ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sea Temple

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Voor het tweede jaar op rij kozen we voor een verblijf in de Zeetempel. We waren opnieuw onder de indruk van de royale kamer en ons eigen privézwembad, dat vooral een succes was bij onze zoon. Het grote zwembad bood ook veel plezier en genoten we van heerlijke cocktails tijdens ons verblijf. Het ontbijtbuffet was zoals altijd uitstekend - vers, goed gepresenteerd en warm. Toch merkten we op dat er weinig personeel aanwezig was, wat resulteerde in moeite om nieuwe aanvullingen te krijgen. We vroegen het aan drie verschillende medewerkers, maar slaagden er niet in om een vervangende verse bananensmoothie te krijgen vanwege een vlieg die in de drank dreef.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel het resort er in eerste instantie luxueus uitzag en de presentatie een hoge score kreeg, viel het op gebied van huishoudelijk onderhoud flink tegen. Het leek alsof de aandacht voor detail ontbrak. Ons bed werd bijvoorbeeld niet opgemaakt, de bank in de lounge had vlekken en verschillende faciliteiten vertoonden tekenen van verwaarlozing. De BBQ buiten was kapot en zelfs nadat we hulp hadden gezocht om het werkend te krijgen, was het duidelijk dat het niet goed onderhouden was. Zelfs het slot op de badkamer functioneerde niet naar behoren. Ondanks dat we een villa met zwembad hadden geboekt, werden de vloeren gedurende ons negendaagse verblijf nooit geveegd of gestofzuigd. Het vriendelijke personeel leek echter te missen aan de benodigde training. Tijdens de bruiloft van mijn zoon, gehouden in de Zeetempel, liet de service te wensen over. Er was niet genoeg barpersoneel en gasten werden niet goed bediend tijdens de vele toasts. In vergelijking met resorts zoals The Mulia op Bali, miste het Pullman Sea Temple Resort duidelijk op gebied van netheid en gastvrijheid. Hoewel ons verblijf over het algemeen 'leuk' was, voldeed het niet aan de verwachtingen die worden geschept in de advertenties.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

In het Sea Temple-resort zijn de appartementen verdeeld tussen eigenaren die verhuren via Pullman en eigenaren die zelf het beheer regelen of er zelf verblijven. Mijn ervaring was dat de kwaliteit van de appartementen erg varieerde, wat het lastig maakte om precies te weten wat je kunt verwachten bij het boeken. Bij ons ging de koelkast kapot en duurde het even voordat we een werkende vervanging kregen, wat voor ongemak zorgde doordat ons eten en drinken in een ander deel van het complex opgeslagen was. Het viel op dat er tijdens ons verblijf meerdere onderhoudswerkzaamheden plaatsvonden, zoals het vervangen van apparaten. De algehele staat van het resort gaf een vermoeide indruk. Het parkeren was ingewikkeld met slechts één garage voor twee appartementen en de toegangssystemen waren verouderd en niet zo veilig. Het hooggeprezen vijfsterrenlabel leek niet helemaal gerechtvaardigd gezien de gebreken en het hoge prijsniveau van het restaurant en de spa. De beveiliging liet te wensen over, met onvoldoende controle op wie het terrein betrad. Hierdoor werden we 's nachts gestoord door ongepaste activiteiten rond het zwembad. Het verblijf was over het algemeen teleurstellend en niet helemaal in lijn met de verwachtingen die je zou hebben bij zo'n resort.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De laatste keer dat mijn familie en ik verbleven in de Zeetempel was de tweede keer, en hoewel ons verblijf geweldig was, viel ons iets op over het huishoudelijk personeel. Het leek alsof ze elke mogelijke uitweg zochten om hun taken te ontwijken. We moesten hen herhaaldelijk opjagen, zelfs als we duidelijke signalen gaven dat ons appartement moest worden schoongemaakt. Ze bieden een compensatie van $ 25 die je in het restaurant kunt besteden als je zelf je kamer schoonmaakt. Hoewel Zeetempel milieubewust wil zijn, vergeten ze dat gasten juist hoge prijzen betalen voor een luxe en zorgeloos verblijf. Het schoonmaken van de kamers is iets waar wij voor betalen en geen zin hebben om zelf te doen. Zelfs wanneer het huishoudelijk personeel eindelijk langskomt, lijken ze niet goed voorbereid. Handdoeken worden niet bijgevuld, vloeren blijven onaangeroerd. Voor zo'n prachtig complex valt het huishoudelijk personeel helaas tegen. Tijd om jullie spel op te krikken!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onze ervaring was fantastisch! We verbleven hier ter ere van ons 10-jarig huwelijksjubileum en het kon niet beter zijn geweest. Het hotel en de voorzieningen waren top-notch en onze kamer had alles wat we nodig hadden voor een perfect verblijf. De inspanningen op het gebied van duurzaamheid sprongen er ook echt uit voor ons. We kijken er al naar uit om snel weer terug te komen!



© 2007-2025 ReisChecker.nl