ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Westin Nafsika

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het is lastig om een volledige beoordeling te geven van dit hotel. Specifiek voor gezinnen met kinderen zijn er enkele zaken om in gedachten te houden. Wat betreft de service, deze was naar tevredenheid. Het personeel behandelde ons vriendelijk en professioneel, wat de ervaring in het hotel positief maakte. Op het gebied van de kamers is er ruimte voor verbetering. Het zou goed zijn als ze investeren in het moderniseren van de kamers, met name de deuren en douches. Ook was de haardroger kapot en rook deze vreemd. Er zijn echter twee belangrijke punten van zorg. Allereerst is er een probleem met drugsverslaafden in de buurt van het hotel. Het is verontrustend om ze op straat te zien en we hebben zelfs een winkeldiefstal door een groep drugsverslaafden meegemaakt. Voor gezinnen met kinderen is het raadzaam om dit gebied te vermijden, vooral omdat we 's avonds om 18.00 uur getuige waren van drugsmisbruik in de buurt. Verder is geluidsisolatie in de kamers een aandachtspunt. Het zou prettiger zijn om beter te kunnen slapen zonder gestoord te worden door geluiden van buitenaf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische ervaring was dat! We hebben enorm genoten van de uitstekende service van het personeel. De dames bij de receptie waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Onze oprechte dank gaat uit naar hen, en natuurlijk ook naar het meisje van de Roomservice, die echt uitmuntend werk heeft geleverd. Onze groeten aan het hele team daar! Carmen en Robert Ilias



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

VERMIJD DEZE PLEK Ik ben daar gisteravond verbleven! Het bed miste een plank waardoor het doorboog, maar ik heb het zelf opgelost. 's Avonds was er een lawaaiige machine die de hele nacht aan het werk was en ons niet liet slapen. Ik probeerde te bellen om te vragen wat er aan de hand was, maar de telefoon werkte niet. Ook de spoeling in de badkamer werkte niet, waardoor de kamer stonk na gebruik van het toilet. De schoonmaakster vanochtend zei dat op de hogere verdiepingen de spoeling vaak niet werkt. Normaal gesproken klaag ik niet zo snel, maar ondanks dat de jonge dame bij de receptie erg vriendelijk was, was de manager aan de telefoon aanvallend en loog dat alles naar behoren werkte behalve de telefoon, die hij afdeed als "dingen die gebeuren in drukke hotels". Hij zei respectloos: "wat wil je, zal ik je een korting van 10€ geven". Dit is gewoon mijn ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Geen goede ervaring hier. Bij aankomst vertelden we een medewerkster dat onze kamer vol zat met bedwantsen en vroegen of we konden verhuizen. Ze was erg vriendelijk en zei dat er die avond geen andere beschikbaar waren, maar wel de volgende avond. De dag erna vroegen we opnieuw om te verhuizen, maar de eigenaar weigerde resoluut. Hij bood ook geen enkele vorm van compensatie voor de bedwantsen, en zei dat als we de volgende dag in een andere kamer wilden verblijven (we hadden voor 3 nachten geboekt), dit extra geld zou kosten. Het leek hem zelfs niet te verbazen toen we hem vertelden over de bedwantsen. De jonge medewerkster waarmee we spraken, was geweldig en je kon zien dat ze de volgende dag echt meelevend was toen de eigenaar totaal geen medeleven toonde. Zij is de enige reden waarom we 2 sterren hebben gegeven in plaats van 1 voor de service, maar ik raad ten zeerste aan om ergens anders te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb een hele week doorgebracht in dit hotel en het was een fantastische ervaring. Het personeel was enorm gastvrij en behulpzaam. De kamer kon wat warm zijn, gezien de 40 graden overdag, maar gelukkig zorgde de airconditioning voor wat verkoeling. Het balkon was een absolute pluspunt, met een prachtig uitzicht. Ik zou zeker overwegen om hier in de toekomst opnieuw te verblijven!



© 2007-2025 ReisChecker.nl