ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pyramisa Isis Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel is geen aanrader. Het interieur is duidelijk aan vernieuwing toe en sommige medewerkers kunnen behoorlijk opdringerig zijn. Daarnaast laat de hygiëne te wensen over en is het onaanvaardbaar dat personeel direct uit de buffetbakken eet met een lepel. Helaas hebben we allemaal last gehad van voedselvergiftiging. Gelukkig is het zwembad wel mooi en is de zwembadman heel vriendelijk. De Spa in het hotel is prijzig en bevindt zich in een verouderde hotelkamer. Het enige echte pluspunt is het prachtige uitzicht over de Nijl. We zullen zeker terugkeren naar Luxor, maar niet naar dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Hoewel de foto's er veelbelovend uitzagen, viel de werkelijkheid behoorlijk tegen. De accommodatie oogde verouderd en was niet bepaald brandschoon. Vooral de beddengoed leek nog nooit een wasbeurt te hebben gehad. Het ontbijt was teleurstellend. Er was geen vers fruit, geen goede kwaliteit yoghurt en zelfs geen mineraalwater beschikbaar. Het water dat werd geserveerd smaakte naar chloor, een onsmakelijke keuze voor gasten in deze prijsklasse.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel biedt veel waar voor je geld in vergelijking met andere hotels. De kamer met uitzicht op de Nijl was geweldig. Het ontbijt had genoeg keuzes, maar ik vond het jammer dat de koffie en sappen in kartonnen bekers werden geserveerd. Persoonlijk zou ik dat anders doen. In de kamer was er koffie, thee en water, maar helaas ontbrak de creamer voor in de koffie. Desondanks zou ik dit hotel zeker aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel biedt een prachtig uitzicht op de Nijl, maar de kamers zijn een beetje gedateerd. Desondanks zijn ze wel netjes en comfortabel. Onze kamer had een mooi balkon met ligstoelen en zitplaatsen, perfect om van het uitzicht te genieten. Het restaurant is wat ongezellig en het eten is vrij eenvoudig, hoewel je wel een omelet kunt bestellen bij het ontbijtbuffet. Helaas ontbrak het aan verse fruitsalades en het brood was wat droog. We hebben uiteindelijk elders gegeten op onze laatste avond. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik heb ook een pedicure genomen in het hotel, de dame was aardig maar de behandeling was niet erg bijzonder. Het zwembad en de tuin waren daarentegen wel heel fijn, en je krijgt zwembadhanddoeken van het hotel. Over het algemeen is het een prima plek om te verblijven, maar het eten kun je beter elders zoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring met dit hotel was verre van positief. Ondanks de redelijk goede recensies die we hadden gelezen voordat we boekten, vielen we van de ene teleurstelling in de andere zodra we aankwamen. Het hotel werd overspoeld door tientallen Egyptische mensen die daar waren voor bruiloften, in plaats van als gast. Ik moest zelfs wachten op de trap voor mijn kamer vanwege bruidsfoto's die daar werden genomen. Het avondeten bestond uit slechts 5 bakken eten en wat brood, wat voor ons onacceptabel was en ons direct deed besluiten om weg te gaan. Bovendien was er absoluut géén WiFi in het hele hotel, zelfs niet in de lobby. En we waren niet de enigen die problemen ondervonden, een ander westers koppel had dezelfde klachten. Gelukkig kregen we ons geld terug en konden we naar een ander hotel gaan: het "Steigenberger Nile Place". Daar werden we fantastisch geholpen, van het eten tot de kamers tot de uitstekende service. Ik zou dat hotel zeker aanraden! De prijsverhouding was vergelijkbaar met ons vorige hotel, maar de ervaring was vele malen beter. Kortom, de online recensies van het eerste hotel klopten echt niet!



© 2007-2025 ReisChecker.nl