- Prijs / kwaliteit8
De ligging van het hotel is fantastisch,
vlakbij het strand en winkelgebieden.
Het gebouw is echter wat ouder en kan
wel wat meer aandacht gebruiken als het
aankomt op onderhoud. Sommige meubels in
de kamers ogen versleten en de algehele
netheid zou beter kunnen. Opvallend
waren de vlekken op de kopjes en lepels
van het theeservies.
Het ontbijt was absoluut een hoogtepunt
met een divers aanbod aan keuzes, maar
het dinerbuffet met zeevruchten kon ons
niet bekoren. Het hotel heeft een groot
zwembad en een prachtige groene
buitenruimte, perfect om tot rust te
komen.
Het receptiepersoneel was vriendelijk en
informatief. De kamers met toegang tot
het zwembad zagen er aantrekkelijk uit,
al kan de vochtigheid en chloorgeur wat
storend zijn.
Al met al hebben we een aangenaam
verblijf gehad, maar gezien de
vijfsterrenbeoordeling en prijsklasse is
er zeker ruimte voor verbetering.
