ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Westin

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is perfect gelegen en goed verzorgd. Het ligt vlakbij het Guangzhou East-station, wat erg handig is voor reizigers die de hogesnelheidstrein willen nemen. In de omgeving zijn tal van eetgelegenheden te vinden. De service is uitstekend en het ontbijtbuffet biedt een ruime keuze aan lekkernijen. Op de 40e verdieping is er zelfs een kinderspeelplaats, wat het een ideale plek maakt om te vertoeven als u met uw gezin reist.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De Westin-hotels staan bekend om hun comfortabele bedden en centrale liggingen, en dit hotel vormt daarop geen uitzondering. Hoewel de accommodatie wat verouderd kan ogen, compenseert het adembenemende uitzicht vanaf de 21e verdieping dit ruimschoots. De aanwezigheid van een sfeervolle markt op de begane grond draagt bij aan het verblijf. Bovendien is het prettig dat veel medewerkers vloeiend Engels spreken, wat de communicatie vereenvoudigt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Hoewel de kamers wat verouderd zijn, vond ik het comfortabel en de staat van de wastafels was goed. De eenvoud van hun inrichting sprak me meer aan dan de vaak overdreven designelementen in modernere accommodaties. De roomservice bood ook redelijk eten aan. Helaas had ik een vervelende ervaring met de conciërge in de herenkleedkamer, die me uitschold omdat ik mijn driejarige dochter meenam. Dit terwijl de receptioniste bij het zwembad me juist had verteld om daar handdoeken te halen, ondanks dat mijn vrouw op dat moment niet bij ons was. Het zwembad zelf liet ook te wensen over, met een gebrek aan service, geen mogelijkheid om een biertje te bestellen en het leek alsof zowel de sportschool als het zwembad door externen werden gebruikt voor lessen. Een verblijfsexploitant beheerde dit, waardoor het zwembad in het weekend vol zat met niet-hotelgasten. Bovendien moest je een pet dragen, die ze kunnen uitlenen, maar die niet fris rook. Het personeel sprak nauwelijks Engels en moest vaak een vertaalapp gebruiken. De locatie was ook niet ideaal, tenzij je in de buurt moet zijn voor werk of dicht bij het treinstation wilt verblijven. De internetverbinding was overal slecht, waardoor het moeilijk was om fatsoenlijk verbonden te blijven. Zou ik hier opnieuw verblijven? Nee, er zijn genoeg andere opties om uit te kiezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel is zwaar teleurstellend! Bij binnenkomst werd ik meteen begroet door een onaangename geur van sigarettenrook in mijn kamer. De douche en glazen deur zaten vol schimmel, en het licht bij de spiegel in de badkamer bleef maar irritant zoemen. Een oude doek lag nonchalant over de versleten bank. Alsof dat nog niet genoeg was, rook mijn kussen alsof het nooit fatsoenlijk was schoongemaakt, en hing er een onaangename mengeling van metrogeur in de kamer. Ik was zo uitgeput dat ik zelfs moest vragen om het dekbed de volgende dag te verschonen, wat pas gebeurde nadat ik al in slaap was gevallen. Eerlijk gezegd heb ik in motels geslapen die schoner aanvoelden dan dit hotel, en de hoge prijs die tijdens het hoogseizoen werd gevraagd, was absoluut niet gerechtvaardigd. Het enige lichtpuntje was het ontbijtbuffet, maar dat maakt de rest van de ervaring niet goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Recent brachten we een bezoek aan Guangzhou en ontdekten dat er weinig Marriott-opties zijn in de stad. Daarom kozen we voor het Westin hotel. De kamerprijs was redelijk en hoewel niet extreem aantrekkelijk, zeker acceptabel. Onze kamer op de 39e verdieping lag naast de clublounge, wat erg handig was. De hoge plafonds gaven een gevoel van ruimte en luxe. Op de 7e verdieping bevonden zich verrassend genoeg twee zwembaden: een binnen en een buiten. Helaas was het buitenzwembad te koud, maar het binnenbad was perfect voor een duik, ook al was het wat aan de kleine kant. Het ontbijtbuffet op de tweede verdieping bood een ruime keuze, hoewel de kwaliteit van sommige gerechten verbeterd kon worden. Gelukkig was er wel heerlijk vers brood. Dit was mijn 100e nacht verblijf in een Marriott dit jaar en als beloning kreeg ik een fles rode wijn van de manager. Altijd een mooie verrassing. Al met al geniet ik altijd van de uitstekende service die Westin biedt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl