ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Villa Massalia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn ervaring in hotel Villa M was ronduit fantastisch. De ligging is prachtig en vredig, precies op de juiste plek. De kamers stralen netheid, comfort en stijl uit. Het ontbijt is een ware traktatie van hoogwaardige kwaliteit. Wat echt opviel was de eerlijkheid van het personeel. Toen ik mijn telefoon kwijt was, vonden en retourneerden de schoonmakers hem. Dit kleine gebaar spreekt boekdelen over hun professionaliteit en integriteit. Mijn dankbaarheid voor hun oplettendheid is groot. Ik raad dit hotel van harte aan. Hier kun je met een gerust hart verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers zijn heerlijk fris en compleet uitgerust, een genot om in te verblijven. Ik ben helemaal weg van de accommodatie. Helaas is het zwembad een tikkeltje aan de frisse kant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is absoluut prachtig, alleen jammer dat het niet in de buurt van het historische centrum ligt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer die ik kreeg (met een kingsize bed en gedeeltelijk uitzicht op zee) was echt teleurstellend, vooral gezien de hoge prijs die ik betaalde. Het zogenaamde kingsize bed bleek gewoon een opklapbed te zijn, het tapijt zat vol met vlekken, de koffiezetapparaat was vies en verkalkt van binnen, de badkamer was schimmelrijk met beschadigde muren en er ontbrak zelfs een koelkast. Het terras was niet schoongemaakt en er was veel lawaai 's nachts tot in de vroege uurtjes. Tijdens mijn verblijf kwam er zelfs onaangekondigd personeel mijn kamer binnen met een sleutel, vanwege een kapot slot voelde ik me hier erg onveilig door. De jacuzzi en stoombad werkten ook niet en de prijzen in het hotel, vooral 14€ voor een cocktail, waren belachelijk hoog. De foto's op de website bleken misleidend te zijn en kwamen niet overeen met de werkelijkheid. Pas na drie bezoeken aan de receptie werd er serieus ingegaan op mijn klachten en kreeg ik een andere kamer aangeboden met een kleine upgrade. Helaas was mijn eerste vakantiedag al verpest. Kortom, ik zou dit hotel niet aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het boeken van een hotelkamer via Booking.com en online betalen, kwamen we bij aankomst in contact met Ayla, een medewerker van het hotel. Tot onze verrassing moesten we bij haar een borg van 250 euro betalen met een creditcard, iets wat nergens vermeld stond, zelfs niet op de website. We hadden expres voor dit hotel gekozen vanwege het feit dat ze geen creditcardgegevens vroegen. Ayla was niet bepaald gastvrij en bood geen oplossingen aan ondanks dat we aangaven geen creditcard te bezitten. Haar houding was erg onaangenaam en ze weigerde om ook maar enige vorm van hulp te bieden, ondanks het feit dat we al voor de hotelkamer hadden betaald. Het is duidelijk dat Ayla niet geschikt is voor haar rol in het hotel. Ze komt over als een jonge medewerker die nog moet leren hoe ze netjes met klanten moet communiceren. Hopelijk wordt ze hierop aangesproken, want haar manier van behandelen is verre van gastvrij of oplossingsgericht. Het is teleurstellend dat ze twee klanten heeft afgewezen vanwege dit incident. Wat een gemiste kans.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service5

De locatie is fantastisch in een prachtige buurt, met een heerlijk terras dat uitkijkt op een paardenrenbaan en de zee. Helaas laat de service bij de receptie te wensen over. De kamers zijn ruim, maar de wifi-verbinding is zwak. De badkamer is groot, maar de waterdruk van de douche laat te wensen over. Het zwembad is mooi, maar je moet ervoor betalen. De drankjes zijn aan de prijzige kant (5 euro voor een cola) en het ontbijt kost wel 21 euro per persoon. Gelukkig ligt het hotel dicht bij het Prado strand. Al met al voelt het als een 4-sterren omgeving met een service die meer overeenkomt met 2 sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel heeft een fantastisch zwembad met bubbelbad, sauna en Turks stoombad – pure luxe! Het personeel is ontzettend vriendelijk en de kamers zijn comfortabel ingericht met alle benodigde voorzieningen. Helaas is de minibar niet geschikt om eigen drankjes in te koelen. Gelukkig zijn er een bus en een bakker vlakbij, want het ontbijt in het hotel kost maar liefst €21 per persoon. Hoewel eten en drinken in het hotel aan de prijzige kant zijn, kun je op een paar minuten lopen een leuke grillbar vinden boven op de boulevard. De metro is wat verder weg, maar er rijden wel bussen tot 21.00 uur 's avonds. Het hotel bevindt zich op slechts 3 minuten lopen van het strand en is omringd door een mooi park.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl