ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Skyway Landis

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het leek wel alsof het bos daar iets mee te maken had, maar het was er schoon en het personeel was vriendelijk, wat heel fijn was. Het ontbijt was eerlijk gezegd een beetje teleurstellend. En de jongens bij de balie zijn duidelijk geobsedeerd door geld verdienen met de taxi's. Wees voorzichtig met de taxi's.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel ligt aan de lichtblauwe metrolijn van MRT Dapuqiao. We kregen een gratis upgrade naar een Pullman Studio (gelijk aan een junior suite), mochten tot 14.00 uur uitchecken en hadden toegang tot de lounge. Hoewel sommige kamers op de bovenste verdiepingen werden gerenoveerd en we een niet-gerenoveerde kamer kregen die er wat ouder uitzag, was deze gelukkig wel schoon en rook het fris. De kamer is ruim met een hal, woonkamer en slaapkamer. In de woonkamer bevinden zich een bank, stoelen, tafel, werkplek en minibar. In de slaapkamer staat een bank, fauteuil, tafel en bed met 4 kussens. Er waren welkomstvoorzieningen, taart en een fruitschaal beschikbaar. Daarnaast waren 6 flessen mineraalwater gratis toegevoegd. Verder waren er een koffiezetapparaat en waterkoker aanwezig. De koffie was van capsules en de thee van het merk Chali. De ruime badkamer heeft een kast, wastafel, ligbad en regendouche. De faciliteiten zijn onder andere 2 tandenborstels, scheerset en kam. De shampoo en zeep komen uit een dispenser van het bekende Pullman-merk, namelijk C.O. Bigelow. Het hotel heeft ook een zwembad, sauna, stoombad en fitnessruimte. Bij het zwembad is er altijd een klein voetbad en moet er een hoofddoek gedragen worden. De middagthee en avondcocktail zijn uitstekend. Hoewel de lounge op de eerste dag gesloten was, werd de middagthee in het restaurant geserveerd met hapjes die aangevuld konden worden. De avondcocktail was alleen in de lounge beschikbaar en bood een gevarieerde selectie van zoete en hartige hapjes, kazen, salades, noten, brood, fruit, dimsum en warme gerechten. Het ontbijt wordt geserveerd in het restaurant en biedt een goede selectie: - Wafels, wentelteefjes, pannenkoeken, gebak, salade, diverse sappen, vleeswaren met eendenplakjes - Vers fruit, ontbijtgranen, noten, cake, rijstcake, loempia's, pap, dumplings, etc. Kortom, het hotel biedt een geweldige ervaring met comfortabele kamers, uitstekende voorzieningen en heerlijk eten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Als een ervaren reiziger met een Platinum status bij Accor en diverse andere hotelketens neem ik mijn hotelervaring serieus. Wanneer er zich een probleem voordoet in een hotel, of het nu met eten, huishouding, faciliteiten of iets anders is, eindigt de verantwoordelijkheid bij het management. Bij dit specifieke hotel leken alle medewerkers vriendelijk en professioneel, maar er zat iets niet helemaal goed. Na het lezen van enkele recensies kun je zelf een oordeel vellen. Mijn incheckervaring was prettig, de bellboy bracht onze bagage naar de kamer en als Platinum-lid kregen we een attentie in de vorm van vers fruit en een klein taartje, vers en heerlijk. De kamers zijn wat verouderd, maar goed onderhouden. Over het algemeen niet slecht en prima comfortabel. Echter, tijdens ons bezoek aan de lounge werd onze lidmaatschap gecontroleerd voordat we werden toegelaten. Het was 16.45 uur, net tussen de middagthee (koekjes en taart) en het cocktailuur van 18.00 uur. Het personeel was al bezig met de voorbereidingen hiervoor, dus vroeg ik of ik alvast iets mocht nemen aangezien het al klaar stond en andere gasten al leken te beginnen met eten. De manager van de lounge zei dat dit niet mogelijk was, maar een drankje mocht wel. Niet de beste uitstraling als andere gasten al aan het eten waren, maar goed. Ik liet het voor nu even gaan. Vervolgens zat ik te wachten op mijn drankje, maar na enige tijd stond ik op en ben weggegaan. Ik heb de manager van de lounge laten weten dat ze alle gasten gelijk moeten behandelen en niet de ene gast wel eten en drinken serveren en de andere niet, zeker niet als gasten betalen voor dat privilege. Ze was niet blij met mijn opmerkingen, dus heb ik de beslissing genomen om uit te checken en ergens anders naartoe te gaan. Beste Jien in de lounge, dit is voor jou: leer om gasten beter te behandelen en probeer je collega's niet onder de bus te gooien wanneer je wordt aangesproken. De chef-kok Johnson (een vriendelijke heer en professional) kwam persoonlijk zijn excuses aanbieden, hoewel dit absoluut niet zijn fout was. Het eten is heerlijk. Dit is een servicekwestie in de lounge die moet worden aangepakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Vol hoop en verwachting keek ik uit naar mijn verblijf in dit hotel. Helaas voldeed het niet aan mijn verwachtingen. Als gouden member voelde ik me hier niet echt in de watten gelegd, geen upgrade en geen toegang tot de lounge, terwijl dit bij andere hotels van Accor wel werd toegestaan. Zelfs de kamer waar ik verbleef, met toegang tot de executive lounge, rook naar sigaretten, terwijl het een niet-roken kamer zou moeten zijn. Ook was het personeel niet zo vriendelijk tijdens het inchecken. Hopelijk kunnen ze dit aspect verbeteren, want na een lange reis hoop je op een warm welkom dat je een goed gevoel geeft. Desondanks is de locatie fantastisch, heel dicht bij het metrostation en andere toeristische attracties. Ik had gehoopt op een betere algehele ervaring, aangezien dit ons laatste hotel in China was. Na een lange reis keek ik, samen met mijn buitenlandse gasten, zo uit naar ons verblijf in dit Pullman hotel. Helaas voldeed het niet aan onze verwachtingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Met volle waardering schrijf ik deze bedankbrief om mijn oprechte dankbaarheid te uiten voor de fantastische service die ik en vier van mijn familieleden hebben ervaren tijdens ons recente verblijf in uw hotel. Gedurende vier heerlijke dagen werden we verwelkomd door de receptiemanager, de heer Gary Lee, en zijn team, die met hun professionele, vriendelijke en attente benadering een blijvende indruk op ons hebben achtergelaten. Het team onder leiding van de heer Gary Lee stond altijd paraat met een glimlach en geduld om aan al onze behoeften te voldoen, of het nu ging om inchecken, reisinformatie of het oplossen van kleine onverwachte problemen. Hun uitzonderlijke professionaliteit en probleemoplossend vermogen zorgden ervoor dat ons familie-uitje zorgeloos en plezierig verliep, waardoor we ons direct thuis voelden in uw hotel. In het bijzonder verdient de heer Gary Lee lof vanwege zijn persoonlijke aandacht en oog voor detail. Zijn toewijding en zorgzaamheid weerspiegelen de oprechte gastvrijheid van uw hotel. Dankzij zijn professionaliteit en enthousiasme creëerde hij een warme en gastvrije sfeer, waardoor onze herinneringen aan Shanghai nog specialer werden. Ik wil mijn oprechte dank uiten aan de heer Gary Lee en zijn toegewijde team voor hun voortreffelijke service. Niet alleen vertegenwoordigen zij de hoge standaard van uw hotel, maar tonen zij ook de toewijding aan klanttevredenheid die uw hotel kenmerkt. Zonder twijfel zal ik Pullman Shanghai Zhongganghui van harte aanbevelen aan vrienden en familie, en kijk ik ernaar uit om in de toekomst opnieuw te gast te zijn. Nogmaals, hartelijk dank aan de heer Gary Lee, zijn team en het Pullman Shanghai Zhongganghui Hotel! Met vriendelijke groet, Gary Guo



© 2007-2025 ReisChecker.nl