ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Gonzaga

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn reservering werd in eerste instantie bevestigd, maar werd op het laatste moment geannuleerd, vlak voor mijn geplande aankomstdatum. Gelukkig had ik mijn inbox al eerder gecheckt, anders had ik voor verrassingen gestaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik raad dit hotel ten zeerste af. Ondanks hun bewering een 3-sterrenaccommodatie te zijn, zou ik het niet eens als een 1-sterrenhotel beschouwen. Het personeel was onbeleefd en niet georganiseerd, en om nog maar te zwijgen over de airco die niet werkte. We hebben herhaaldelijk ons ongemak gemeld, maar kregen pas na anderhalf uur een ventilator aangeboden in plaats van een reparatie. Het bed was zo hard als steen en het geluidsniveau was verschrikkelijk. Bovendien kan het ingewikkeld zijn om 's avonds het hotel binnen te komen vanwege vergrendelde deuren na kantoortijden. Al met al een teleurstellende ervaring die ons met opluchting deed vertrekken om 6.00 uur 's ochtends de volgende dag.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik verbleef op de 7e, 8e, 11e en 15e en ontdekte dat de toeristenbelasting niet inbegrepen was, hoewel dat wel in de reservering stond. Ook kwam ik erachter dat het ontbijt niet standaard inbegrepen was, maar apart moest worden bijbetaald (5 euro), terwijl de meeste andere hotels dit wel inclusief aanbieden. Eerlijk gezegd ben ik van mening dat de classificatie van drie sterren niet helemaal terecht is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Verschrikkelijke ervaring in dit hotel! De kamers zijn ijskoud vanwege een centraal verwarmingssysteem dat pas in oktober wordt aangezet. Bij aankomst in begin september waren er zelfs geen dekens beschikbaar, wat resulteerde in een oncomfortabele nacht. De bedden zijn onaangenaam - een tweepersoonsbed bestaat slechts uit twee losse matrassen die continu uit elkaar schuiven. Een slaapplaats vinden is bijna onmogelijk! Dit hotel verdient niet eens één ster. Mijn advies: vermijd het Gongaza hotel ten koste van alles!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging dicht bij het centraal station was het enige lichtpuntje. De kamer was redelijk, maar niet bepaald brandschoon. Het personeel was verre van vriendelijk en behulpzaam. Een teleurstelling was het ontbijt (waarvoor we betaald hadden) dat om 9.00 uur al geen croissants of brood meer had. We zijn zonder gebruik te maken van de betaalde dienst vertrokken, zonder enige vorm van restitutie. Al met al een verschrikkelijke ervaring en ik zal hier zeker niet meer terugkeren. Ik raad deze accommodatie ten zeerste af.



© 2007-2025 ReisChecker.nl