ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Oaks 212 Margaret

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De service die ik ontving was ver beneden peil. Slechts enkele uren voordat ik zou inchecken, kreeg ik een telefoontje waarin werd gemeld dat mijn reservering was geannuleerd. Na wat speurwerk bleek dit te wijten te zijn aan een administratieve vergissing. Het was al vier dagen geleden dat ik de boeking had gemaakt en toch werd ik pas op het allerlaatste moment op de hoogte gebracht van de annulering. Dit leidde tot het annuleren van al onze plannen rondom dit verblijf. De onnauwkeurigheid zorgde er zelfs voor dat mijn naam op een zwarte lijst belandde. Gelukkig is dit uiteindelijk schriftelijk rechtgezet door het Oaks hotel, maar het feit blijft dat het onaanvaardbaar is om zo kort voor het inchecken een boeking te annuleren, ongeacht of deze nu bij hen rechtstreeks of via een derde partij is gemaakt. Bovendien betreur ik dat in hun reactie niet werd erkend dat mijn vermelding op de zwarte lijst een vergissing was. Deze beoordeling is bedoeld om aandacht te vestigen op hun betreurenswaardige administratieve en managementpraktijken, die duidelijk een gebrek aan klantenservice weerspiegelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf in het appartement met twee slaapkamers was gewoonweg fantastisch! We genoten van het prachtige uitzicht op de botanische tuinen en waardeerden de nabijheid van het hotel tot diverse attracties. Bij aankomst rook de kamer heerlijk fris en was deze brandschoon.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient absoluut geen sterren. De medewerkers hebben een houding alsof ze alles zijn en de gasten niets. Bij aankomst was er totaal geen verwelkoming. Ik moest zelf mijn kamer schoonmaken en ze probeerden zelfs extra kosten in rekening te brengen zonder het mij te vertellen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik ben vertrouwd met Oaks' reputatie, maar deze specifieke locatie voldeed niet aan de verwachtingen die ik van hen had. Het personeel was wel vriendelijk en de ligging nabij de Botanische Tuin en op korte afstand van het stadscentrum was redelijk. De kamer, vooral de badkamer, kon echter wel een opfrisbeurt gebruiken, want sommige meubelstukken waren duidelijk versleten. Mijn keuze voor een suite met één slaapkamer bleek ook tegen te vallen: alle suites bevonden zich aan de achterkant van het hotel en keken uit op andere gebouwen, wat het balkon weinig bruikbaar maakte vanwege de beperkte privacy. Het grootste minpunt was echter de trage internetverbinding, met snelheden van minder dan 3 mbps, wat het downloaden van e-mails en het bekijken van documenten en afbeeldingen vrijwel onmogelijk maakte. Na enige moeite met de internetprovider slaagde ik er soms in om snelheden van 10 mbps te bereiken, maar voor streamingdiensten was dit nog steeds onvoldoende. Volgende keer zal ik waarschijnlijk een ander hotel kiezen wanneer ik Brisbane bezoek.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst werden we begroet door onvriendelijk personeel dat duidelijk geen zin had om ons te helpen. Tijdens het uitchecken kregen we te horen dat we ons eigen afval moesten weggooien en alle spullen moesten opruimen, anders zouden we worden belast met schoonmaakkosten. Het voelde vreemd om te beseffen dat we betaalden voor een verblijf waarbij we zelf al het werk moesten doen. Het gebrek aan communicatie maakte de ervaring des te teleurstellender. Het voelde alsof we aan ons lot werden overgelaten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl