in de gaten. Al met al was ons verblijf geen succes. De ervaring was verre van plezierig en we hadden zeker meer verwacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Op slechts een steenworp afstand van de luchthaven biedt dit hotel ruime en nette kamers. Hoewel sommige apparatuur enigszins verouderd is, functioneert alles naar behoren. Het ontbijt laat echter te wensen over door het gebruik van wegwerpservies en dergelijke. Wees voorbereid op de kosten van CAD 65 voor het parkeren van je voertuig 's nachts bij het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na vele verblijven in verschillende hotels in de buurt van de luchthaven kan ik met zekerheid zeggen dat deze ervaring veruit de minst aangename was. Er zijn zeker betere opties beschikbaar voor dezelfde prijs. De bedden zijn versleten en bieden geen comfortabele nachtrust, de kussens waren van slechte kwaliteit en de algehele staat van de kamers liet veel te wensen over. De douche was lawaaierig en lekte, en de verwarming/airconditioning maakte een storend fluitend geluid. Het zwembad was niet toegankelijk en een van de liften was buiten gebruik, wat resulteerde in lange wachttijden. Zelfs de basisvoorzieningen, zoals een douchemuts, waren niet beschikbaar. Kortom, deze ervaring was teleurstellend en ik zal hier niet opnieuw verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ervaring die ik heb gehad met Marriott was uitermate teleurstellend en ik voel me genoodzaakt dit te delen. Bijna twee weken geleden meldde ik een probleem bij het hotel en ondanks herhaaldelijke telefoontjes heb ik nog steeds geen passend antwoord ontvangen. Telkens wanneer ik belde, was de manager afwezig en bleef ik in het duister tasten. Het voorval deed zich voor tijdens het ontbijt, waar een vegetarisch pasteitje op het menu stond maar tot mijn grote verbazing bleek het varkensvlees te bevatten. Als toegewijd vegetariër was dit een ernstige vergissing en totaal onacceptabel. Door deze nalatigheid werd ik gedwongen iets te eten wat inging tegen mijn principes. Ik bracht dit direct ter sprake bij een personeelslid en de receptiemedewerker, die me verzekerden dat de manager contact met me zou opnemen. Echter, tot op heden wacht ik nog steeds op een reactie. Het is duidelijk dat het management en de klantenservice van Marriott tekortschieten. Ik verwacht van een gerenommeerd merk als dit meer transparantie, verantwoordelijkheid en snelle communicatie. Het is een grote teleurstelling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring bij deze accommodatie heeft me teleurgesteld, waardoor ik misschien wel afscheid neem van Marriott. Bij het boeken van twee kamers voor mijn reisgezelschap via hun website, werd een van de kamers zonder reden geannuleerd bij aankomst. Dit zorgde voor verwarring en frustratie, vooral omdat ik de annulering niet had aangevraagd en hier ook niet van op de hoogte was gebracht. Ondanks dat het hotel volgeboekt was, boden ze aan ons naar een ander pand te sturen, wat niet mijn voorkeur had. Daarom hebben we uiteindelijk onze reservering geannuleerd en zijn we naar het Hilton gegaan, waar we een geweldig verblijf hadden. Het lichtpuntje in dit verhaal was de receptiemedewerker, Ruby. Ze was zeer hulpvaardig, professioneel en vriendelijk in haar benadering. Ondanks dat ze geen antwoord kreeg van haar manager, zette ze alles op alles om ons te helpen en dat waardeerde ik enorm. Ruby verdient een pluim voor haar inzet en ik hoop oprecht dat ze niet nogmaals met zo'n lastige situatie geconfronteerd zal worden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl