ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Yellow

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vanaf het moment van aankomst tot aan de schoonmaakservice werden we overladen met vriendelijkheid en hoffelijkheid. Hartelijk dank, Meneer Paulo Raposo. Mijn dochter werd behandeld als een prinses door het bedienend personeel, aan wie we allemaal dankbaar zijn voor hun vriendelijkheid en zorgzaamheid jegens haar. Hartelijk dank, Mevrouw Ana Rodrigues en Meneer José Luís Conceição. Een speciale dank aan Mevrouw Maria de Fátima Duarte van de roomservice voor de goede service. En hartelijk dank aan Meneer José Fernandes en Diogo dos Santos voor de bardienst. Dit zijn slechts enkele namen die we hebben kunnen achterhalen, zonder de rest van het hotelpersoneel tekort te doen, die ook even vriendelijk en behulpzaam waren. Wat betreft de maaltijden, ik begrijp echt niet hoe sommigen beweren dat er weinig variatie is, want er is altijd genoeg keuze en er is altijd iets te eten, zelfs als de hoofdgerechten niet naar onze smaak zijn. Het eten is niet koud, aangezien de warme gerechten altijd warm worden gehouden. Er waren ook nooit lange wachtrijen, aangezien ik hooguit 3 minuten moest wachten totdat degene voor mij besloot wat te eten. Er was zelfs een dag dat we besloten naar de Lagos Zoo te gaan, waarvoor het hotel ons een lunchpakket heeft verstrekt omdat we geen gebruik hebben gemaakt van de inbegrepen maaltijd. 5 sterren! Tijdens ons verblijf ging de lift kapot, maar binnen minder dan 1 uur was er al een monteur van het merk ter plaatse om het probleem op te lossen, zonder dat dit ons verblijf verstoorde. Elke dag werden de bedden opgemaakt en kregen we schone handdoeken, terwijl we alleen hadden gevraagd om dagelijks de prullenbakken leeg te maken vanwege de luiers van mijn dochter. 5 sterren! De kamers hebben duidelijk een opknapbeurt nodig om ze een meer "moderne" uitstraling te geven, maar ik waardeerde het rustieke aspect. Het buitenterrein is mooi voor wandelingen zowel overdag als 's avonds, hoewel het enige probleem 's nachts de muggen zijn. We vertrekken morgen na de lunch en ik betreur het alleen dat het maar een week was. Een ervaring om in de toekomst te herhalen. Dank aan het hele team van Yellow Alvor Garden van kamer 108 zon!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit viersterrenhotel is een grote teleurstelling, misschien zelfs slechter dan dat. De kamers zijn verouderd, de deuren breekbaar en gemakkelijk te openen. Je kunt elk geluid vanuit de gang en aangrenzende kamers horen. Het eten lijkt op een kantine van een school, met weinig keuze en wat er is, is van lage kwaliteit. Ze vragen gasten vriendelijk om geen ligstoelen met handdoeken te reserveren, maar wanneer je terugkomt van het strand tijdens de lunch, zijn alle stoelen bezet met handdoeken. Na een half uur wachten op hulp van het hotelpersoneel, was er nog steeds niemand verschenen. De inbegrepen drankjes zijn allemaal van goedkope merken, dus laat je niet voor de gek houden. De enige pluspunten van het hotel zijn het buitenzwembad en sommige vriendelijke medewerkers, vooral bij de receptie. Dit was mijn eerste en laatste keer hier. Ik zou dit hotel niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het enige punt van aandacht is dat de buitenbar bij het restaurant niet in bedrijf was. Vooral 's avonds is het onhandig om naar boven te moeten gaan om drankjes te bestellen. De kamer was perfect (niet modern, maar een nette rustieke uitstraling), dagelijkse schoonmaak en opruiming. Handdoeken worden verstrekt en ook dagelijks verschoond. Er is een grote verscheidenheid aan maaltijden, genoeg om niet alles te kunnen proeven... Er was altijd genoeg drank en ijs in de zwembadbar, maar sommige drankjes hadden beter gekund (het personeel raadt zelfs af om drankje X of Y te bestellen, met name sommige uit de machine). Overdag was er veel entertainment, Paulo is een geweldige professional voor zowel kinderen als volwassenen. Gezichtsschilderingen, aquarobics, voetbal, volleybal, jeu de boules zijn favoriet. De omgeving zelf is fantastisch, met een uitgestrekt groen gebied en decoratieve meren (met dieren). Naast de Kidzone is er ook een speeltuin. Tijdens mijn verblijf maakten alle kinderen er veel gebruik van en misten ze niets extra's. Sommige opmerkingen hier vind ik onbegrijpelijk. Ik raad aan op zijn minst zelf een keer te ervaren voordat beslissingen op basis daarvan worden genomen. Ik was er voor het eerst en ik hoop jaarlijks terug te kunnen komen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De prijs die je betaalt staat niet in verhouding tot wat je ervoor terugkrijgt. Het lijkt alsof je voor alles moet wachten. Twintig lange minuten in de rij staan voor het inchecken is geen uitzondering. Het personeel lijkt schaars te zijn en de tafels blijven onopgeruimd. Zelfs om de eetzaal binnen te gaan, moet je geduldig in de rij staan. En bij het buffet wacht je ook weer op je beurt om iets te pakken. Het duurt maar liefst 20 minuten voordat er nieuwe desserts worden bijgevuld, en dan is de keuze ook nog beperkt. Alles lijkt leeg te zijn, alsof er niets meer is. Om toch iets positiefs te noemen: het personeel is vriendelijk en de kamers zijn goed schoon.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het eten was teleurstellend, elke maaltijd leek hetzelfde. De kamers boden weinig comfort en misten essentiële handdoeken. Gelukkig maakten het uitzicht en de vriendelijkheid van het personeel het nog enigszins goed. Echter, de hoge prijs die we betaalden stond niet in verhouding tot de matige kwaliteit van het eten en het gebrek aan comfort in de kamers.



© 2007-2025 ReisChecker.nl