ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Westin Financial Street

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een fantastische plek om te verblijven in Beijing! De locatie is ideaal, vlakbij de Verboden Stad, een van de hoogtepunten van Beijing. Het personeel is ontzettend vriendelijk, al is hun Engels wat beperkt - iets wat je door heel China ziet. Toch doen ze er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Als ik weer naar Beijing zou gaan, zou ik zeker weer in dit hotel verblijven! ☺️

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De accommodatie bevindt zich op een gunstige plek, wat zorgt voor een aangename ervaring. Het ontbijt is gevarieerd en biedt een goede start van de dag. De kamers zijn comfortabel en eigentijds, maar de service bij de receptie laat te wensen over in termen van professionaliteit. Het proces van inchecken verloopt helaas tergend langzaam, wat een beetje afbreuk doet aan de algehele ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit pas gerenoveerde hotel bevindt zich vlakbij een modern winkelcentrum aan de overkant van de straat, wat een mooie toevoeging is aan de ervaring (het is zelfs direct verbonden met het Ritz Carlton). De kamers zijn van topkwaliteit en zorgen voor een aangenaam verblijf. Zowel het ontbijt in de grote eetzaal als in de clublounge is voortreffelijk. Er is echter één minpuntje: de clublounge kan tijdens het diner behoorlijk druk zijn, waardoor het lastig is om een zitplaats te vinden en rustig wat werk te verrichten. Desondanks zal ik zeker terugkeren naar dit hotel wanneer ik Beijing opnieuw bezoek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer en de locatie zijn geweldig! Helaas was het echter erg frustrerend om met de receptieteams om te gaan wat betreft het regelen van zaken met betrekking tot moedermelk. Het leek alsof niemand van het team zelf moeder was. Verschillende medewerkers begrepen niet dat ik 1) een vriezer nodig had, 2) hulp nodig had om de vriezer te verplaatsen naar een ander stopcontact voordat ik naar de luchthaven vertrok en 3) dat elke andere Marriott waar ik geweest ben in de wereld heeft geholpen bij het verkrijgen van een UV-sterilisator om mijn borstkolfsets te reinigen. Ze weigerden nummer 3, zelfs al is het niet duur om er een aan te schaffen. Dan was er het gedoe rondom het laten bezorgen van eten tijdens belangrijke evenementen waar de beveiliging van het hotel is verhoogd. Meerdere keren waren de bezorgers in de war of ze moesten afleveren bij de zij-ingang, bij de zelfbedieningskluis bij de luxe appartementen, of aan een medewerker moesten geven om naar de kamer te brengen. En elke keer moest ik op zoek gaan om te achterhalen wie mijn eten had, en meestal kwam het koud aan na 30 minuten zoeken. Het zwembadwater is niet verwarmd, zelfs niet als je 's ochtends zwemt wanneer het redelijk koud is. Ondanks snelle reacties op e-mails en Marriott-appberichten, was het over het algemeen een zeer stressvol verblijf met weinig begrip voor de behoeften van een reizende moeder. Teleurstellend! Met dat gezegd te hebben, Grace was absoluut geweldig. Zij is de enige die lijkt te begrijpen wat ik nodig heb, en ze bleef zelfs ruim na haar dienst om me te helpen mijn melk op te halen om in mijn melkopslag te stoppen. Ze is een echte ster!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De service die ik ontving was ronduit teleurstellend. Ondanks mijn status als platina elite lid en de beschikbaarheid van de suites, werd mij een upgrade geweigerd door de receptiemanager, die beweerde dat deze alleen voor betalende gasten waren. Mijn verblijf van 7 nachten werd zelfs als "te lang" bestempeld. Hoewel ik een maand geleden een officiële klacht heb ingediend, heb ik tot op heden nog geen reactie ontvangen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl