ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lido

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De locatie van het hotel is zeker een pluspunt, echter lieten de faciliteiten te wensen over tijdens mijn verblijf. De kamer had een onaangename geur en de airconditioning leek alleen maar stof rond te blazen. De badkamer in de familiekamer was te krap, waardoor je amper fatsoenlijk kon bewegen. Het was ook vervelend dat de schuifdeuren naar het balkon niet op slot konden. Het ontbijt viel erg tegen, waardoor we besloten elders te ontbijten. Ondanks deze minpunten waren de bedden gelukkig wel schoon. Het was jammer dat de nare geur in de kamer de hele ervaring overheerste.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze ervaring begon minder goed doordat we een standaard kamer kregen in plaats van de geboekte comfort kamer vanwege onze late aankomst. De eerste nacht brachten we door in kamer 309 aan de gang, en deze bleek een teleurstelling te zijn. De kamer was niet geluiddicht, waardoor we alles konden horen wat er om ons heen gebeurden, en was ook niet goed schoongemaakt. Mijn negenjarige zoon werd wakker van geluiden van de buren en mensen die op de gang langs liepen. Als frequente hotelgast, met gemiddeld twee bezoeken per maand, heb ik nog nooit eerder meegemaakt dat geluiden zo duidelijk doorkwamen. De aangekondigde toiletartikelen en minibar waren afwezig, waardoor zelfs een fles water moest worden aangeschaft, in plaats van dit als welkomstdrankje te ontvangen. De koelkast werkte niet en de kamer vertoonde diverse vlekken op de muren en vloer, terwijl de wastafel verstopt was. Na meerdere keren 's nachts naar de receptie te zijn gelopen om mijn klachten aan te kaarten, kregen we de volgende dag een prachtige luxe kamer aangeboden. Deze kamer had een groot balkon en ruime badkamer en was brandschoon en goed onderhouden. Als we de eerste nacht een dergelijke kamer hadden gekregen, zou onze beoordeling nu zeker 5 sterren zijn. Desondanks waren we zeer te spreken over onze laatste nacht in kamer 614. Deze kamer was absoluut geweldig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het is teleurstellend dat er geen mogelijkheid is om in de schaduw bij het zwembad te zitten en dat handdoeken niet beschikbaar zijn. Bovendien is er een beperkt aantal parkeerplekken beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is een echte aanrader! De kamer was brandschoon en het zwembad was prachtig. Het enige minpuntje was dat de kamers wat gehorig waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is perfect gelegen op een rustige plek en blinkt uit in netheid en comfortabele bedden. Het heeft alle voordelen van een driesterrenhotel. Bovendien ligt het slechts op een korte afstand van treinstation Estoril, waarvandaan je binnen 30 minuten in Lissabon bent.

Melden


Reisperiode: september 2012

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Net hotel in een rustige buurt in Estoril. Alle kamers hebben een balkon met een zitje en het hotel beschikt over een zwembad. Het ligt een eindje van het strand en het is wel een kleine klim tegen de heuvel op, maar de wandeling is goed te doen. In Estoril zijn genoeg restaurantjes en het casino. Een goede supermarkt was wel iets lastiger te vinden, maar met Cascais ligt ook in de buurt met een bruisende boulevard en leuke oude straatjes. Via een lange boulevard kun je helemaal van Estoril naar Cascais lopen. Ook kan je gemakkelijk in Estoril de trein nemen richting Lissabon of Cascais.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl