ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramee Guestline Juhu(executive

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Positief: Het personeel was erg vriendelijk en bood goede service. Het ontbijt was smakelijk en het restaurant serveerde lekker eten. Negatief: Helaas was de kamer stoffig en leek het alsof er niet goed was schoongemaakt, vooral onder de bedden. Dit zorgde ervoor dat ik de hele tijd moest niezen en hoesten tijdens mijn verblijf. Daarnaast was er af en toe lawaai te horen vanuit andere kamers (boren/slaan), wat storend was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas kan ik deze accommodatie geen enkele ster geven, want als er een nul-ster optie was, dan had ik die zeker gekozen. De kamer was in een treurige staat, met klam en vochtig beddengoed - alsof ze nog nooit van ontvochtigers hadden gehoord. Geluidsisolatie was een ver-van-hun-bed-show, met ramen, deuren en ventilatieschachten die geluid van buiten royaal binnenlieten. De dienstverlening liet enorm te wensen over - roomservice die op zich liet wachten, ontbrekende bestellingen, onattentheid tijdens het ontbijtbuffet (geen glazen op tafel, niemand die je er een aanbiedt, geen mogelijkheid om koffie te bestellen...). Als je uitzicht hebt op de parkeerplaats, heb je echt pech, aangezien de nabijgelegen nachtclub voor de nodige overlast zorgt. De muziek knalt zo hard door, dat je hele kamer trilt en de ramen rammelen. Pas om vier uur 's ochtends stopt de muziek (ja, ik weet het uit ervaring) en dan vertrekken alle auto's toeterend. Als klap op de vuurpijl zijn er regelmatig ruzies op de parkeerplaats die je glashelder in je kamer hoort. Vermijd deze plek als je van plan bent om fatsoenlijk te kunnen slapen 's nachts. De prijs-kwaliteitverhouding is dramatisch slecht, er zijn genoeg andere opties in de omgeving die beter zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een onrustige nacht in een hotel met vier sterren Mijn overnachting op 19 maart 2025 in Hotel Ramee Guestline, Juhu, kamer 206, was verre van ontspannend zoals ik had gehoopt. Ondanks de schijnbaar goede reputatie met meer dan 7.600 positieve Google-beoordelingen en de gunstige ligging nabij de luchthaven en Juhu-strand, bleek het verblijf een aaneenschakeling van teleurstellingen te zijn. Bij aankomst in het hotel, waar ik op basis van direct contact en een bevestiging via WhatsApp had geboekt, ontstond er verwarring over de ontbrekende boekingsvoucher. Gelukkig was er toch een kamer beschikbaar, hoewel het personeel aan de receptie mijn verzoek om deze eerst te bekijken onbeleefd afwees. Vermoeid van de lange reis negeerde ik deze rode vlag en begaf me naar de kamer, die hoewel redelijk, een onaangename geur had. Tijdens mijn verblijf ontdekte ik via het in de kamer aanwezige informatieboekje dat het hotel op zes verdiepingen meer dan 80 kamers, twee restaurants, drie nachtclubs, een fitnessruimte, een spa en een zwembad huisvestte. Hoewel het bezoek aan het Juhu-strand op korte afstand van het hotel mijn hoogtepunt was, viel de ervaring elders tegen. De overvolle en ongastvrije sportschool leek vooral door niet-gasten gebruikt te worden, en het zwembad vereiste dat gasten hun eigen handdoek meebrachten. Het hoogtepunt van mijn bezoek was het vermijden van een ongenoegen met betrekking tot mijn maaltijdarrangement dankzij de tussenkomst van manager meneer Dilshad. De maaltijd in het restaurant was heerlijk en werd afgestemd op mijn wensen. Helaas werd mijn nachtrust verstoord door luide muziek en trillingen afkomstig van de nachtclubs in het hotel, wat resulteerde in een slapeloze nacht die me deed betreuren dat ik daar had geboekt. Het was pas na deze ervaring dat ik realiseerde dat eerdere klachten over lawaai op Google-recensies niet te negeren waren. Het gebrek aan aandacht voor het comfort van gasten ten gunste van nachtclubactiviteiten en het algemeen onpersoonlijke karakter van de service, maakte het duidelijk dat dit hotel niet erop gericht was om gasten zich welkom of gewaardeerd te laten voelen. Bij het uitchecken was het enige lichtpuntje de les dat men niet blindelings op online beoordelingen moet vertrouwen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel van dit hotel is bijzonder hartelijk en behulpzaam, maar helaas laat de staat van de kamers te wensen over. In sommige badkamers is er zelfs schimmel te vinden. De communicatie verloopt stroef en er worden soms verkeerde bestellingen gebracht. De drie sterren lijken vooral te gelden voor het ontbijt, het keukenpersoneel en de schoonmaak van de kamers. Het is spijtig om te zien dat de algehele staat van het hotel niet goed wordt bijgehouden. Desondanks was het verblijf over het algemeen wel oké.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ondanks eerdere klachten over kamer 304, had ik 's ochtends te maken met een doorweekte vloer in die kamer en moest ik uiteindelijk verhuizen naar kamer 307. De communicatie was chaotisch. Bij het uitchecken confronteerden ze me met onterechte kosten voor de minibar, terwijl we hier geen gebruik van hadden gemaakt. Omdat we onze vlucht moesten halen, betaalden we toch maar, maar het voelde als oneerlijk misbruik van de situatie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl