ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Astoria Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is werkelijk top. Gelegen aan de prachtige boulevard, biedt het een adembenemend uitzicht op het strand dat je vanuit je kamer kunt bewonderen. De kamers zijn niet alleen ruim en modern, maar ook buitengewoon comfortabel. Het personeel is uiterst vriendelijk en attent, hoewel het ontbijt nog wat verbetering kan gebruiken met betrekking tot de warme gerechten en het assortiment brood. Ondanks dit kleine puntje van kritiek, is dit hotel absoluut een aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De locatie is absoluut top! Alles wat Rio interessant maakt, ligt binnen handbereik. Het ontbijt was prima, met hier en daar wat kleine tekortkomingen. De kamers zijn over het algemeen goed en de prijzen variëren per categorie. Bij aankomst kregen we een kamer toegewezen die door het hotelpersoneel zelf als 'middelmatig' werd beschreven vanwege het uitzicht dat leek op een gevangenis wanneer we het raam openden. Na een upgrade naar een kamer met prachtig uitzicht op zee, twee keer zo groot en met een kingsize bed, zagen we pas echt de 4-sterrenkwaliteit van het hotel. Al met al is het een fijn hotel voor een aangenaam verblijf in Rio, maar ik denk dat het misschien wel een halve ster in de beoordeling heeft verloren onderweg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Vandaag zijn we aangekomen en gelukkig heb ik slechts voor één nacht geboekt, we hebben meer dan €800 betaald om slecht behandeld te worden. Ik had de duurste kamer geboekt met uitzicht op zee, maar toen we in kamer 301 aankwamen, stond er een hele boom voor het raam (prima), dus ik belde de receptie voor een kamer hogerop. De receptionist zei dat er geen andere kamers beschikbaar waren, wat ik nogal onwaarschijnlijk vond gezien de drukte. Ik had van tevoren om een babybedje gevraagd, want ik zoek altijd naar hotels die deze faciliteit bieden. Voordat ik betaalde, vroeg ik aan de receptie of er een babybedje was. De receptionist zei dat ze er een naar de kamer zouden brengen. Toen ik terugkwam van het diner, vertelde hij me om in de kamer te kijken en terug te bellen. Maar er stond GEEN babybedje. Toen ik naar de receptie belde, zeiden ze dat ze wel een babybedje hadden, maar geen matras (wat betekent dat zelfs als ze er een hadden, mijn baby van 7 maanden er niet comfortabel in kon slapen). Helaas had ik de reviews niet gelezen voordat ik boekte, ik zag zelfs dat het direct hier boeken €300 goedkoper zou zijn geweest. Dus, zelfs met het betalen van meer geld, kreeg ik slechte service! Het hotel heeft een verouderde uitstraling, wat niet erg is als de service goed is, maar ik wil jullie waarschuwen voor degenen die van plan zijn te komen. Aan zee - ALS ER BESCHIKBAARHEID IS (zelfs als je ervoor betaalt, kom je hier en is er geen beschikbaarheid). Babybedje - zelfs als je het bevestigt vóór betaling, zeggen ze later gewoon dat ze er geen hebben



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen bij de receptie. De receptionist was erg aardig en geduldig toen mijn kaart in eerste instantie niet werkte, maar al snel opgelost werd. Het uitzicht vanaf de bovenste verdieping met het zwembad was adembenemend. De kamer was schoon en comfortabel. Echter, hoewel ik niet precies weet wat bepaalt of een hotel 4 sterren verdient, voelde dit (met uitzondering van de ligging aan het strand van Copacabana) niet als een 4-sterrenhotel. De handdoeken werden niet vervangen tijdens de schoonmaak, alleen opgevouwen. Toen we 's avonds gingen douchen, waren ze nog nat van de ochtend. We hebben twee keer om extra zeep gevraagd bij de receptie via de telefoon, maar die is nooit gebracht. Uiteindelijk hebben we ons eigen shampoo als zeep moeten gebruiken. De lakens waren schoon, wat het belangrijkste is, maar wel gevlekt, net als de gordijnen. Het ontbijt was goed, maar eenvoudig. Ik vind het oneerlijk dat dit hotel als 4-sterren wordt verkocht vanwege het uitzicht vanaf de bovenste verdieping, want de rest voldeed niet. Elk 2- of 3-sterrenhotel had mij wel voorzien van extra zeep en droge handdoeken tijdens de schoonmaak.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik had via booking.com een hotel geboekt, maar door een kortstondig probleem werd mijn boeking meteen geannuleerd voor een verblijf van 2 dagen. Ondanks dat ik dit ruim van tevoren had laten weten en had voorgesteld om vooraf te betalen, werd er geen oplossing geboden. Dit vond ik niet bepaald gastvrij. Gelukkig zijn er genoeg andere hotels te vinden in Copacabana.



© 2007-2025 ReisChecker.nl