ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marriott

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7

Ik heb onlangs twee nachten in dit hotel doorgebracht via een reisorganisatie en ik was aangenaam verrast. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en de kamers waren netjes en comfortabel. Het ontbijt was werkelijk fantastisch. De locatie van het hotel is verrassend, niet het type plek waar je normaal gesproken een hotel zoals het Marriott zou verwachten. Maar binnen 5 minuten lopen stonden we al voor de Dom. Het is slechts een korte wandeling door het station. Als je niet veel winkels nodig hebt, raad ik aan om de trein te nemen. Er zijn uitstekende verbindingen vanuit Amsterdam en Utrecht. Als je met de auto komt, is het handig om te parkeren in de parkeergarage bij het station of naast het hotel. Dit is veel voordeliger dan de parkeergarage van het Marriott.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9

Het hotel voldeed niet aan onze verwachtingen van een 5-sterren accommodatie. Zelfs in een 3-sterren hotel in Keulen hadden we een beter ontbijt. Op zaterdag en zondag waren er geen gebakken eieren en zalm, terwijl dit er op vrijdag wel was. De schoonmaak liet ook te wensen over; hoewel de kamer was schoongemaakt bij terugkomst, stonden de glazen nog vies op het nachtkastje en was de ijsemmer niet schoongemaakt. Daarnaast is er een borg van 50 euro van de creditcard afgeschreven, maar deze hebben we nog niet terug ontvangen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service10

Het vijfsterren Marriott hotel in Keulen is gunstig gelegen op slechts een korte loopafstand van het Hbf Keulen station. Hoewel de directe omgeving niet erg pittoresk is en een buitenterras ontbreekt, staat er altijd een rij taxi's klaar buiten. Binnen in het hotel is de sfeer echter warm en gastvrij. De receptie verwelkomt je vriendelijk en efficiënt. De kamer waar we vijf dagen verbleven was ruim, hoewel het jammer was dat er slechts één comfortabele stoel voor twee personen aanwezig was. De wanden waren versierd met prachtige zwart-witfoto's van Keulen, wat een mooie touch gaf. Onze kamer op de eerste verdieping keek uit op een terras beneden, waar enig ongenoegen veroorzaakt werd door onverwachte bezoekers in de vorm van muizen (vanuit een aangrenzend Parijs restaurant met een bijbehorende keuken). Het meest hinderlijk waren echter de bonkende geluiden die twee avonden lang rond onze kamer (131) weerklonken, van ongeveer één tot drie uur 's ochtends. Gelukkig maakte het geweldige ontbijt veel goed!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service3

Een verblijf bij het Mariott hotel in Keulen? Nooit meer voor mij. De service liet echt te wensen over. Het onthaal verliep ronduit chaotisch en het personeel leek totaal niet geïnteresseerd. En alsof dat nog niet genoeg was, bleek mijn koffer tijdens het inchecken spoorloos verdwenen te zijn. Niemand leek iets gezien te hebben, het personeel gaf geen gehoor en we kregen te horen dat zij niet verantwoordelijk waren. Bovendien bleken er die dag al 5 andere gevallen van diefstal plaatsgevonden te hebben in de lobby...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

We verbleven hier twee nachten en het was de perfecte ontsnapping aan de dagelijkse drukte. Het hotel biedt de ideale locatie ten opzichte van het stadscentrum, op slechts 5 minuten loopafstand. Hoewel de straat van het hotel niet direct de uitstraling heeft van een luxe 5-sterrenhotel, was dit niet storend. Parkeren kan prijzig zijn, maar dat is te verwachten in een grote stad nabij het centrum. De kamers zijn ruim en comfortabel, met een heerlijk zacht beddengoed. Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd, met keuze uit diverse drankjes en vers bereide omeletten. Ondanks de drukte hebben we rustig de tijd genomen om te genieten, aangezien alles constant werd bijgevuld.





© 2007-2025 ReisChecker.nl